Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paino vaan laskee...

Vierailija
03.07.2006 |

Yleensä täällä ihmetellään sitä, että paino ei laske, vaikka kuinka laihduttaa. Mulla taas paino laskee, vaikka en laihdutakaan. Olen syönyt viimeisen parin viikon aika todella epäterveellisesti, reissussakin kaikenlaista roskaruokaa, juhannuksena grilliruokaa melkein joka päivä yms. Silti olen laihtunut melkein 1,5 kg...eikä todellakaan ole tarvis, muutenkin keikun normipainon alarajalla.

Omituista...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

et taida käsittää miten paljon se tekee ruokaa.. Sun pitäis syödä varmaan 4kertaa päivässä mäkki ateria, juoda limuja, syödä sipsejä jne. jos nyt roskaruoasta puhutaan!

Vierailija
2/7 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" roskasta" huolimatta, kun yleensä syön melko terveellisesti.

-ap

Vierailija:

et taida käsittää miten paljon se tekee ruokaa.. Sun pitäis syödä varmaan 4kertaa päivässä mäkki ateria, juoda limuja, syödä sipsejä jne. jos nyt roskaruoasta puhutaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen HUIPPUiloinen kun paino on tippunut 56:sta 52:een ilman että olen mitenkään yrittänyt laihtua. :D :D :D

Vierailija
4/7 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka tapauksessa, mene lääkäriin.

Vierailija
5/7 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOs painonputoaminen vaan jatkuu vaikka mitään sen eteen ei tekisikään niin silloin on varmasti syytä käydä lääkärissä esim. kilpirauhasarvot tutkituttamassa.

Vierailija
6/7 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

167cm pitkä olen ja painoa muhkeat 68kg..tiedän ettei mitään vakavaa ylipainoa mutta haluaisin olla taas hoikka niinkuin viime kesänä...huoh..miten sais itseänsä niskasta kiinni...vinkkejä kuinka sais nopean startin jos siitä motivaatio nousis..

Vierailija
7/7 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

syöpälääkäri sanoi, että puntari on halvin syövän diagnisoija. Siis painon lasku. Huom, huom, kuitenkin on muitakin syitä, kuten diabetes. Ei tuo jonkun kommentti siis hatusta aivan ollut. Tuskin syöpää sentään on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä