Onko sinusta ok, jos miehesi tykkää katsella nuoria ja hyvävartaloisia bikini-misuja?
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Se nyt vaan kuuluu miesten luontoon. En alkaisi suhteeseen naisen kanssa jolle kauneuden ihastelu olisi ongelma.
Ei kuulu. Se kuuluu patriarkaattiin, ja vain totaalisen idiotti nainen hyväksyy sen.
Todella vastenmielistä kun keski-ikäiset ukot kuolaa nuoria naisia. Ja perheen isät tykkäilee instapimpojen kuvista, ei ole normaalia.
Kai nyt suurin osa ihmisistä tykkää katsella kauniita ihmisiä, niin miehet kuin naisetkin. Tällä palstalla on kyllä ihmeen elämänvastaista porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se nyt vaan kuuluu miesten luontoon. En alkaisi suhteeseen naisen kanssa jolle kauneuden ihastelu olisi ongelma.
Toivottavasti et saa ikinä naista alistettavaksesi ja hyväksikäytettäväksi saasta.
En mä halua alistaa tai hyväksikäyttää. Kauniit tytöt on kuin taideteoksia. Tietysti nainen saa vastaavasti katsella nuoria atleetteja enkä panisi sitä pahakseni. Pettämistä en hyväksy kumpaankaan suuntaan.
Katselis oman ikäsiään. Nuorten melkeen keskenkasvusten kuolaaminen tekee miehestä ällön irstaan pervon.
Vierailija kirjoitti:
Katselis oman ikäsiään. Nuorten melkeen keskenkasvusten kuolaaminen tekee miehestä ällön irstaan pervon.
Miten niin melkeen? Olet oikeutettu mielipiteeseesi ja sitä se vain onkin, mielipide.
En ole kiinnostunut tästä asiasta joten aivan sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
60-luvulla syntyneet ovat kasvatettu parriarkaatin ja alistamisen hengessä. Tämän lisäksi löytyy yllättävän paljon juurikin heistä pedofilisia piirteitä. Syytä en tiedä.
Tämä on kyllä totta (ja kummallista). Ja kyllähän poikaan isän piirteet kohdella ja ajatella naisista tarttuvat.
Voisitko ap harkita paluuta osastolle.
Katsoo mitä katsoo, ihan sama. Itsekin katselen mitä haluan. Hirmu vaikea, ellei mahdoton, kontrolloida muiden ihmisten silmämunia.
Mä tykkään katsella salskeita nuoria miehiä, etenkin niiden reisiä ja pakaroita. Yrittäkääs estää.
Mutta ap ja patriarkaatti-höpisijä, teillä on varmaan lämpimät remmipedit odottamassa illalla. Tutut hoitajat ja turvalliset rutiinit.
N55
Spämmääkö ikis tänne vastauksia, vai ovatko muutkin palstamammat yhtä sekaisin? Liskoaivot ja haisevat elimet 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai nyt suurin osa ihmisistä tykkää katsella kauniita ihmisiä, niin miehet kuin naisetkin. Tällä palstalla on kyllä ihmeen elämänvastaista porukkaa.
Kaikki eivät ole libidovetoisia liskoaivoja -haisevan elimensä mukaan eläviä egoja.
Mä olen kieltäni lipova liskomies...
Katsoa saa muttei koskea.
Itsekin katselen kauniita bikinimisuja. Niihin mulla on miehen lupa koskeakin😂
Vierailija kirjoitti:
Katsoa saa muttei koskea.
Itsekin katselen kauniita bikinimisuja. Niihin mulla on miehen lupa koskeakin😂
Ajatus on teko. Olet naaiivi, mutta siihen sinut on patriarkaatin aivopesussa kasvatettu.
Vierailija kirjoitti:
Katsoa saa, muttei koskea.
Ja seuraava vaasalainen aivopesu-klishee ja sananlasku.
Ajatus on teko.
Vierailija kirjoitti:
Katsoa saa, muttei koskea.
Saa toki, ja koskeakin, mutta suhteesi on tuon jälkeen täysin mitätön.
Hyi helvetti kylmiä väreitä noista setämiehistä jotka kyttää nuoria naisia.
Lol mitä vittua täällä taas tapahtuu? Pääsikö joku osastolta liian aikaisin?