Sannasta seuraava presidentti
Sanna aloitti jo presidenttipelin, vaalivauva jo aluillaan.
Kommentit (40)
Miksi haluaisi pressaksi, kun on nyt enemmän valtaa? Ehkä joskus tulevaisuudessa.
santos seisoo silmät päässään ja höpöttää monotonisella äänellä, olemattomia.
Ei todellakaan. Siihen tarvitaan henkilö, jolla on elämänkokemusta paljon enemmän kuin nykyisellä pääministerillämme.
Valitaan Niinistön jälkeen poikkeuslailla presidentiksi ilman vaaleja koska ei löydy ketään uskottavaa seuraajaa Niinistölle?
Presidentin paikka on jo luvattu Pekka Haavistolle.
Yht todennäköinen läpimeno kuin Paavo Väyrysellä.
#Jouko Pihon 18.4.2020 näkemä uni Paavo Väyrysestä
Näin viime yönä 18.4.2020 unta, että olin jossain salissa, joka oli täynnä ihmisiä kuuntelemassa eri puhujia.
En ollut istumassa, vaan seisoin takaseinällä. Silloin huomasin, että myös Paavo Väyrynen seisoo toisella seinustalla.
Minulle tuli tunne, että oikeastaan meidän kummankin pitäisi olla tilaisuudessa puhumassa, mutta me molemmat olimme ikään kuin ulkopuolisia tarkkailijoita.
Menin sitten lähemmäksi Paavoa ja laitoin jonkin taulun takaseinälle. Katsoin taulua ja sanoin: ”Hyvä!” Paavo katsoi myös taulua ja totesi: ”Niin on!”
Jouko Pihon kommentti 18.4.2020:
Uskon, että minulla ja Paavo Väyrysellä tulee olemaan tulevaisuudessa jotain merkittävää yhteistyötä.
17.4.2020
Kekkosen luista on saatu dna:ta josta on jo kloonattu uusi Kekkonen.
Mä en jaksa koko ajan näitä Marin sitä Marin tätä ketjuja. Menkää palvomaan sitä jonnekin demareiden omalle sivulle.
Haavisto on viime vuoden aika tunnaroinut itsenä ulos pressa pelistä. On ajanut paalupaikasta suoran hiekkaesteseen.
Marin ei nyt ole hirveästi loistanut korona aikana. Hänen joukkueensa yhteispeli yskii pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Haavisto on viime vuoden aika tunnaroinut itsenä ulos pressa pelistä. On ajanut paalupaikasta suoran hiekkaesteseen.
Marin ei nyt ole hirveästi loistanut korona aikana. Hänen joukkueensa yhteispeli yskii pahasti.
Ihme ellei yskisi, koska kannatusnousu on tullut vain demareille.
Sanna välittää suomalaisista yhtä paljon kuin omasta isästään!
piho kirjoitti:
#Jouko Pihon 18.4.2020 näkemä uni Paavo Väyrysestä
Näin viime yönä 18.4.2020 unta, että olin jossain salissa, joka oli täynnä ihmisiä kuuntelemassa eri puhujia.
En ollut istumassa, vaan seisoin takaseinällä. Silloin huomasin, että myös Paavo Väyrynen seisoo toisella seinustalla.
Minulle tuli tunne, että oikeastaan meidän kummankin pitäisi olla tilaisuudessa puhumassa, mutta me molemmat olimme ikään kuin ulkopuolisia tarkkailijoita.
Menin sitten lähemmäksi Paavoa ja laitoin jonkin taulun takaseinälle. Katsoin taulua ja sanoin: ”Hyvä!” Paavo katsoi myös taulua ja totesi: ”Niin on!”
Jouko Pihon kommentti 18.4.2020:
Uskon, että minulla ja Paavo Väyrysellä tulee olemaan tulevaisuudessa jotain merkittävää yhteistyötä.
17.4.2020
Piho nyt pöhisee säännöllisesti omiaan. Pitihän tästä tulla pääministeri ja Suomen kansan johtaja, kun puolueensa nousee vaaleissa suurimmaksi.
Eipä ole puoluettakaan enää.
Vierailija kirjoitti:
Kekkosen luista on saatu dna:ta josta on jo kloonattu uusi Kekkonen.
Mutta onko tämä klooni täysi-ikäinen suomen kansalainen?
Ei Sannan kannata presidentiksi itseään nimittää koska silloin ei pysty palkkaamaan lähes sataa avustajaa lähipiiristään kovapalkkaisiin mutta kevyisiin hanttihommiin.
Ei ketään miesministeriä etunimitellä. Tässä taas näkee, miten naisten enemmistön nimenvaihdon takia jokainen kärsii. Teidän takia jopa omaa nimeä jatkava naisia kutsutaan isossa virassa etunimellä. Kiitos taas nimeä vaihtavat, te vielä itkette kun teitä kritisoi. Tämä nainen on jatkanut nimeä lapselleen, mihin ei moni nainen pysty. Sukunimellä kutsuminen liittyy arvovaltaan. Alkakaa kutsua omaa nimeä jatkanutta naista sukunimellä. Ei teillä ole mitään oikeutta alentaa muita naisia, vaikka itse luovutte identiteetistänne avioliitossa.
Tyttöjä ei muuten haluta aviomiehen sukuun liittymisen takia. Jokainen heteroiden perinne on naisvihaa. Miehet ei teistä kauheasti välitä ;)
Vierailija kirjoitti:
Haavisto tai Marin.
Haavisto kompastu omaan mulukkuunsa. Marinassa ei taas ole kokenutta valtiomiesainesta.
😂😂😂