Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vuosien piina ohi! Haluton mies muuttui, ihmeitä siis todella tapahtuu!

Vierailija
25.04.2020 |

Kaikille niille, jotka elävät seksittömissä suhteissa: älkää luopuko toivosta! Olin jo itsekin melkein luopunut siitä ja yrittänyt tottua ajatukseen loppuelämästä ilman seksiä, mutta eilen yhtäkkiä mieheni muuttui ihan täysin. Tunnusti että kaikki nämä vuodet syy oli hänessä ja hän tietää kuinka mä kärsin ja päätti että nyt hän muuttuu. En olisi voinut uskoa että näen tämän päivän, olen niin onnellinen nyt! Viimeksi harrastimme mitään intiimiä vuosia sitten, ehkä noin neljä vuotta sitten, en edes muista. Ero pyöri mielessä mutta rakastin miestäni liikaa ja nyt näen että se kannatti.

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi, eiköhän ole vain käynyt vieraissa ja nyt ei jaksa enää panostaa seuranhakuun. Muuten kuulostaa todella oudolta moinen muutos.

Ei ole käynyt vieraissa.

Kyllä on. Fakta.

Okei, jos tiedät minua paremmin faktat niin pakko uskoa. Kerrotko vielä milloin, missä ja kenen kanssa, kun kerran tiedät. Ei mua haittaa, se selittäisi paljon, joten odotan vastaustasi.

Vierailija
42/69 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiivistän: Teillä on ollut ihanaa seksiä osaavan miehesi kanssa, siis sen miehen, joka saisi naisia helposti. Sitten tämä osaava helposti-mies lopetti seksin harrastamisen. Ja nyt neljän seksittömän vuoden kuluttua hän päätti, että ei maar, aletaanpas taas vaimo rakastella.

Uskotko itse siihen todella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmiset söisivät lihaa enemmän ei tätäkään ongelmaa ole. Jokainen voi kokeilla syödä ja 1kg jauhelihaa sekä nukkua kunnon yöunet ja jos ei seuraavana päivänä paneta niin olen Urho Kekkonen.

Vierailija
44/69 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiivistän: Teillä on ollut ihanaa seksiä osaavan miehesi kanssa, siis sen miehen, joka saisi naisia helposti. Sitten tämä osaava helposti-mies lopetti seksin harrastamisen. Ja nyt neljän seksittömän vuoden kuluttua hän päätti, että ei maar, aletaanpas taas vaimo rakastella.

Mikä sinua nyt tässä sitten noin ärsyttää?

Vierailija
45/69 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ärsytä mikään. Elämä ja kokemus on vain opettanut, että asiat ja varsinkaan ihmiset eivät ole niin mustavalkoisia. Tästä tarinasta puuttuu yksityiskohtia, jotka ap:n mies osaisi täydentää.

Vierailija
46/69 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin porvossa tänään.

Vierailija
47/69 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ärsytä mikään. Elämä ja kokemus on vain opettanut, että asiat ja varsinkaan ihmiset eivät ole niin mustavalkoisia. Tästä tarinasta puuttuu yksityiskohtia, jotka ap:n mies osaisi täydentää.

Mitä tietoa kaipaat?

Vierailija
48/69 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli ennen toinen, muttei ole enää.

Mies on ihastunut toiseen tai jopa on alkanut pettää.

Valitse näistä selitys.

Vierailija
49/69 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2/2 E--sile--ikissä on tärkeää näyttää naiselle, että haluaa juuri häntä ja on hänestä valtavan ki---i--h--ottunut. Suutelu, hyväily, ihailu. Kosketa ti-s--sejä ja a--la--päätä vasta, kun nainen voihkii ja painautuu sinua vasten, on selkeästi kii--ho--tt--unut. Sitä ennen älä koske alapäähän! Kiusoittelu on parasta ja naisesta löytyy hirveästi erogeenisia paikkoja ja vain tutkimalla vaimosi vartaloa löydät ne. Se voi olla sisäreisi, lantio, alaselkä, niska. Opettele hänet ja saat palkkioksi hänet. Enkä tarkoita vain vartaloa, vaan voitte taas olla yhteydessä toisiinne intiimillä tasolla.

Toivottavasti löydätte tekstistäni jotain lukemisen arvoista ja vinkkiä omaan tilanteeseenne. Toivotan teille onnea ja kärsivällisyyttä.

Jos kaavani onnistuu ja se---ks-i-elämänne on taas kunnossa, älä unohda hyväilyjä, silityksiä ja suutelemisia tuudittautuen taas vanhaan.

Tai sitten kannattaa kysyä vaimolta, mikä häntä sytyttää. Jos hän syttyy vaikka rajusta alistamisesta, niin ei hyödytä mitään suukotella hellästi ohimennessä.

Ja sitten pitäisi vielä uskoa sen vaimon sanaa, kun hän kertoo, eikä sitkeästi vaan romanttisesti vietellä naista, joka syttyy vain rajuata alistamisesta.

Mutta eihän se mies usko, turha tämäkin neuvo.

N

Vierailija
50/69 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitse näistä selitys.

Valitettavasti kumpikaan ei ole mahdollinen. Ihastumisia on ollut meillä puolin ja toisin vuosien varrella. Yhdessä lähes 20 vuotta, eli enää ei tarvitse valehdella tai esittää mitään. Viime vuonna päätimme jo erota, ei vain tämän asian vuoksi. Sitten kuitenkin kumpikin halusi jatkaa. Keskusteluyhteys on toiminut sen jälkeen loistavasti, ja nyt myös fyysinen puoli alkoi korjaantua. Miksi sitä on niin vaikea uskoa? Tarkoitin aloituksen positiiviseksi ja toivoa herättäväksi niille, jotka painivat haluttomuuden kanssa, mutta näköjään jotkut haluavat nähdä siinäkin vain negatiivista.

Vierailija
51/69 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sustanon 250 mg im kahden viikon välein.

Vierailija
52/69 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha.

Ap:n miehellä on siis salasuhde luultavasti jonkun työpaikalla olevan naisen kanssa. Nyt ollaan siirrytty korona-aikaan etätöihin joten ei voidakaan tavata päivittäin ja panes*kella työpäivän lomassa (lounastauolla, töistä lähtiessä tmv). Tai jos töissä yhä käykin niin ei uskalleta tavata noin muuten kun korona pelottaa. Ettei vaan tautia veisi vahingossa kotiin.

Kun ei sitä pimp*saa saakaan vakipanolta niin rupeaa vaimokin taas maistumaan. Jonnekin ne pussit pitää saada tyhjennettyä ja oma käsi ei kiinnosta.

Pahoittelut siis ap.

Vierailija
53/69 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aha.

Ap:n miehellä on siis salasuhde luultavasti jonkun työpaikalla olevan naisen kanssa. Nyt ollaan siirrytty korona-aikaan etätöihin joten ei voidakaan tavata päivittäin ja panes*kella työpäivän lomassa (lounastauolla, töistä lähtiessä tmv). Tai jos töissä yhä käykin niin ei uskalleta tavata noin muuten kun korona pelottaa. Ettei vaan tautia veisi vahingossa kotiin.

Kun ei sitä pimp*saa saakaan vakipanolta niin rupeaa vaimokin taas maistumaan. Jonnekin ne pussit pitää saada tyhjennettyä ja oma käsi ei kiinnosta.

Pahoittelut siis ap.

Väärin. Mies käy töissä normaalisti. Miesvaltainen ala, ei mahdollisuutta etätöihin. Työporukka tuntee toisensa, eikä siellä ole mahdollisuuksia tai halua kenellekään pettää. Miksi tätä samaa pitää jankuttaa kymmeniä viestejä? Johan kerroin että ihastumisia ollut ja erokin oli jo vireillä, ei tässä tarvitse enää panna ketään missään työpaikan vessassa.

Vierailija
54/69 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aha.

Pahoittelut siis ap.

Tämä.

Olen itse se pettävä osapuoli (nainen). Olen ollut salasuhteessa jo 5 vuotta miehen kanssa jonka tunnen työympyröistä. Hän ei asu täällä pk-seudulla eli olemme tavanneet aina kun minä olen saanut järjestettyä työmatkoja pohjoiseen tai hän etelään. Muutaman kerran olemme kyllä saaneet järkättyä ”työmatkan” myös ulkomaille 3-4 vuorokaudeksi.

Nyt ei tietenkään kukaan matkusta minnekään. En minä pohjoiseen eikä hän etelään ja muutenkin tietenkin pitää vältellä ihmisten tapaamisia. Taitaa tulla meille yllättävän pitkä ero. Päivittäin kirjoitellaan yms mutta eihän se ole sama kuin tapaaminen. No joka tapauksessa tässä tilanteessa kiinnostus omaa miestä, tai paremminkin seks*iä hänen kanssaan, on noussut kun en saa sitä muualtakaan. Vaikka emme tavanneet salarakkaan kanssa kuin kerran pari kertaa kuussa aiemmin niin se riitti siihen että oma mies ei kiinnostanut yhtään. Nyt on pakko jostain saada m*unaa sisään. Olkoon sitten tuo tylsä oma mies jonka käsitys seksistä on hipihiljaa peiton alla valot pois päältä ja vaimea ”oi beibi beibi” miehen suusta enimmillään kuuluen. 😖 Pakko ottaa mitä saa.

Vierailija
55/69 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitse näistä selitys.

Valitettavasti kumpikaan ei ole mahdollinen. Ihastumisia on ollut meillä puolin ja toisin vuosien varrella. Yhdessä lähes 20 vuotta, eli enää ei tarvitse valehdella tai esittää mitään. Viime vuonna päätimme jo erota, ei vain tämän asian vuoksi. Sitten kuitenkin kumpikin halusi jatkaa. Keskusteluyhteys on toiminut sen jälkeen loistavasti, ja nyt myös fyysinen puoli alkoi korjaantua. Miksi sitä on niin vaikea uskoa? Tarkoitin aloituksen positiiviseksi ja toivoa herättäväksi niille, jotka painivat haluttomuuden kanssa, mutta näköjään jotkut haluavat nähdä siinäkin vain negatiivista.

Minkä ikäiset lapset?

Vierailija
56/69 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitse näistä selitys.

Minkä ikäiset lapset?

Kolme lasta. Ala- ja yläasteikäisiä, miksi?

Vierailija
57/69 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kenties ollut korona karanteenissa vain oman perheen kesken? Olen 100% varma että miehesi pettää tai paremminkin on pettänyt. Nyt hän ei voi, koska ei voi millään hyvällä syyllä lähteä karanteenista. Vaikka luulet tietäväsi ettei miehesi mitenkään voisi, niin kyllä hän voi. Monet pettäjät eivät jää ikinä kiinni. Tuommoisia ihme valaistuksia ei vain tule. Varsinkaan neljän VUODEN seksittömyyden jälkeen.

Olen itsekkin ollut haluttoman miehen kanssa yhdessä monta vuotta ja jos ei halut kohtaa, niin siihe ei tule muutosta kuin ehkä terapian tai lääkärin kautta. Jos niistäkään. Ap sinua kustaan linssiin.

Vierailija
58/69 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitse näistä selitys.

Minkä ikäiset lapset?

Kolme lasta. Ala- ja yläasteikäisiä, miksi?

Tarkastin vaan, ettei ole oma salarakkaani, kun jutut sopi muuten häneen.

Vierailija
59/69 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko kenties ollut korona karanteenissa vain oman perheen kesken? Olen 100% varma että miehesi pettää tai paremminkin on pettänyt. Nyt hän ei voi, koska ei voi millään hyvällä syyllä lähteä karanteenista. Vaikka luulet tietäväsi ettei miehesi mitenkään voisi, niin kyllä hän voi. Monet pettäjät eivät jää ikinä kiinni. Tuommoisia ihme valaistuksia ei vain tule. Varsinkaan neljän VUODEN seksittömyyden jälkeen.

Olen itsekkin ollut haluttoman miehen kanssa yhdessä monta vuotta ja jos ei halut kohtaa, niin siihe ei tule muutosta kuin ehkä terapian tai lääkärin kautta. Jos niistäkään. Ap sinua kustaan linssiin.

En ole sanonut etteikö mies mitenkään voisi tai että minä en voisi uskoa tai mitään muutakaan. Kirjoitin aiemmin että faktat sitten esiin niiltä, jotka ne muka niin hyvin tietävät, koska se selittäisi paljon. Meidän ei tarvitse piilotella enää mitään, ne on käyty jo läpi, molemmilla ollut muita välillä mielessä ja vähän muuallakin tämän suhteen aikana, eikä siinä ole mitään ihmeellistä salattavaa.

Vierailija
60/69 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole sanonut etteikö mies mitenkään voisi tai että minä en voisi uskoa tai mitään muutakaan. Kirjoitin aiemmin että faktat sitten esiin niiltä, jotka ne muka niin hyvin tietävät, koska se selittäisi paljon. Meidän ei tarvitse piilotella enää mitään, ne on käyty jo läpi, molemmilla ollut muita välillä mielessä ja vähän muuallakin tämän suhteen aikana, eikä siinä ole mitään ihmeellistä salattavaa.

Onko tämä kirjoitettu humalassa? Saisiko saman suomeksi? Mitkä ihmeen faktat? Tarkoitatko että tiedät miehesi käyneen vieraissa? Ja se on sinulle ollut ok ettet sitten saa häneltä, kun hän on jo tyhjentynyt muualla?