Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääset hotelliaamiaiselle. Saat ottaa viittä asiaa. Mitä ne ovat?

Vierailija
26.04.2020 |

?

Kommentit (1219)

Vierailija
481/1219 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoremehua, pannukakkua, munakasta, pekonia ja kurkkua.

Vierailija
482/1219 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skumppa, pekoni, kahvi, pekoni, skumppa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/1219 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohta, lihapullia, pekonia, munakokkelia, mehua.

Vierailija
484/1219 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekoni, munakokkeli, tuoreita marjoja, kahvi ja leipä.

Vierailija
485/1219 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munakokkelia, pekonia, papuja, kahvia ja appelsiinimehua.

Vierailija
486/1219 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voileipäkakkua, kahvia, appelsiinimehua, pannukakkua ja viskipaukku.

Vierailija
487/1219 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi, mehu, croissant, munakokkeli, hedelmiä,

Vierailija
488/1219 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä oikeesti sellasia kommentoimassa jotka käy vain Viron ja Ruotsin laivoilla tavisaamiaisilla eikä siellä paremmassa a la cartessa aamiaisella? Kun valitaan sämpylää, juustoa, kinkkua? Kuvitellaan ne erikoisiksi? Vai eikö ole koskaan varaa tehdä tuollaisia itse?

Tuon saa nimittäin itsekin tehtyä, vaikka joka aamu jos haluaisi.

Vai valehdellaanko täällä että matkustellaan siellä sun täällä, silti päiväristeilytason tai suomimotellitason eväitä valitaan :DD

Jos minä saan valita aamiaisen, eli aloittajan otsikon mukaan pääsisin taas jonnekin aamiaiselle, niin haluaisin sellaisen ylellisen jossa erikoisuuksia. Jenkkipannukakkuja vaahterasiirapilla, makeita tai suolaisia vohveleita lohella, porolla tai mangolla ja passiohedelmällä, täytettyjä munakkaita lihoilla ja kasviksilla, erikoisia leikkeleitä ja erikoisia juustoja. Hienoja aamiaisdrinkkejä kuten Bloody Mary tai Mimosa.

Vierailija
489/1219 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shampanjaa, kaviaaria, munakas, tuoreita hedelmiä, mehua ja teetä

Vierailija
490/1219 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Kahvia

2. Munakasta

3. Lasi mehua

4. Pekonia

5. Karjalanpiirakka munavoilla (voin vaihtaa mehulasin munavoihin, jos on tarkkaa)

Vierailija
491/1219 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä oikeesti sellasia kommentoimassa jotka käy vain Viron ja Ruotsin laivoilla tavisaamiaisilla eikä siellä paremmassa a la cartessa aamiaisella? Kun valitaan sämpylää, juustoa, kinkkua? Kuvitellaan ne erikoisiksi? Vai eikö ole koskaan varaa tehdä tuollaisia itse?

Tuon saa nimittäin itsekin tehtyä, vaikka joka aamu jos haluaisi.

Vai valehdellaanko täällä että matkustellaan siellä sun täällä, silti päiväristeilytason tai suomimotellitason eväitä valitaan :DD

Jos minä saan valita aamiaisen, eli aloittajan otsikon mukaan pääsisin taas jonnekin aamiaiselle, niin haluaisin sellaisen ylellisen jossa erikoisuuksia. Jenkkipannukakkuja vaahterasiirapilla, makeita tai suolaisia vohveleita lohella, porolla tai mangolla ja passiohedelmällä, täytettyjä munakkaita lihoilla ja kasviksilla, erikoisia leikkeleitä ja erikoisia juustoja. Hienoja aamiaisdrinkkejä kuten Bloody Mary tai Mimosa.

En matkusta laivoilla. Ajattelin hotelliaamiaista, joita on on ollut monenlaisia. Yhdessä paikassa olisi saanut votkaa/samppanjaa ja kaviaaria. Otan silti aina kahvia, munakasta ja pekonia. Valitsen aamiaisen sen mukaan mitä haluan syödä ja minä HALUAN aamulla kahvia ja munakasta. Pekoni on sit plussaa ja lasi mehua myös. Jos olen Suomessa, otan mielelläni sen karjalanpiirakan munavoilla, se on mulle luksusherkkua koska en jaksa itse sellaisia tehdä - ja ostetut eivät ole samanlaisia.

Vierailija
492/1219 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaton maito, paistettu muna, pekoni, karjalanpiirakka, hedelmäsalaatti.

Vierailija
493/1219 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuro, kiisseli/hillo, kahvi, tuoremehu ja croissant.

Vierailija
494/1219 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkeli on parasta ja juustot tomaatti jogurtti . Lapissa saa kunnollista leipäjuustoa lakkahilloa . Tampereella mustaa makkaraa pekonia Ahvenanmaalla juustoja kinkkua teetä . Hedelmäteetä . Soija tuotteita . Maksamakkaraa . Omena. Tuoremehua . Mustikkapiirakkaa kahvia . Sen verran kannattaa juhlia tätä lyhyttä elämää että joskus syö pöydässä rauhassa hyvin .

Vierailija
495/1219 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippu ketju! Appelsiinimehu, munakokkeli, pavut, lohi, riisipiirakka.

Vierailija
496/1219 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustaa makkaraa, puolukkahilloa, kahvia, maitoa ja lisää mustaa makkaraa.

Vierailija
497/1219 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi, tuoremehu, pekoni, pannukakut ja hillo.

Vierailija
498/1219 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkalaisia pannukakkua tietysti . Niitä jauhoja saa Suomessa ruokakaupoista. Hilloja päälle . Amerikassa tietysti vaahterasiirappia tai hunajaa . Suklaakastiketta . Monta kermavaahtoa . Croissant välissä kinkkua juustoa sinihomejuustoa . Tomaattia . Maidoton kuuma kahvi , fresh oringe Juice . Tuorepuristettu . Suomessa voi ottaa aamulla myslit jogurttia teetä sinihomejuustoa ja hilloja .

Vierailija
499/1219 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munakas, sinihomejuustoa, maustamaton jugurtti, puuroa ja sämpylän tai kaks.

Vierailija
500/1219 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi, mehu, hedelmiä, croissantteja, juustoa.