Uskaltaisitko hankkia värillisen auton vai ajatko vain pelkällä harmaalla?
Suomalainen on sisimmiltään harmaa ja sen kyllä huomaa...
Kommentit (21)
Mitä naapurikin ajattelisi jos värillisen hommaisi?
Mitä ihmettä :D :D
terkuin viininpunaisen auton omistaja
Minulla on ollut vain ja ainoastaan keltaisia autoja. Ajo-oikeus on ollut vuodesta 1992 asti.
Auton pitää olla valkoinen. Kaikki hyvä on valkoista. Kaikki vastenmielinen on mustaa. Pätee ihmisiinkin.
Minä halusin uuteen autoon nimenomaan harmaan värin. Ja vielä sellaisen, josta piti maksaa lisähintaa, vaikka oli ihan tavallinen maali eikä mikään metallihohto- tai helmiäismaali. Värillisen, vaikkapa punaisen tai sinisen, olisi saanut ilman lisähintaa.
Johan Ismo Alankokin lauloi, että "harmaa on hyvä väri".
Riippuu aika paljon autosta. Esimerkiksi keltainen Beetle on kivan näköinen. Sen sijaan keltainen Mersu toisi mieleen lähinnä taksin.
Valkoinen väri on kaikkein turvallisin kolareiden kannalta.
Unelmanani on kirkuvan keltainen pikkuauto! Olisi ihanaa ajella omalla pikku autolla auringonpaisteessa, ja miksi ei vaikka sadepäivänä. Maalaan aina pyöränikin keltaiseksi, jos ne eivät olleet sitä jo valmiiksi :)
Harmi kun auton omistaminen vain maksaa niin paljon ja sitä ei kaupunkilaisena tulisi edes käytettyä niin paljoa.
Mulla sähkönsininen ja kyllähän se erottuu edukseen parkkipaikoilla 😎
En suosi värillisiä, autoissakaan.
Punainen sen olla pitää! Mikään muu väri ei minulle käy.
Ei väliä kunhan ei ole valkoinen. Halvin ja huonoin maali.
Olisihan se kiva että auto olisi jotain hienoa väriä mutta sitten siinä näkyisi heti kaikki lika ja koko ajan pitäisi pestä. Auto ei kuitenkaan ihan harmaa vaan muotiväriä: greige
Ei ikinä harmaata. Kirkas väri paras väri. Olkoot muut masentuneita ja maastoutuneita, minä mieluiten erotun. Se on turvallisempaa ja kätevää esim. isolla parkkipaikalla löytää ola ajokki.
Haluaisin vaaleanpunaisen auton, sellaisen helmiäismaalatun.
No harmaa on kyllä tylsin mahdollinen autoväri.
2 punaista, 1 vihreä ja 2 harmaata ollut. Ei mitään näistä enää ikinä. Ei myöskään mustaa tai valkoista. Haluan seuraavaksi keltaisen tai sinisen.
Vierailija kirjoitti:
2 punaista, 1 vihreä ja 2 harmaata ollut. Ei mitään näistä enää ikinä. Ei myöskään mustaa tai valkoista. Haluan seuraavaksi keltaisen tai sinisen.
Minä valitsin viimeisimmän auton ihan vain pelkän keltaisen värin perusteella.
Harmaata autoa ei tarvitse pestä.