Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin lapsena niin tyhmä, että luulin Abban S.O.S biisin kertovan Esso-huoltoasemasta. Mitä tyhmää sinä olet luullut?

Vierailija
26.04.2020 |

Hävettää vieläkin, niin että silmissä pimenee...

Kommentit (96)

Vierailija
81/96 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jukka Kuoppamäen Kotimaa kun taaksen jäi... -lampaat nuo taivaansiniset- vasta aikuisiällä ymmärsin miten se kertsi meni.

siis taakse jäi, ei taaksen

Vierailija
82/96 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tahtoo elää, sekaleivästä voimasta

Moni luulee sen "seinät kastuu"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/96 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin pienenä että kun tulee isoksi ja menee naimisiin, niin pitää tehdä hieno häämatka. No ehkä luin lapsena liikaa romanttisia kirjoja. Mulle sitten selvisi aikuisiällä että naimisiin voi mennä ilman matkojakin.

Vierailija
84/96 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vielä lukiossakin niin tyhmä, että kun vanhemmat olivat ostaneet minulle ensimmäisen nahkarotsini, kerroin kavereille sen olevan Kenuiinin nahkaa.  Niskalapussa luki "Genuine leather"

Vierailija
85/96 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa mieleen ketjusta tämä

Vierailija
86/96 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvostoliitto ei halua mitään pahaa pienille naapurimaille.

U.S.A on paha, jossa toisinajattelihat tapetaan

Vierailija
87/96 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rautarouva Titaaaaaaaaanic  - Frederikin rautavuori Titanic

Vierailija
88/96 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä sain vasta lukiossa tietää, että anjovis on kala. Luulin siihen asti, että se on jokin hedelmä, samantyyppinen kuin ananas. :) Hieman hävetti, kun jossain kokkausta koskevassa keskustelussa kaverien kanssa tämä tuli ilmi. Ja minä olin jo lähes täysi-ikäinen tyllerö...

Ohis, mutta anjovis on kalasäilykkeen nimitys, sen nimistä kalaa ei ole olemassa.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Anjovis

Itse asiassa on kyllä, mutta se ei ole sitä mitä me anjoviksena syömme.

Googlaa Tyynenmeren anjovis. 

Vierailija
89/96 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteen äidinkielen oppikirjassa oli sana savu-keimuke. 

Oli siis tavutettu riviltä toiselle siten, että tuolta se meidän silmiimme näytti. En tiedä miten hyvin rivitys toimii täällä, joten en yritä toistaa alkuperäistä, tai muuten menee pointti hukkaan. Pitkään kuitenkin ihmeteltiin, että mikä ihme tämä oikein on. 

Vierailija
90/96 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yläasteen äidinkielen oppikirjassa oli sana savu-keimuke. 

Oli siis tavutettu riviltä toiselle siten, että tuolta se meidän silmiimme näytti. En tiedä miten hyvin rivitys toimii täällä, joten en yritä toistaa alkuperäistä, tai muuten menee pointti hukkaan. Pitkään kuitenkin ihmeteltiin, että mikä ihme tämä oikein on. 

Koti-Pizzassa myydään edelleenkin Ruiskuitupohja-pizzaa. Jarla on piirtänyt aiheesta Fingerpori-stripin:

Heimo Vesa on on ostanut pizzan, jonka täytteenä on (käytettyjä huume)ruiskuja ja ituja.

Kallion ituhippihipsterin fantasia-pizza!

Vierailija
91/96 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin, kun vielä oli videovuokraamoja, monessakin tarjottiin vuokralle elokuvaa "Sofien valinta"

Ajattelin, että kyseessä on joku jenkkipaskaelokuva, jossa Meryl Streep esittää jotain amerikkalaisen pikavalintamyymälän, "Sofien Valinta", omistajaa ja hänen parisuhdesotkujaan.

Kerran sitten katsoin elokuvan, ja totesin jälleen kerran olleeni oikeassa.

Vierailija
92/96 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin joskus 6v että Ford automerkki on Fazerin valmistama auto eli että he tekevät karkkien lisäksi myös autoja.

Vierailija
93/96 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenlaulussa lauletaan, että oravalla on pesässä pikkuruikkuiset ikkunat. Tämä herätti minussa ihmetystä lapsena.

Vierailija
94/96 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että Ylen ruotsinkieliset uutiset alkoivat aina uutistenlukijan toteamuksella : Flofton! kun se oikeasti sanoi God afton.

Vierailija
95/96 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lastenlaulussa lauletaan, että oravalla on pesässä pikkuruikkuiset ikkunat. Tämä herätti minussa ihmetystä lapsena.

No onhan se, jos pesässä olis ikkunat! Aattele nyt! 

Nyt Tuuletan pesäni!! Luukut auki!! Naapurit varokoon !!

Zinc

Vierailija
96/96 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuinka yleinen luulo, mutta minä ainakin luulin lapsena pitkään, että automaattisesti voi tulla raskaaksi. Riittää vain se kun menee naimisiin. Tuohon aikaan monet tutut/sukulaiset menivät naimisiin ja hetken päästä sai kuulla, että heille syntyy vauva. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan