Jos saisit 1 kauneusleikkausken ilmaiseksi, minkä valitsisit?
Eli otiskossa kysymys. Saisit valita 1 kauneusleikkauksen täysin ilmaiseksi, minkä ottaisit? Itse olisin kahden vaiheilla rintojenkohotuksen (iso laihtuminen, raskaus ja imetys ja taas laihtuminen) tai ylimääräisen vatsanahan poistaminen (samat syyt).
Mites te muut? Kerrotko myös perustelut.
Kommentit (64)
Pitääkö olla leikkaus? Riittääkö muu esteettinen hoito? Laitattaisin hammaskuoret: synnynnäisesti heikon kiilteen takia hampaat on aika hirveän näköiset.
Rintoihin implantit ja/tai rasvan siirto, nämä olemattomat, rumat rinnat on pilanneet mun itsetunnon ja elämän.
Totta, itsekin voisin vaihtaa rintojenkohotuksen rasvansiirtoon rintoihin.
Ap
Laihdutuksen jälkeen samat vaihtoehdot kuin ap:lla, lisäksi kaulan ylimääräisen nahan kiristys (en tiedä mitä sille voi tehdä, mutta heltta on entusistä kaksareista).
Iso kynnys olisi kyllä tehdä näistä mitään vaikka ilmaiseksi saisi.
Mustat silmänaluset jollakin konstilla pois.
Ihosiirännäisen. Olen loukannut toisen puolen kasvoistani vakavasti
Jos saa valita nii kokonaa uudet hampaat. Mut jos ei saa hampaita valita nii sitte rintojen kohotus
Istuttaisin itseeni puolen hehtaarin perseen ja istuisin töissä koneella, vapaalla koneella, istuisin työmatkat autossa ja lomamatkoilla lentokoneessa, perillä hotellissa ja rantabaarissa, enkä enää koskaan valittaisi että perse puutuu istuessa ja jos jossain vaiheessa kaatuisin, ei olisi pelkoa lonkkamurtumasta ja talvella pulkkamäessä vasta kivaa olisi kun ei tarvitsisi pulkkaa, ei pahvia kun pelkkä silikoniperse antaisi huikeat vauhdit.
Perse on ihmisen tärkein elin.
Vierailija kirjoitti:
Piikittäisin yhden pystyrypyn kulmakarvojen välistä.
Mikset tee sitä? Mä ostin sen mikroneulausjutun jo kauan sitten ja se ryppy madaltunut huomattavasti. Täytyy vaan piikittää säännöllisesti.
Nenäleikkaus ei olisi pahitteeksi. Nenässäni on ns ilmaa siinä nenänpäässä, on ihan pallon mallinen.
Hampaat jotka menneet katki onnettomuudessa korjauttaisin. Jos hampaita ei lasketa niin vatsan roikkuvan nahan muotoilun synnytyksen jäljiltä.
Kasvojen kohotus, posket vaihtaneet alas
Silmäluomet/silmäpussit. Saan varmaan jossain vaiheessa julkiselta puolelta noi yläluomet, sen verran pahat.
Haluaisin 40 senttisen peniksen. Ei tarvis enää BMW:llä ajella.
Piikittäisin yhden pystyrypyn kulmakarvojen välistä.