Sannasta seuraava presidentti
Sanna aloitti jo presidenttipelin, vaalivauva jo aluillaan.
Kommentit (40)
Olli Rehn tai Vanhanen tulee puskista ohi.
Vierailija kirjoitti:
Mihin me edes tarvitsemme presidenttiä?
Vastaus löytyy perustuslaista. https://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/1919/19190094001
Etkö tosiaan tiennyt?
Nämä sairaat kultinomaiset kehumiset kyllä sallitaan, mutta pieninkin kritiikki katoaa pohjoiskorean mallin mukaan palstalta. Sanoma siis vielä sallii tämän sairaan vaikuttamisen? Ja puhuu itse jostain venäjätrolleista muissa medioissaan?
Pekka Haavisto haaremeineen voittaa vaalit
Oikeus ja kohtuus on, että Sanna valitaan presidentiksi ja seuraavan hallituksen muodostavat kahdestaan sdp ja vasemmisto. Seuraava pääministeri tulee olemaan Li.
Äänestäisin Marinia, Haavistoa tai Anderssonia pressaksi. Tuossa järjestyksessä.
Saatte boomerit boomeroida rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Äänestäisin Marinia, Haavistoa tai Anderssonia pressaksi. Tuossa järjestyksessä.
Saatte boomerit boomeroida rauhassa.
Haavisto jo Andersson ovat myös boomereita. Ja Marin melkein.
Mitä vaatisi muuttaa Suomen valtiomuotoa niin että saataisiin Sannasta keisari?
Ei kommunisteja presidentiksi, ei kommunisteja mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Mä en jaksa koko ajan näitä Marin sitä Marin tätä ketjuja. Menkää palvomaan sitä jonnekin demareiden omalle sivulle.
Niinpä. Tämä palsta on omistettu Marinin solvaamiselle.
Vierailija kirjoitti:
Nämä sairaat kultinomaiset kehumiset kyllä sallitaan, mutta pieninkin kritiikki katoaa pohjoiskorean mallin mukaan palstalta. Sanoma siis vielä sallii tämän sairaan vaikuttamisen? Ja puhuu itse jostain venäjätrolleista muissa medioissaan?
Joo, tokihan sairaat ulkonäköä haukkuvat solvaukset pitää hyväksyä, eikö niin? Vedä välillä henkeä.
Juu Pohjois-Koreaan, pesti on jo sovittu.
Vierailija kirjoitti:
Juu Pohjois-Koreaan, pesti on jo sovittu.
Täysin mahdotonta. Korean Demokraattisen Kansantasavallan presidentti on nyt ja ikuisesti Kim Il Sung.
Mihin me edes tarvitsemme presidenttiä?