Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko te liikutte normaalisti kauppakeskuksissa yms.?

Vierailija
27.04.2020 |

Olen niin nököttänyt kotona etten enää tiedä missä mennään. Joko voi lähteä shoppailemaan? Onko esim. Jumbo auki normaalisti? Onko siellä paljon väkeä?

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo vain.

Vierailija
2/66 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nökötät kotona. Mitä ihmettä teet siellä kauppakeskuksissa. Ei korona ole mihinkään hävinnyt. Itse käyn lenkkeilemässä lähes joka päivä, n 3-6 km kävelyä ja juoksua.

Ihan tyhmää olla vain neljän seinän sisällä, jos pystyy liikkumaan.

Tätä mieltä on 72 v nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siellä kaikki liikkeet auki? Onko väkeä paljon?

Vierailija
4/66 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nökötät kotona. Mitä ihmettä teet siellä kauppakeskuksissa. Ei korona ole mihinkään hävinnyt. Itse käyn lenkkeilemässä lähes joka päivä, n 3-6 km kävelyä ja juoksua.

Ihan tyhmää olla vain neljän seinän sisällä, jos pystyy liikkumaan.

Tätä mieltä on 72 v nainen.

Ai mitäkö tekisin kauppakeskuksessa? No kiertelisin ja katselisin tietysti. Ehkä ostaisinkin jotakin.

Vierailija
5/66 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppakeskukset on auki, mutta vähentyneen asiakasmäärän takia kaikki liikkeet eivät ole tai aukioloajat voivat olla lyhyitä. Jos on tarpeellinen asia hoidettavana, niin sen saanee hoidettua suht turvallisesti. Mutta nyt ei kuitenkaan ole laajamittaisen hupishoppailun aika.

Vierailija
6/66 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ei ole ollut mitään syytä lähteä pyörimään kauppakeskuksiin.

Vierailija
7/66 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan nyt suositeltu lähteä huvikseen pyörimään ostoskeskuksiin? Onko? Onko?

Vierailija
8/66 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En liiku. Eikä liiku moni muukaan, sillä perusteella mitä olen työkavereiden kanssa puhunut. Viime viikolla piti käydä neljän aikaan kauppakeskuksessa, koska siellä on meidän apteekki ja aika vähän oli väkeä normaaliin päivään verrattuna.

Vierailija
9/66 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en käy kauppakeskuksissa, ihan lähikaupassa ruokaostoksilla. Ulkona käyn lenkillä joka päivä.

Vierailija
10/66 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn ostarilla Alkossa ja hakemassa Prismasta sellaiset tuotteet, mitä pienemmästä kaupasta ei saa. Yhden kerran olen käynyt myös kirjakaupassa. En pyörinyt huvikseni ostareilla ennen koronaakaan, päinvastoin,  inhoan niitä.

Kun viimeksi kävin, niin kahvilat ja pienet myymälät olivat kiinni.

Vierailija
11/66 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin? Onko ihmisistä tullu parissa kuukaudessa ihan tampioita? Ihan normaalia elämää on vietetty ainakin tääläpäin Suomea.

Vierailija
12/66 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiertele muutenkaan huvikseni katselemassa, mutta nyt ei tee mieli lähteä ostamaan edes mitään pakollista, muuta kuin ruokaa.

13/66 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yms on kiinni 😭

Vierailija
14/66 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan nyt suositeltu lähteä huvikseen pyörimään ostoskeskuksiin? Onko? Onko?

No nythän siellä on tosi kiva pyöriä, kun ei ole muita asiakkaita. Kävin viikko sitten yhdessä Pirkanmaan suurimmista kauppakeskuksista ja olin ainut asiakas lähes joka liikkeessä. Vähemmän porukkaa kuin lenkkipolulla!

Vierailija
15/66 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn ostarilla Alkossa ja hakemassa Prismasta sellaiset tuotteet, mitä pienemmästä kaupasta ei saa. Yhden kerran olen käynyt myös kirjakaupassa. En pyörinyt huvikseni ostareilla ennen koronaakaan, päinvastoin,  inhoan niitä.

Kun viimeksi kävin, niin kahvilat ja pienet myymälät olivat kiinni.

Onko alkoholi välttämättömyys?

Vierailija
16/66 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi Helsingin Itäkeskuksen alueella on nyt huippuluvut, lähemmäs 600 tartuntaa. Porukkaa hilluu, ilman mitään maskeja tietenkään, ihan kuin ennen koronaa.  - No ei todellakaan, nythän sitä pidättäytymistä vasta tarvitaan kun sairastumistiheys kasvaa. Nyt vasta olen ruvennut käyttämään maskia kaupassa käydessä. 

Vierailija
17/66 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurasaaressa esim. on hirveä ryysis jos on säällinen ulkoilusää.

Ei sinne tee mieli mennä. Mutta johonkin tekisi jo mieli mennä ja jotakin tehdä.

Vierailija
18/66 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

^sitä minäkin on miettinyt kun olen katsonut niiden kaljalaatikoiden rahtaamista.

Vierailija
19/66 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä liikun!

Vierailija
20/66 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppakeskuksissa on nyt todella rauhallista, hyvä aika shoppailuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme