Kun ei muuta tekemistä, niin asianajaja vastaa sohvan nurkasta.... (rikos, perintö, avioliitto, lapset, velka lähinnä)
Kommentit (192)
Jep jep.on kyllä melkoinen ”asianajaja”. Ehkä olisikin ihan asiallista ilmoittaa liitolle. Ei ole ihan asianmukaista ja Asianajajaliiton hyvän asianajotavan mukaista valokuvata asiakaspapereita Facebookiin. Myös tyypin omat päivitykset ovat vähän kyseenalaisia. Vieläkö vanhuus vaivaa? Tena auttaa 😁
Vierailija kirjoitti:
Jep jep.on kyllä melkoinen ”asianajaja”. Ehkä olisikin ihan asiallista ilmoittaa liitolle. Ei ole ihan asianmukaista ja Asianajajaliiton hyvän asianajotavan mukaista valokuvata asiakaspapereita Facebookiin. Myös tyypin omat päivitykset ovat vähän kyseenalaisia. Vieläkö vanhuus vaivaa? Tena auttaa 😁
???
Pakko kysyä. Oletkohan käynyt oikealla FB-sivulla? En ole kuukausiin päivittänyt mitään ja mitään asiakaspapereita siellä ei ole.
Nyt pyydän yksilöintiä?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
???
Pakko kysyä. Oletkohan käynyt oikealla FB-sivulla? En ole kuukausiin päivittänyt mitään ja mitään asiakaspapereita siellä ei ole.
Nyt pyydän yksilöintiä?
ap
Lisäksi olen 48 v enkä ikinä ole FBookiin kirjoittanut vanhuudesta.
Taidat olla käynyt väärillä sivuilla.
ap
Vierailija kirjoitti:
En ole tämä kirjoittaja, mutta uteliaisuudesta kävin katsomassa ja kommentoija viittaa näköjään julkaisuusi jatkuvasta pissahädästä vuodelta 2015. Veikkaisin, että tällä kommentoijalla jotain oman elämän ongelmia.
Olet hyvin kaunis ihminen näin btw!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tämä kirjoittaja, mutta uteliaisuudesta kävin katsomassa ja kommentoija viittaa näköjään julkaisuusi jatkuvasta pissahädästä vuodelta 2015. Veikkaisin, että tällä kommentoijalla jotain oman elämän ongelmia.
Ai jaa. Kiitos valaisusta. Kävin katsomassa sivustoani ja en jaksanu rollata vuoteen 2015. Varmaan ollu joku laihutus tai kahvinjuontiongelma, mikä sitten pissattanu :D
Eipä siellä asiakaspapereita näy. Juttuja matkoista ja tavallisesta elämästä. Yhden kuvan muistan ottaneeni, kun työpöytä oli täynnä papereita kasoissa ja siitä otin kuvan ja lähetin FBookiin. Yhtäkään asiakasta/nimeä/muutakaan yksilöintiä ei näkynyt vaan ne paperikasat, jota aloin sitten purkamaan......
Ja tuosta ulkonäöstä. Kiitos. Tiedän, että olen ihan ok ulkoisesti, yritän olla sitä myös ihmisenä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai jaa. Kiitos valaisusta. Kävin katsomassa sivustoani ja en jaksanu rollata vuoteen 2015. Varmaan ollu joku laihutus tai kahvinjuontiongelma, mikä sitten pissattanu :D
Eipä siellä asiakaspapereita näy. Juttuja matkoista ja tavallisesta elämästä. Yhden kuvan muistan ottaneeni, kun työpöytä oli täynnä papereita kasoissa ja siitä otin kuvan ja lähetin FBookiin. Yhtäkään asiakasta/nimeä/muutakaan yksilöintiä ei näkynyt vaan ne paperikasat, jota aloin sitten purkamaan......
Ja tuosta ulkonäöstä. Kiitos. Tiedän, että olen ihan ok ulkoisesti, yritän olla sitä myös ihmisenä.
ap
No järin hyvältä ihmiseltä et kyllä vaikuta. Ainakin täällä sinusta saa suoraan sanottuna ylimielisen ja ikävän ihmisen kuvan. Monille kommentoit ikävästi, etkö päässyt oikikseen ja vastaavaa. Jos jotain nykypäivästä ymmärtäisit, niin tietäisit että nykyään oikikseenkin on vaikeampi päästä kuin ennen ihan jo ensikertalaisuuskiintiöistä johtuen. Lisäksi tuollainen kommentointi, että etkö päässyt tai jäitkö ulkopuolelle on kyllä todella kusipäistä ja alentavaa. Olisit ylpeä että itse pääsit, jos todella olet asianajaja ja mieluummin kannustaisit muita kuin lyttäisit. Vaikka itsellesi kommentoitaisiin kurjasti niin parempi ihminen nousisi sen yläpuolelle. Tiedänpähän ainakin, että sinun nk. asianajopalveluita en käyttäisi. Et anna itsestäsi asiallista ja luotettavaa kuvaa näillä kirjoitteluilla
Vieläkö tää pelle on täällä nolaamassa itseään?
Oletko täysin varma, etteivät paperit kuvassa ole asiakkaisiin liittyviä. Ovat meinaan luettavissa. Uskallatko lyödä vetoa siitä että liitto ol kannaltasi samaa mieltä ja mitään virhettä kuvien ja asiakirjojen jakamisessa ei ole käynyt
Olen yksinhuoltaja ja lapsen toisesta vanhemmasta ei ole kuulunut kuuteen viikkoon mitään vaikka on yritetty kysyä. Voinko olla viemättä lasta sinne jos hän haluaakin yllättäen nähdä lasta?
Voinko vedota lapsen turvallisuuteen kun epäilen sen taas juovan ja on myös sanonu että ei aio hoitaa lasta jos tulee kipeäksi tai viedä sitä lääkäriin jos tarvitsee lääkäriä vaan minun on oltava valmiudessa aina yksinhuoltajana eikä hän pidä lasta edes omana lapsena enään ja lapsi on vaan kylässä hänen luona.
Eikö sille tosiaan voi mitään, kun rivitalossa jotkut pysäköivät autonsa ovien eteen? Hallitus on monta kirjettä asiasta jo laittanut. Meillä on niin pieni piha, että autojen väärinpysäköinti haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No järin hyvältä ihmiseltä et kyllä vaikuta. Ainakin täällä sinusta saa suoraan sanottuna ylimielisen ja ikävän ihmisen kuvan. Monille kommentoit ikävästi, etkö päässyt oikikseen ja vastaavaa. Jos jotain nykypäivästä ymmärtäisit, niin tietäisit että nykyään oikikseenkin on vaikeampi päästä kuin ennen ihan jo ensikertalaisuuskiintiöistä johtuen. Lisäksi tuollainen kommentointi, että etkö päässyt tai jäitkö ulkopuolelle on kyllä todella kusipäistä ja alentavaa. Olisit ylpeä että itse pääsit, jos todella olet asianajaja ja mieluummin kannustaisit muita kuin lyttäisit. Vaikka itsellesi kommentoitaisiin kurjasti niin parempi ihminen nousisi sen yläpuolelle. Tiedänpähän ainakin, että sinun nk. asianajopalveluita en käyttäisi. Et anna itsestäsi asiallista ja luotettavaa kuvaa näillä kirjoitteluilla
Olet oikeassa osittain.
Tarkoitukseni vastata ihmisten kysymyksiin oli täysin vilpitön ja avun tarjoaminen.
Kun sitten keskustelu kääntyi sivulla 7 enemmän henkilökohtaisuuksiin ja minua haukuttiin, kritisoitiin, epäiltiin ammattiani, vaadittiin nimeni kirjoittamista palstalle, jne, jne. niin provosoiduin. Puolustin itseäni.
Miten minun olisi tuossa tilanteessa pitänyt käyttäytyä? Hyväksyä kaikki hyökkäys itseäni kohtaan ja kun alkuperäinen tarkoitus oli auttaa ihmisiä.....? Nyt hyökkäys ammattiani kohtaan.
En varmasti vastannut asiallisesti niille, jotka minua epäasiallisesti kommentoivat ilman syytä.
Pahoittelen, että olen vastannut epäasiallisesti epäasiallisiin viesteihin. Eipä yksikään ole vielä minulle pahoitellut, vaikka usean tiedossa onkin henkilöllisyyteni. Eli ei ollut valeasianajaja.
ap
Vierailija kirjoitti:
Olen yksinhuoltaja ja lapsen toisesta vanhemmasta ei ole kuulunut kuuteen viikkoon mitään vaikka on yritetty kysyä. Voinko olla viemättä lasta sinne jos hän haluaakin yllättäen nähdä lasta?
Voinko vedota lapsen turvallisuuteen kun epäilen sen taas juovan ja on myös sanonu että ei aio hoitaa lasta jos tulee kipeäksi tai viedä sitä lääkäriin jos tarvitsee lääkäriä vaan minun on oltava valmiudessa aina yksinhuoltajana eikä hän pidä lasta edes omana lapsena enään ja lapsi on vaan kylässä hänen luona.
Nyt päästiin taas asiaan eli juridiikkaan.
Onko teillä tapaamissopimus lastenvalvojalla tai oikeuden tuomio tapaamisista?
Voit olla luovuttamatta lasta, jos olet huolissasi lapsen turvallisuudesta.
Jos edellä mainittu sopimus tai tuomio, sitä tulee muuttaa, jos isä ei noudata päätettyä tai sinulla perusteltu huoli. Tämä edellyttää usein oikeuskäsittelyä.
Tietämättä tilannettasi, näkemättä asiakirjoja en voi muuta suositella kuin ottaa pikaisesti yhteyttä oikeusaputoimistoon tai asianajajaan, jotta tilanne saadaan kannaltasi korjattua.
Muistutan aina asiakkailleni, että vaikka tapaamissopimus/oikeuden päätös on, niin silti vanhemman vastuu lapsen turvallisuudesta on lähivanhemmalla. Päätöstä pitää vaan muuttaa, jos on perusteltu syy ja se voidaan osoittaa.
ap =Fatalji
Kumpi on verotuksellisesti edullisempi lahja vai ennakkoperintö. Antaisin nyt kummallekkin aikuiselle lapselleni 30000 e.
Vierailija kirjoitti:
Oletko täysin varma, etteivät paperit kuvassa ole asiakkaisiin liittyviä. Ovat meinaan luettavissa. Uskallatko lyödä vetoa siitä että liitto ol kannaltasi samaa mieltä ja mitään virhettä kuvien ja asiakirjojen jakamisessa ei ole käynyt
Laittaisitko minulle sen kuvan, jotta tiedän mistä puhutaan? Ilmeisesti tiedät kuvasta paremmin kuin minä?
Laita linkki.
Saat olla yhteydessä liittoon. Jokaisella henkilöllä on oikeus olla yhteydessä liittoon, jos asianajaja (tai epäilty asianajaja väärinkäyttää titteliä) käyttäytyy säännösten vastaisesti.
Ole yhteydessä liittoon, minä jään odottamaan liiton yhteydenottoa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voinko vedota lapsen turvallisuuteen kun epäilen sen taas juovan ja on myös sanonu että ei aio hoitaa lasta jos tulee kipeäksi tai viedä sitä lääkäriin jos tarvitsee lääkäriä vaan minun on oltava valmiudessa aina yksinhuoltajana eikä hän pidä lasta edes omana lapsena enään ja lapsi on vaan kylässä hänen luona.Nyt päästiin taas asiaan eli juridiikkaan.
Jos edellä mainittu sopimus tai tuomio, sitä tulee muuttaa, jos isä ei noudata päätettyä tai sinulla perusteltu huoli. Tämä edellyttää usein oikeuskäsittelyä.
Tietämättä tilannettasi, näkemättä asiakirjoja en voi muuta suositella kuin ottaa pikaisesti yhteyttä oikeusaputoimistoon tai asianajajaan, jotta tilanne saadaan kannaltasi korjattua.
Muistutan aina asiakkailleni, että vaikka tapaamissopimus/oikeuden päätös on, niin silti vanhemman vastuu lapsen turvallisuudesta on lähivanhemmalla. Päätöstä pitää vaan muuttaa, jos on perusteltu syy ja se voidaan osoittaa.
ap =Fatalji
Oikeuden päätös. Milläkö tavalla sitä tapaamissopimusta sitten voi muuttaa?
Eikö tätä voi lastensuojelun kautta tehdä jos on huoli lapsen hyvinvoinnista?
Varsinkin jos toinen on sanonut ettei aio lapsesta huolehtia jos jotakin sattuu.
Töissä käyvänä ihmisenä käräjöinti maksaa harmittavan paljon
Edunvalvontavaltuutus, miten ja missä kannattaa tehdä? Kyseessä vanhus, jonka oma asunto, mutta ei muuta varallisuutta. Edunvalvojaksi tulossa ainut lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voinko vedota lapsen turvallisuuteen kun epäilen sen taas juovan ja on myös sanonu että ei aio hoitaa lasta jos tulee kipeäksi tai viedä sitä lääkäriin jos tarvitsee lääkäriä vaan minun on oltava valmiudessa aina yksinhuoltajana eikä hän pidä lasta edes omana lapsena enään ja lapsi on vaan kylässä hänen luona.Nyt päästiin taas asiaan eli juridiikkaan.
ap =Fatalji
On väärin jos lähivanhempi joutuu pelkäämään lapsen puolesta.
Miksi ei saada yhteishuoltajuutta purettua näissä tapauksissa?
Hitaasti tapahtuu tuo kun tahdotaan oikeutta lapselle.
Ihan kuin oikein pykälissä lukisi, rikollisen oikeus on kaikkein tärkein.
Älkää nyt hyvät ihmiset ottako tosissaan tämän ääliön neuvoja. Hän on neuvonut monta asiaa aivan väärin, ei selvästikään tunne lakia ja oikeusjärjestelmää. Esim. testamenttien tekeminen monena kappaleena ja se ihme sekoilu kysymyksessä vuokra-asunnon remontoinnista osoittavat, että tämä tyyppi on suorastaan vaarallisen pihalla.
Sivustolla sanotaan, että yrityksiä palvellaan velkomusasioissa.
Velka-asiat kun eivät poikkea suuresti siitä, onko velkoja/velallinen yritys. Jos kyse esim. rakennushankkeeseen liittyvästä velka-asiasta, katson pystynkö hoitamaan vai en.
Sivustoni ei yhtään valehtele.
Sinä tuot esiin, että erityisosaamista tarjotaan myös yrityksille. Näinhän siellä ei ole. Vaan velkomusasioissa.
Jos sinä et ymmärrä sivustoni markkinointia, en valitettavasti voi sille mitään. Yritykset ovat ymmärtäneet. He menevät niihin toimistoihin, jotka suunnattu yrityksille. Ja vastaavasti, jos yritystoimintaan suuntautunut yritys saa yksityishenkilöön kuuluvan asian, ne soittaa meille, jotka hoitaa yksityisiä. Toimistot, jotka hoitaa yrityksiä, eivät tiedä rikoksista tai perinnöstä.
Vaikea ymmärtää?
ap