Onko sinusta ok, jos miehesi tykkää katsella nuoria ja hyvävartaloisia bikini-misuja?
Kommentit (59)
On joo, tosin hän ei olisi siinä kohtaa enää ”minun mieheni”, ja kattilat lähtisivät jakoon.
En, jos miehen katse edes käy toisessa naisessa niin jätä se sika heti!
Minua ei haittaa yhtään.
Minulla on upea vartalo myös harvoin näkee parempia.
On tottakai ok, jokainen saa katsella mitä tahtoo. Pelottavia mielipiteitä joillakin.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään olisi. MIksi pitäisi olla?
Eihän ap sanonut että pitää olla ok, kysyi onko vai ei, miksi noin agressiivinen vastaus.
Olisi. Vaan sen jälkeen, kun on sellaisen kasvattanut, ei niitä jaksa katsella sen enempää kuin kuunnellakaan.
No miehet nyt tykkää katsella naisia. Vaikka kieltäisit ne katselee silti.
Outo kysymys. Miksipä ei? Tykkään itsekin katsella komeavartaloisia nuoria miehiä. Joillakin on tuo ylävartalo aivan pökerryttävässä kunnossa nykyään.
Onko tää sitä kuuluisaa Aku ja Iines logiikkaa, jonka mukaan on ok jos Iines deittailee Hannua ja eteen sattuvia herrasmiehiä, mutta auta armias jos Aku vanhingossakin edes vilkaisee muita naisia sillä silmällä niin hyvä ei heilu.
Tästä keskusteltiin jo eilen täällä palstalla.
Ei tietenkään ole. Minä omistan mieheni mielen ja silmät. Ja hallitsen omaisuuttani.
Vierailija kirjoitti:
Olisi. Vaan sen jälkeen, kun on sellaisen kasvattanut, ei niitä jaksa katsella sen enempää kuin kuunnellakaan.
Ai kasvattanut sellaisen misun?
Onko sinusta ok että nainen flirttailee muiden miesten kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kasvattanut sellaisen misun?
Kaipa joku nuorimies häntä misunakin pitää. Ei tosin meidän kuullen.
Näitä naisia esineellistäviä saastoja kasvaa/on kasvanut länsirannikolla jo yli 50 vuotta. Tässä kohtaa voisi evoluutio korjata tällaisen virheen ihmisyydestä vaikkapa koronan muodossa. Myös siemen on tuhottava pahuudelta - tästähän kertoo jo raamattu.
On ok, kunhan ei minun nähden tee sitä.
Vierailija kirjoitti:
On ok, kunhan ei minun nähden tee sitä.
Halaut elää illuusiossa että olet hänestä kaunein ja ihanin edes kohteliaisuudesta? Vaikka hän halajaa panemaan muita naisia kaiken sen ajan kun et ole paikalla? Hieno suhde kertakaikkiaan - olisikohan ihan rakkautta (not).
Ei tietenkään olisi. MIksi pitäisi olla?