Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen naimisissa narsistin kanssa, haluatko kysyä minulta jotain?

Vierailija
26.04.2020 |

Vastailen hetken.

Kommentit (101)

Vierailija
61/101 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen narsisti on sängyssä?

Vierailija
62/101 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuuko hän paljon rahasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/101 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ystäviä? Jos on, niin millaisena he näkevät puolisosi?

Vierailija
64/101 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen äiti tällä narsistilla on?

Meinaatko erota, kun lapset muuttaa pois?

Vierailija
65/101 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäätkö, että narsistin itsekkäät asenteet tarttuvat sinuun liikaa?

Vierailija
66/101 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäiletkö diagnoosia? Mitä kaikkia testejä tehtiin?

Narsisminkaltaisena voi näyttäytyä borderline personality disorder, ADHD, aleksitymia, Asperger... Siis samoja oireita, mutta eri syystä ja erilainen psyyke ja persoonallisuus pohjalla. Kokemattomalla diagnosointi voi helposti mennä vikaan, jos toisia mahdollisuuksia ei suljeta hyvin pois.

En epäile tippaakaan, itse asiassa silmäni olivat auenneet ja arvasin tuloksen jo ennen testiä. DSM IV muistaakseni ja kokenut psykiatri teki.

Vierailija
67/101 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin on tapahtunut jo, ainakin osittain. Toisaalta se voi olla hyväkin asia. Ap

Vierailija
68/101 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä puoli on hoitunut hyvin kyllä. Tosin en ole tietenkään ainoa, joka siitä on saanut nauttia.

Vierailija
69/101 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhuuko hän paljon rahasta?

Aika paljon joo, ja materiaa pitää olla. Mutta kyllä hän arvostaa muitakin arvoja.

Vierailija
70/101 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla ystäviä? Jos on, niin millaisena he näkevät puolisosi?

En oikein tiedä. Pääasiassa heillä on varmaan hyvä kuva. Narsistiset piirteet näyttäytyvät aika harvalle, monesti vain puolisolle. Muiden seurassa (ja monesti myös minun kanssani) hän on mitä hurmaavin ja sosiaalinen ihminen.

Vierailija
71/101 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos säkin olet narsisti?

Vierailija
72/101 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen äiti tällä narsistilla on?

Meinaatko erota, kun lapset muuttaa pois?

Hmm, minusta hän on ihan ”tavallinen”. Hiukan kontrolloiva, ainakin minua miniää kohtaan. Hänen on ollut vaikea pitää kuria ja rajoja lapsilleen.

Vierailija
73/101 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä puoli on hoitunut hyvin kyllä. Tosin en ole tietenkään ainoa, joka siitä on saanut nauttia.

Haittaako pettämiset? Oletko itse pettänyt? (oletan, että teillä ei ole avoin suhde, koska miksi narsisti haluaisi kumppaniaan jakaa.)

Vierailija
74/101 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos säkin olet narsisti?

En pidä tätä todennäköisenä, koska olen tavannut useita psykiatreja viime vuosina ja he kaikki ovat olleet samaa mieltä siitä, että minä olen ihan ”normaali”. Mutta mistäs sitä tietää.

Vierailija
75/101 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haittaako pettämiset? Oletko itse pettänyt? (oletan, että teillä ei ole avoin suhde, koska miksi narsisti haluaisi kumppaniaan jakaa.)

Kyllä ja kyllä.

Vierailija
76/101 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen, että mies jota olen tapaillut, on narsisti. Haluatko antaa jonkun neuvon, että millä saisin sen selville? Mitä kannattaisi kysyä tai erityisesti tarkkailla?

Vierailija
77/101 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilen, että omies jota olen tapaillut, on narsisti. Haluatko antaa jonkun neuvon, että millä saisin sen selville? Mitä kannattaisi kysyä tai erityisesti tarkkailla?

Kannattaa hankkia tietoa, ja lukea narsistisesta parisuhteesta sekä manipuloinnista niin opit tunnistamaan merkkejä. Ainakin ns love-bombing suhteen alussa sekä nopea eteneminen voivat olla huonoja merkkejä, myös sinun jalustalle nostaminen ja sellainen, että kaikki tuntuu liian hyvältä ollakseen totta.

Vierailija
78/101 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun eksäni oli narsistinen. Manipuloiva, syyllistävä, muut ihmiset ovat hänen tarpeitaan varten.

Erosimme, kun lapset olivat noin 10-vuotiaita.

Väitän näin jälkiviisaana, ettei olisi kannattanut erota. Lapset jäivät vuoroviikoille, ja kun minä olin poissa, niin tuli tuhoa. Niin kauan kuin olimme naimisissa, niin minä olin puskurina, ja lapset pääsivät vähemmällä.

Vierailija
79/101 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilen, että mies jota olen tapaillut, on narsisti. Haluatko antaa jonkun neuvon, että millä saisin sen selville? Mitä kannattaisi kysyä tai erityisesti tarkkailla?

Ole tietoisesti eri mieltä häneb kanssaan ja halua eri asioita. Katso, mitä tapahtuu.

Narskun kanssahan sujuuihan hyvin, kun haluatte samoja asioita. Luonne paljastuu muissa kohdin. Silloin alkaa manipulointi, syyllistäminen, kiristäminen, ylenkatse.

Vierailija
80/101 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun eksäni oli narsistinen. Manipuloiva, syyllistävä, muut ihmiset ovat hänen tarpeitaan varten.

Erosimme, kun lapset olivat noin 10-vuotiaita.

Väitän näin jälkiviisaana, ettei olisi kannattanut erota. Lapset jäivät vuoroviikoille, ja kun minä olin poissa, niin tuli tuhoa. Niin kauan kuin olimme naimisissa, niin minä olin puskurina, ja lapset pääsivät vähemmällä.

Toisaalta jos olisit jäänyt olisit luultavasti itse niin romuna ettei sinusta miksikään puskuriksi olisi ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi