Poikaystävän huono hygienia
Hampaiden pesu unohtuu päiviksi, suihkussa ei käydä moneen päivään, samat vaatteet kuukausia pesemättä.. :( Kyllähän tota on tähän asti jaksanut katsella. Myös kotityöt hankalia. Astianpesukoneeseen laitetaan astiat joissa kasoittain ruokaa ja ei pestä samantien. Nehän homehtuu ja alkaa haisemaan. Imurointi suoritetaan kerran puolessa vuodessa jos minä en sitä tekisi.
Auttakaa. Olen siitä sanonut mutta tiskit ällöttää, pöly ällöttää... luulis että jos ällöttäisi niin tekisi asioiden eteen jotain.
Kommentit (30)
Joss se on kuolllut ja sen takia haisee pskalle. Siiis henkisesti dead.
Varmaan mulkku ja persekin haisee. :(
olet nyt jo vuoden haukkunut "poikaystävää" palstalla.
oletko kehitysvammainen sen lisäksi että olet sairaalloinen purkukuula?
Siis hyi! Avasin tämän koska kuvittelin saavani vertaistukea oman kumppanini siivottomuuteen, mutta luettuani tämän ymmärsin, ettei meillä ole edes ongelmaa.
Se on törkyläjä vielä vanhaki. Tollaset EI muutu. Jos sua nyt jo v*tuttaa se, nii parempi ettiä toinen. Ethän sä voi mennä sen kans edes kylään mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
olet nyt jo vuoden haukkunut "poikaystävää" palstalla.
oletko kehitysvammainen sen lisäksi että olet sairaalloinen purkukuula?
Ei olla edes tunnettu vuotta joten...
Ettei vain olisi minun vanha tuttu? Kuulostaa todella samankaltaiselta tosin nuo ongelmat kerkesi tulla jo seurustelun aikana. Tee kuten minä ja jätä se. Ei tuommoista kestä katsella.
Onko se niin hyvä panemaan, ettet voi jättää? Tämän syyn olen kuullut useammalta naiselta, kun olen kysynyt mikseivät jätä pissipäistä kumppaniaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko se niin hyvä panemaan, ettet voi jättää? Tämän syyn olen kuullut useammalta naiselta, kun olen kysynyt mikseivät jätä pissipäistä kumppaniaan.
Onhan sillä isoin muna jota olen eläessäni saanut. Ja osaa kaikenlisäksi käyttää sitä.
En kestäisi tuollaista päivääkään.