Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pääsen eroon saunamiehistä?

Vierailija
26.04.2020 |

Sinkkunainen kyselee.. En halua tavata enää yhtäkään saunamiestä. Ei ei ei! Jokainen tapailusuhde menee samaa rataa: mies kiinnostuu, minä kiinnostun ja käy ilmi että mies haluaa saunoa/tykkää saunoa mutta minä EN! Miehet ällistyvät että inhoan saunomista eikä asunnossakaan ole saunaa. Hohhoijaa! Olen saunonut viimeksi lapsena ja kun kerron tämän miehet pitävät typeränä. Minulle riittää pelkkä suihku ja hygieniani on kunnossa. En halua tuhlata aikaa saatika tapella jo tapailuvaiheessa siitä miksi en sauno. En keksi enää muuta kuin kysyä suhteen alussa minä vai sauna?! Olen tosissani!

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä joku ulkomaalainen, varmaan aika haastava löytää suomalainen mies joka ei pidä saunomisesta.

Tämä voisi olla ratkaisu ongelmaan, mutta mistä minä ulkomaalaisen komistuksen löydän???

Vierailija
22/55 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Itse kyllä pidän saunomisesta, mutta ei se nyt minun palleja mitenkään kurista, jos naisystävä/puoliso ei halua saunoa. Osaan suorittaa toimenpiteen ihan yksinkin tarvittaessa. Miten tuollaisesta voi saada minkäänlaista kinaa tai riitaa? Ex-puoliso ei käynyt kanssani käytännössä juuri koskaan saunassa, vaan kävi, jos kävi, omia aikojaan. Ei se nyt mitenkään ongelmaksi muodostunut. Yhdessä on kiva tehdä asioita, mutta on niitä nyt järjellisessä suhteessa toivottavasti muitakin kuin löylyssä istuminen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunatissit ovat kivat. Vihtominen on mukavaa. Yhdessä istuminen hämärässä on hienoa.

Vierailija
24/55 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies saunoo ja minä en. Ei ole aiheuttanut meidän suhteessa mitään kitkaa.

Vierailija
25/55 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei juuri sauno, minä taas tykkään saunoa. Usein käyn siis yksin. Ei ongelmaa! Päinvastoin. Mahtuu koko pituuttaan makoilemaan ylälauteelle, kun yksin on.

Vierailija
26/55 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No okei mutta avantouintia sun on harrastettava. Mä meen sitten saunan kautta.

Vierailija
27/55 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunamiehet on hirveitä. Yksi existäni oli saunamies ja näitä alastomuus on luonnollista ihmisiä. Siinä sitten väkisin saunoin alasti hänen teini-ikäisten lastensa kanssa, kun heillä saunotaan. Itse en pidä saunomisesta, enkä todellakaan esiinny alasti kellekään muulle kuin puolisolleni. Oli kyllä ällöttävää. Kieltäytyä ei voinut, siitä tuli ihan hirveät haukut ja leimattiin mielenvikaiseksi, kun ei saunoa halua.

Vierailija
28/55 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voithan odottaa suihkussa, selänpesiänä tajuutko.

Päättyykö tuo tarinasi suihkuseksiin? Minä EN halua pestä enkä nähdä miestä alasti. Tajuutko?

Mitäpä sinä miehellä tekisit?

Maksajaa tarvitaan aina.

Vierailija
29/55 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sauno koskaan. Käynyt suihkussa koko aikuisiän vaihdellen 1-2 päivän välein riippuen urheilun määrästä.

Varsinkaan kerrostalon saunoihin ei edes tulis mieleen mennä hieromaan paljaita perseitä samoihin lautoihin lopun talon kans

Pefletti. Jep. Kaikki käyttää.

M36

Vierailija
30/55 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse ei ole provosta, niin  ajatus kyllä kiehtoo miten joku voi saada saunomisesta suuren ongelman kahden ihmisen välille?!

Jos ei tykkää saunomisesta, niin ei tykkää saunomisesta. 

En minäkään tykkää, mutta hyvin moni suomalainen tykkää. Se ei ole aiheuttanut ongelmia parisuhteissani saati muussakaan sosiaalisessa elämässä. Pidän oman linjani ja siihen on muiden tyytyminen. Muut saavat juosta alasti ympäriinsä ja mätkiä löylyjä vaikka illasta aamuun tai aamusta iltaan ihan halujensa mukaan. Parisuhteissa etenkin on kätevää, mökkilomilla, jos toinen on muutaman tunnin saunassa ja minä saan olla oloissani. Se tekee suhteelle hyvää.

Jos joku ei sinun saunomattomuutta ymmärrä on kyse melkoisesta ripustautujasta.

Vierailija
31/55 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kuitenkin, että asia selviää jo tuossa vaiheessa. Voisi käydä niinkin, että olet miehen luona ja olette tekemässä jo lähempää tuttavuutta sohvalla. Ja siinä kohtaa mies katsoo sinuun viettelevästi ja sanoo "Pistettäisiinkös sauna lämpiämään?".

Vierailija
32/55 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että saunominen ei ole se varsinainen ongelma, vaan AP on jollain tavalla super estoinen ja traumatisoitunut ihmisraunio, ja siksi esim. miehen kanssa alasti näyttäytyminen on niin vaikea asia.

Psykologiaa ja terapiaa tässä tarvittaisiin enemmän kuin saunattomuutta.

Vierailija
33/55 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päättyykö tuo tarinasi suihkuseksiin? Minä EN halua pestä enkä nähdä miestä alasti. Tajuutko?

Kuinka sinä sitten nussimiset hoidat? Vaatteet päällä?

Vierailija
34/55 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kyse ei ole provosta, niin  ajatus kyllä kiehtoo miten joku voi saada saunomisesta suuren ongelman kahden ihmisen välille?!

Jos ei tykkää saunomisesta, niin ei tykkää saunomisesta. 

En minäkään tykkää, mutta hyvin moni suomalainen tykkää. Se ei ole aiheuttanut ongelmia parisuhteissani saati muussakaan sosiaalisessa elämässä. Pidän oman linjani ja siihen on muiden tyytyminen. Muut saavat juosta alasti ympäriinsä ja mätkiä löylyjä vaikka illasta aamuun tai aamusta iltaan ihan halujensa mukaan. Parisuhteissa etenkin on kätevää, mökkilomilla, jos toinen on muutaman tunnin saunassa ja minä saan olla oloissani. Se tekee suhteelle hyvää.

Jos joku ei sinun saunomattomuutta ymmärrä on kyse melkoisesta ripustautujasta.

Kyllä nainen saa kehitettyä ongelman kuinka mitättömästä asiasta tahansa.

Vierailija
35/55 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä sinä miehellä tekisit?

Maksajaa tarvitaan aina.

Itänaapurista saa tilattua täysverisiä kotirouvia. Maksu menee, mutta tarjoavat koko rahan edestä vastinetta.

Vierailija
36/55 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, en mä sauno oikeastaan kuin ehkä pari kertaa vuodessa.

Vaikka rakensinkin ihan hienon saunan :D

Ehkä enempi olisi olisi kannattanut tehdä vain joku varastotila senkin tilalle..

Vierailija
37/55 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon saunomisen ymmärrän, mutta et siis halua nähdä miestä alasti? Ilmeisesti et halua myöskään, että mies ei näe sinua alasti? Häpeätkö kropassasi jotain, liikaa massaa, rinnattomuus vai mikä? Eikö sinua yhtään kiihota nähdä edes miehen uljaana ja valtavana seisovaa kalua?

Vierailija
38/55 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunamiehistä ei kokemusta, tais siis toki kaikki miehet joita olen tapaillut, saunoo, mutta ei ole kokenut ongelmana sitä, että minä en tykkää. Mutta voi luoja ex-appiukkoni, jonka päähän ei mennyt mitenkään, että en pidä saunomisesta, en sauno. Otti loukkauksena kun sauna ei kelvannut hienohelmalle. Vaikka tää hienohelma osallistui kaikkeen muuhun, hakkasi halkoja, levitti kananpaskaa kukkapenkkeihin, leikkasi ruohot, raivasi risuja raivaussahalla 30 asteen helteessä hiki valuen jne. Mutta ku ei sauna kelvannut. Tosin uskoi viimein, kun menin kerran miehen kanssa saunaan että sai ukon turvan tukittua. Pyörryin sitten olohuoneen lattialle. Toinen oi ihan paniikissa että kuis se nyt noin... Silloinen mies sanoi, että noin sille käy saunan jälkeen. 

Samaisen appiukon puoliso eli ex-anoppini taas ei ikinä oppinut, että minä en juo makeita siidereitä, limuviinoja tms. "Jiäkuapissa on sitte miehille kaljaa ja "Liisalle" siiterii saunajuomaksi". Liisalle, joka ei sauno ja joka ei tykkää siideristä. Yhden risujenraivausoperaation päätteeksi pyysin kerran, että nyt maistuisi kylmä olut, voinko ottaa. "Ei naiset juo kaljaa!" oli vastaus. No appukko sitten sanoi, että toki Liisa saa kaljan jos Liisa haluaa. Meni alas melkein yhdellä kaadolla ja maistui taivaalliselta hikisen urakan päätteeksi. Anopille se oli maailman suurin taivastelun aihe. Että nainen tuolla lailla. 

No, olivat ihan sanan varsinaisessa merkityksessä juntteja Savon perämetsistä. Mutta olivat appivanhempani ja lasteni isovanhemmat. Kaikesta huolimatta tärkeitä ja rakkaita. Ja toki nautin kesistä maalla heillä vaikka hommaa oli ja saunoa en halunnut. Tai jouluista anopin herkkupöydän ääressä. Ruokaa se osasi tehdä. Oli herttainen mummo muuten lapsille. 

R.I.P.

Vierailija
39/55 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon saunomisen ymmärrän, mutta et siis halua nähdä miestä alasti? Ilmeisesti et halua myöskään, että mies ei näe sinua alasti? Häpeätkö kropassasi jotain, liikaa massaa, rinnattomuus vai mikä? Eikö sinua yhtään kiihota nähdä edes miehen uljaana ja valtavana seisovaa kalua?

Tarkoitin siis että mies näkisi sinut alasti, sitä et halua?

Vierailija
40/55 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan moni saunominen jäisi pois jos otettaisiin se oluttölkki kädestä?

Saunominen on usein peitetoiminta kaljan kittaamiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän