Poliisin (laiton)nuuskankäyttö on tabu?
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasten sanoin kuvattuna melkoinen juorukello tämä "mieheksi" tituleerattu.
Mitä se itse teki nuuskakupassa? Tuskin työasioita. Kuvittelee ilmeisesti omistavansa diplomaatipassin.
Minun puolesta hakekoot raja ja poliisiväki nuuskansa, jaksaa paremmin seistä passissa 24h/7 kelissä kuin kelissä.
Nikotiini on myrkky.
Tulee kalliiksi suusyövät valtiolle.
Kaikki mitä et itse nauti on myrkkyä.
Mielesikin?
Sinä puhtoinen puritaani.
Fakta on että EU on kieltänyt nuuskan liian vaarallisena tupakkatuotteena.
Nikotiinin määrä on ollut moninkertainen savukkeisiin verrattuna.
Mutta sinä tiedät paremmin?
Pidän nuuskasta ja se on laillista.
Mikä ongelma?
Tykkäähän porukka panacodeista, subutexeist ja muusta sellaisista.
Lääkärit jakaa, mikä ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Ainahan poliisit on nuuskaa käyttäneet. Ja kieltämättä näyttäis aika typerältä jos seisoisivat röökillä maijan vieressä.
Ja nyt kun joku tulee kuitenkin kommentoimaan, että nuuska vasta typerältä näyttääkin, niin tiedoksi: kaikki eivät mällää nyrkin kokoista paakkua sitä nuuskaa suuhun niin, että valuu ruskea neste pitkin hampaita. Kyllä suurin osa käyttää sitä ihan siististi. Ja pussinuuska vasta siistiä onkin.
Aina nuuskamuikkusen tunnistaa vaikka kuinka siististi omasta mielestään käyttää 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen laiton nuuskan käyttö? Nuuskan käyttö on laillista, sen ostaminen Ruotsissa on laillista, nuuskan tuonti Suomeen omaan käyttöön on laillista.
Saako suomalainen poliisi mennä toiseen maahan (poistua maasta) virka-aikana ostamaan nuuskaa? Tästä kai on kyse.
Ei ole. Poliisillakin on tauot ja sen voi käyttää vaikka nuuskan ostamiseen. Tuo ei muutenkaan ole se ongelma tässä tapauksessa.
Kyse on paljon vakavammasta asiasta. Ruotsin puolella töissä käyvien pitää vakuuttaa, että he eivät poikkea mihinkään työmatkansa aikana.
Tuota liikkumisrajoitusta valvoo instituutio nimeltä poliisi. Kyseisen instituution edustajat antavat piut paut määräyksille, joiden rikkomisesta he sakottavat muita.
Tämä ei suinkaan ole ainoa asia, jossa monet poliisit kuvittelevat olevansa lain yläpuolella. Todellisuudessa se paskahousu siellä haalarin sisäpuolella on ihminen, jolle on demokraattisella systeemillä annettu virkaan suoraan liittyviä etuoikeuksia lainvalvontaan. Heille ei ole annettu oikeuksia rikkoa lakia.
Monille heistä tuo tuntuu olevan käsittämätön yhtälö. Virtsa nousee päähän ja olo tuntuu voittamattomalta ja jengikin on suojana.
Vierailija kirjoitti:
Jeppet kirjoittelevat itse täällä palstalla ja puolustelevat työkavereita.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen laiton nuuskan käyttö? Nuuskan käyttö on laillista, sen ostaminen Ruotsissa on laillista, nuuskan tuonti Suomeen omaan käyttöön on laillista.
Saako rajan ylittää nyt em. toimen takia?
Luultavimmin poliisilla on ollut muuta asiointia siellä ja ovat samalla hakeneet koko kaveriporukan nuuskat. Eiköhän tulli kysy poliiseiltakin syyn käydä siellä.
Ai tulli kuulustelee poliisia?
Noilla leveyspiireillä kun kaikki tuntee kaikki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se itse teki nuuskakupassa? Tuskin työasioita. Kuvittelee ilmeisesti omistavansa diplomaatipassin.
Minun puolesta hakekoot raja ja poliisiväki nuuskansa, jaksaa paremmin seistä passissa 24h/7 kelissä kuin kelissä.
Nikotiini on myrkky.
Nikotiini ei aiheuta syöpää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nikotiini on myrkky.
Kaikki mitä et itse nauti on myrkkyä.
Mielesikin?
Sinä puhtoinen puritaani.
Fakta on että EU on kieltänyt nuuskan liian vaarallisena tupakkatuotteena.
Nikotiinin määrä on ollut moninkertainen savukkeisiin verrattuna.
Mutta sinä tiedät paremmin?
Pidän nuuskasta ja se on laillista.
Mikä ongelma?
Tykkäähän porukka panacodeista, subutexeist ja muusta sellaisista.
Lääkärit jakaa, mikä ongelma?
Ei mikään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako suomalainen poliisi mennä toiseen maahan (poistua maasta) virka-aikana ostamaan nuuskaa? Tästä kai on kyse.
Tornio-Haaparanta on yhtä ja samaa kaupunki-aluetta, jossa vaan sattumalta kulkee raja keskellä. Ihmiset kulkee pitkin ja poikin ja poliisit tietenkin niiden perässä. Vai kuvittelitko, että jos rosvot livahtaa Ruotsin rajan yli, niin takaa-ajava poliisi pysähtyy rajalle puimaan nyrkkiä ja soittaa ruotsalaiselle kolleegalle? Ruotsin puolella kulkee päivittäin n. 2000 suomalaista töissä, joten ei siinä paljoa pari poliisiakaan tunnu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nikotiini on myrkky.
Nikotiini ei aiheuta syöpää.
Nuuska aiheuttaa suusyöpää, ei se puhdasta nikotiinia ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako rajan ylittää nyt em. toimen takia?
Ruotsin raja on auki.
Sieltäkö se levisi kaikkialle?