Vuosien piina ohi! Haluton mies muuttui, ihmeitä siis todella tapahtuu!
Kaikille niille, jotka elävät seksittömissä suhteissa: älkää luopuko toivosta! Olin jo itsekin melkein luopunut siitä ja yrittänyt tottua ajatukseen loppuelämästä ilman seksiä, mutta eilen yhtäkkiä mieheni muuttui ihan täysin. Tunnusti että kaikki nämä vuodet syy oli hänessä ja hän tietää kuinka mä kärsin ja päätti että nyt hän muuttuu. En olisi voinut uskoa että näen tämän päivän, olen niin onnellinen nyt! Viimeksi harrastimme mitään intiimiä vuosia sitten, ehkä noin neljä vuotta sitten, en edes muista. Ero pyöri mielessä mutta rakastin miestäni liikaa ja nyt näen että se kannatti.
Kommentit (69)
Kunpa minunkin mies tajuaisi muuttua.. En jaksa kohta enää tätä seksuaalista turhautumista. Viimeksi oon saanut tammikuussa ja sitä ennen.. no en edes muista. Mies ei takuulla ole käynyt vieraissa. Milloin se edes kävisi kun ei muutenkaan käy muualla kuin töissä ja joskus kaupassa. En myöskään tiedä mistä hänen haluttomuus johtuu, kun se on sellainen asia josta ei ala edes keskustelemaan jos sievästi yritän. Tyydyn nykyään vain hoitamaan itse itseni, mutta myönnän, että haaveilen jo miehestä, joka sais sukatkin pyörimään jaloissa..
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon laihdutit?
En yhtään.
Hän voi olla ihastunut johonkin toiseen ja haluaa ensin treenailla sulla, että osaa sitten, kun saa tilaisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Oliko teillä sitten seksiä eilen?
Oli.
Kyllähän noita ahaa-elämyksiä voi tietysti tulla ilman varsinaista muutosta. Jokuhan esimerkiksi yhtäkkiä vain päättänyt lopettaa juomisen, kun vuosia kestänyt.
Vierailija kirjoitti:
Minussa ihan varmasti enemmän. Ei vaan tee mieli.
Tämä on ohje miehille, mutta ehkä löydät tästä syyn omaan haluttomuuteesi. Anteeksi typerät sensuroinnit sanojen väleissä:
1/2
Pihtaava vaimo/tyttöystävä? Ei kauaa, kun seuraat näitä ohjeita:
Kerron sinulle nyt salaisuuden, jota naisesi ei välttämättä tiedosta. Syyksi seksin loppumiseen selitetään aina sillä, ettei puoliso huomioisi tai arvostaisi oikeassa elämässä. P-skapuhetta melkein aina. Usein suhde voi olla tosi hyvä ja tasa-arvoinen, mutta s-e-ksi ei silti suju. Oikea syy on es-i-leikki. Alkuun nainen k--iihottui siitä, että kaaduitte sänkyyn, hyväilitte toisianne, riisuitte ja nainen oli jo ihan märkä. Samoin miehelle riitti se, että nainen otti paidan pois. Nyt samat ti--ssit on nähty. Samalla tavalla se es-il-eikki on nähty.
Älä yritä olla uudistunut ja leikkimielinen, sekään ei auta. On muutettava kummankin ajattelutapaa esile-ikki-in ja se-k-sii-n.
Vähän teoriaa alkuun; miehen ja naisen tapa k-ii-hot-tua ovat erilaiset. Mies kii--h-ottuu yleistäen siitä, että nainen tarttuu hänen m-u--nastaan kiinni. Naisen kii-h--otus voi sammua, jos mies kesken pelehtimisen hyväilee t-is--sistä tai tarttuu al-ap----äähän liian nopeasti. Varsinkin pitkässä suhteessa jopa ohimennessään t-i--s sin hively voi tuntua h-it--on inhottavalta naiselta, jos nainen ei ole siinä mielentilassa.
Tästä syystä mies ja nainen ei aina kohtaa, koska mies ki-ih---ott-aa naista kuin toista miestä. Nainen ei välttämättä osaa sanoa missä mättää ja mikä mättää. Häneltä on turha kysyä, että mitä haluat. Nainen ajattelee "jaa, minä en näköjään enää saa se--ksi---stä mitään irti". Jotkut naiset voivat tiedostaa, että haluttomuus johtuu "väärästä" e--sil-ei--kistä, mutta sellaisesta on vaikea puhua toiselle.
Nyt tärkein ensiaskel on huomioida naista kosketuksilla arjessa. Tämä tarkoittaa sitä, että ohimennessäsi silität häntä hiuksista. Pussaat niskaan, kun hän istuu koneella ja kävelet ohi. Rapsutat selkää kun katsotte leffaa. Pyydät kainaloon ja silität häntä käsivarresta ja muista ei-erogeenisista paikoista. Kun nainen on taas "tottunut" kosketuksiin, ja suhteenne intiimiys syvenee, alat suutelemaan häntä. Kuten silloin ennen, ei mitään nopeita suukkoja, ei kuolaavia ja imeviä p--o-r--nosuudelmia, vaan romanttisen elokuvan suutelointia. Tämä on naiselle erittäin tärkeää ja jostain syystä suhteen edetessä mieheltä jää se pois. Muistakaa, ennen kuin hermostutte, että tekstini on yleistävää.
Muista, ettei suuteleminen saa edetä mihinkään. Pidä naista lantiolta kiinni, hyväile hänen poskeaan, selkäänsä, hiuksiaan. Näytä hänelle miten nautit hänen koskettamisestaan. Älä pilaa tätä kourimalla ti--ss--iä tai ehdottamalla se--k---siä. Idea on sytyttää välinne uudestaan, tarkoitus ei ole vain seksi vain suhteenne. Ole epäitsekäs ja vaimo huomaa tämän kyllä alitajuisesti.
Kun nainen on "tottunut" taas siihen, että häntä kosketetaan ja suudellaan, voi s-e----k-sielämän aloittaa uudelleen ja elvyttää sen. Todennäköisesti hyvä sauma on silloin, kun nainen alkaa tehdä aloitetta ja/tai koskettelee nyt sinua useammin.
2/2 E--sile--ikissä on tärkeää näyttää naiselle, että haluaa juuri häntä ja on hänestä valtavan ki---i--h--ottunut. Suutelu, hyväily, ihailu. Kosketa ti-s--sejä ja a--la--päätä vasta, kun nainen voihkii ja painautuu sinua vasten, on selkeästi kii--ho--tt--unut. Sitä ennen älä koske alapäähän! Kiusoittelu on parasta ja naisesta löytyy hirveästi erogeenisia paikkoja ja vain tutkimalla vaimosi vartaloa löydät ne. Se voi olla sisäreisi, lantio, alaselkä, niska. Opettele hänet ja saat palkkioksi hänet. Enkä tarkoita vain vartaloa, vaan voitte taas olla yhteydessä toisiinne intiimillä tasolla.
Toivottavasti löydätte tekstistäni jotain lukemisen arvoista ja vinkkiä omaan tilanteeseenne. Toivotan teille onnea ja kärsivällisyyttä.
Jos kaavani onnistuu ja se---ks-i-elämänne on taas kunnossa, älä unohda hyväilyjä, silityksiä ja suutelemisia tuudittautuen taas vanhaan.
Vierailija kirjoitti:
Hän voi olla ihastunut johonkin toiseen ja haluaa ensin treenailla sulla, että osaa sitten, kun saa tilaisuuden.
Treenailla? 😂 Se ei ole tarpeen. Mies on osaava ja saisi kyllä naisia helposti.
Vierailija kirjoitti:
Kunpa minunkin mies tajuaisi muuttua.. En jaksa kohta enää tätä seksuaalista turhautumista. Viimeksi oon saanut tammikuussa ja sitä ennen.. no en edes muista. Mies ei takuulla ole käynyt vieraissa. Milloin se edes kävisi kun ei muutenkaan käy muualla kuin töissä ja joskus kaupassa. En myöskään tiedä mistä hänen haluttomuus johtuu, kun se on sellainen asia josta ei ala edes keskustelemaan jos sievästi yritän. Tyydyn nykyään vain hoitamaan itse itseni, mutta myönnän, että haaveilen jo miehestä, joka sais sukatkin pyörimään jaloissa..
Työajalla. Etenkin jos on ns. vapaa aikataulu eikä liukuhihnatyö, niin helppo käydä töistä naisen luona.
Jotkut eivät ilmeisesti voi uskoa että on haluttomia miehiä, mutta totta se silti on. Ei siinä tarvitse olla kyse mistään toisesta naisesta.
Itse kyllä ihmettelisin, miksi. Ajateltavissa olisi, että mies on kohdannut jonkun toisen naisen, joka on herättänyt himot, ja koska ei pääse panemaan sitä naista, käyttää sinua korvikkeena. Toisaalta jos mies olisi tosissaan ihastunut johonkin toiseen, se voisi vaikuttaa niinkin ettei olisi enää lainkaan kiinnostunut sinusta. Vaikea sanoa.
Oli neljä vuotta vain päättänyt, ettei viitsi harrastaa seksiä, ja nyt päätti, että säännöllinen seksi kuvioissa? Pliis älä viitsi.
Totta kai haluttomia miehiä on. Testosteronitasojen alhaisuus, aseksuaalisuus, piilohomous.
Halukkuus ei kuitenkaan ole PÄÄTÖKSESTÄ kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi, eiköhän ole vain käynyt vieraissa ja nyt ei jaksa enää panostaa seuranhakuun. Muuten kuulostaa todella oudolta moinen muutos.
Ei ole käynyt vieraissa.
Kyllä on. Fakta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treenailla? 😂 Se ei ole tarpeen. Mies on osaava ja saisi kyllä naisia helposti.
Mä olen tavannut muutaman etonneen miehen, joilla ei ollut loppuvuosina enää seksiä parisuhteessaan. Voin sanoa, että seksi heidän kanssaan ei ollut mikään hohdokas kokemus. Myös parisuhdeseksiin turtuu helposti ja sitä pitää ihan hyvänä, kunnes eron ja uusien kumppaneiden myötä tajuaa, että ei ehkä sittenkään... Tämän olen havainnut oman eroni jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut eivät ilmeisesti voi uskoa että on haluttomia miehiä, mutta totta se silti on. Ei siinä tarvitse olla kyse mistään toisesta naisesta.
Ei tarvitse, mutta se on yksi mahdollinen syy ja kannattaa ottaa sekin huomioon.
Onko mies käynyt juttelemassa psykiatrin kanssa ja siellä oivaltanut asian?
Suhde loppui niin vaimokin kelpaa taas?