Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pääsen eroon saunamiehistä?

Vierailija
26.04.2020 |

Sinkkunainen kyselee.. En halua tavata enää yhtäkään saunamiestä. Ei ei ei! Jokainen tapailusuhde menee samaa rataa: mies kiinnostuu, minä kiinnostun ja käy ilmi että mies haluaa saunoa/tykkää saunoa mutta minä EN! Miehet ällistyvät että inhoan saunomista eikä asunnossakaan ole saunaa. Hohhoijaa! Olen saunonut viimeksi lapsena ja kun kerron tämän miehet pitävät typeränä. Minulle riittää pelkkä suihku ja hygieniani on kunnossa. En halua tuhlata aikaa saatika tapella jo tapailuvaiheessa siitä miksi en sauno. En keksi enää muuta kuin kysyä suhteen alussa minä vai sauna?! Olen tosissani!

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kyse ei ole provosta, niin  ajatus kyllä kiehtoo miten joku voi saada saunomisesta suuren ongelman kahden ihmisen välille?!

Jos ei tykkää saunomisesta, niin ei tykkää saunomisesta. 

En minäkään tykkää, mutta hyvin moni suomalainen tykkää. Se ei ole aiheuttanut ongelmia parisuhteissani saati muussakaan sosiaalisessa elämässä. Pidän oman linjani ja siihen on muiden tyytyminen. Muut saavat juosta alasti ympäriinsä ja mätkiä löylyjä vaikka illasta aamuun tai aamusta iltaan ihan halujensa mukaan. Parisuhteissa etenkin on kätevää, mökkilomilla, jos toinen on muutaman tunnin saunassa ja minä saan olla oloissani. Se tekee suhteelle hyvää.

Jos joku ei sinun saunomattomuutta ymmärrä on kyse melkoisesta ripustautujasta.

Tapailemilleni miehille saunomattomuus on ollut kynnyskysymys eivätkä he ole ymmärtäneet kun käyn suihkussa tai kylvyssä kylpyammeessa. Ei tule mitään, olen täysin epänormaali ja poikkeava näiden miesten mielestä. On saunottava mielellään yhdessä tai peräkanaa, mutta kun minä en sauno lainkaan.

Vierailija
42/55 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No okei mutta avantouintia sun on harrastettava. Mä meen sitten saunan kautta.

Miksi miehille ei riitä pelkkä suihku? En sauno, en harrasta avantouintia enkä halua miehenkään saunovan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No okei mutta avantouintia sun on harrastettava. Mä meen sitten saunan kautta.

Miksi miehille ei riitä pelkkä suihku? En sauno, en harrasta avantouintia enkä halua miehenkään saunovan.

Ok, et halua miehenkään saunovan. Siinä tapauksessa olet kontrollifriikki pakkomielteinen pirttihirmu ja ihan itse tekemäsi ongelman edessä. Emme voi auttaa.

Vierailija
44/55 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että joku on saunassasi eikä lähde ulos.

Vierailija
45/55 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästä mielikuvasta! :D Nyt nauran täällä, kun kuvittelen jonkun äijäköörin pitämään koronakaranteenia ap:n saunassa.

Vierailija
46/55 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos illan parhaista nauruista! :D Kodissani ei ole saunaa.

Vierailija
47/55 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ongelma. Miksi et heti alkuun kerro, että et tykkää saunomisesta ? Eli ehdoton ei saunomiselle.

Vierailija
48/55 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla taitaa olla sellainen saunasolmu eiku tunnelukko

Vierailija
49/55 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo mua haittais kunhan löytyy sauna eikä naiselle olisi ongelma että haluan saunoa joka ilta.

Vierailija
50/55 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen hyvää kokoelmaa dildoja. 

Vierailija
51/55 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, olen löytänyt hämmentävän kattavan valikoiman uroita joiden kanssa pitäisi saunoa yhdessä (kun uros haluaa), syödä ja mennä nukkumaan kun uros haluaa, varmaan haluisivat että muija pitää kädestä kiinni kun vääntävät pazzkaa. Mikä siinä on ettei aikuinen ihminen osaa yhtään toimia itsenäisesti? Ja todellakin olen hankkiutunut eroon välittömästi moisista tapauksista.

52/55 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää olen amme miäs :D:D:D

Ei kiinnosta vittuukaa saunomine, koska yleensä siihen liittyy dokaaminen ja olen absolutisti, että näin...

Vierailija
53/55 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MMS85 kirjoitti:

Mää olen amme miäs :D:D:D

Ei kiinnosta vittuukaa saunomine, koska yleensä siihen liittyy dokaaminen ja olen absolutisti, että näin...

Siis saunassahan käydään päivittäin pesulla. Miksi siihen mielestäsi liittyy yleensä dokaaminen? Liittyykö dokaaminen mielestäsi kaikkiin muihinkin päivittäisiin toimiin?

Vierailija
54/55 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et halua pestä etkä nähdä miestä alasti?

Tyttöparka, saunominen ei taida olla se asia jossa pohjimmainen ongelma on.

En ymmärrä mikseivät miehet voi käydä normaalisti suihkussa vaan pitää esitellä haarat auki sukukalleuksia ja vaaditaan naista mukaan höyryävään kuumaan saunaan. Ei kiinnosta elintään pullistellen ylpeänä esittelevät äijät. Tällaisiakin miehiä olen tavannut ja viimeisin suuttui kun pyysin pukeutumaan nopeasti ja katsoin suoraan silmiin enkä elimeen.

Vierailija
55/55 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On feministeillä ongelmat, saunamiehet😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi