Olin lapsena niin tyhmä, että luulin Abban S.O.S biisin kertovan Esso-huoltoasemasta. Mitä tyhmää sinä olet luullut?
Hävettää vieläkin, niin että silmissä pimenee...
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tahtoo elää, sekaleivästä voimasta
Moni luulee sen "seinät kastuu"
Mä luulin pienenä että kun tulee isoksi ja menee naimisiin, niin pitää tehdä hieno häämatka. No ehkä luin lapsena liikaa romanttisia kirjoja. Mulle sitten selvisi aikuisiällä että naimisiin voi mennä ilman matkojakin.
Olin vielä lukiossakin niin tyhmä, että kun vanhemmat olivat ostaneet minulle ensimmäisen nahkarotsini, kerroin kavereille sen olevan Kenuiinin nahkaa. Niskalapussa luki "Genuine leather"
Neuvostoliitto ei halua mitään pahaa pienille naapurimaille.
U.S.A on paha, jossa toisinajattelihat tapetaan
Rautarouva Titaaaaaaaaanic - Frederikin rautavuori Titanic
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä sain vasta lukiossa tietää, että anjovis on kala. Luulin siihen asti, että se on jokin hedelmä, samantyyppinen kuin ananas. :) Hieman hävetti, kun jossain kokkausta koskevassa keskustelussa kaverien kanssa tämä tuli ilmi. Ja minä olin jo lähes täysi-ikäinen tyllerö...
Ohis, mutta anjovis on kalasäilykkeen nimitys, sen nimistä kalaa ei ole olemassa.
Itse asiassa on kyllä, mutta se ei ole sitä mitä me anjoviksena syömme.
Googlaa Tyynenmeren anjovis.
Yläasteen äidinkielen oppikirjassa oli sana savu-keimuke.
Oli siis tavutettu riviltä toiselle siten, että tuolta se meidän silmiimme näytti. En tiedä miten hyvin rivitys toimii täällä, joten en yritä toistaa alkuperäistä, tai muuten menee pointti hukkaan. Pitkään kuitenkin ihmeteltiin, että mikä ihme tämä oikein on.
Vierailija kirjoitti:
Yläasteen äidinkielen oppikirjassa oli sana savu-keimuke.
Oli siis tavutettu riviltä toiselle siten, että tuolta se meidän silmiimme näytti. En tiedä miten hyvin rivitys toimii täällä, joten en yritä toistaa alkuperäistä, tai muuten menee pointti hukkaan. Pitkään kuitenkin ihmeteltiin, että mikä ihme tämä oikein on.
Koti-Pizzassa myydään edelleenkin Ruiskuitupohja-pizzaa. Jarla on piirtänyt aiheesta Fingerpori-stripin:
Heimo Vesa on on ostanut pizzan, jonka täytteenä on (käytettyjä huume)ruiskuja ja ituja.
Kallion ituhippihipsterin fantasia-pizza!
Silloin, kun vielä oli videovuokraamoja, monessakin tarjottiin vuokralle elokuvaa "Sofien valinta"
Ajattelin, että kyseessä on joku jenkkipaskaelokuva, jossa Meryl Streep esittää jotain amerikkalaisen pikavalintamyymälän, "Sofien Valinta", omistajaa ja hänen parisuhdesotkujaan.
Kerran sitten katsoin elokuvan, ja totesin jälleen kerran olleeni oikeassa.
Luulin joskus 6v että Ford automerkki on Fazerin valmistama auto eli että he tekevät karkkien lisäksi myös autoja.
Lastenlaulussa lauletaan, että oravalla on pesässä pikkuruikkuiset ikkunat. Tämä herätti minussa ihmetystä lapsena.
Luulin että Ylen ruotsinkieliset uutiset alkoivat aina uutistenlukijan toteamuksella : Flofton! kun se oikeasti sanoi God afton.
Vierailija kirjoitti:
Lastenlaulussa lauletaan, että oravalla on pesässä pikkuruikkuiset ikkunat. Tämä herätti minussa ihmetystä lapsena.
No onhan se, jos pesässä olis ikkunat! Aattele nyt!
Nyt Tuuletan pesäni!! Luukut auki!! Naapurit varokoon !!
Zinc
En tiedä kuinka yleinen luulo, mutta minä ainakin luulin lapsena pitkään, että automaattisesti voi tulla raskaaksi. Riittää vain se kun menee naimisiin. Tuohon aikaan monet tutut/sukulaiset menivät naimisiin ja hetken päästä sai kuulla, että heille syntyy vauva.
siis taakse jäi, ei taaksen