Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pojan 17 v tyttöystävä on täysin tunteilla käyvä tuuliviiri

Vierailija
25.04.2020 |

Sivusta seuraan kauhunsekaisella mielenkiinnolla vaihtuvia tilanteita. Tyttö vaatii joka asiassa tahtoaan läpi. Minä minä minä haluan. Toisen mielipiteitä hän ei juuri kuuntele. Kiukkua ja draamaa sekä erilaisia vaatimuksia.

Nyt vuoden seurustelun jälkeen tytön estottomuus on lisäänynyt ja yrittää meillä sanella poikamme kautta vaatimuksia minulle ja miehellenikin. Tulee turhia jännitteitä ja eripuraa. Asustaa meillä 3-4 päivää viikosta. Päätyykö tämä täyteen sotaan ja riitaan vielä?

En jaksaisi tyttöä enää yhtään, mutta pojan takia on kai pakko.

Kommentit (334)

Vierailija
41/334 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

E-pillerit vaihtoon.

Ei vaan tyttöystävä vaihtoon. Paritat pojalle uuden tyttöystävän. Valitset yli 20-vuotiaan naisen, niin draaman todennäköisyys on pienempi. Tuon ikäinen on todennäköisesti asunut jo hetken omillaan, niin ei vaadi jatkuvaa passausta.

Tyttöystävä pitäisi saada vaihtoon, se on selvä. Ikävä kyllä ap ei voi asialle mitään.

Ja hei, me eletään Suomessa! Täällä ei vanhemmat hanki lapsilleen tyttö- tai poikaystäviä.

Vierailija
42/334 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites tytön kotiolot? Voisiko käytös olla peräisin sieltä ja jos ja kun hän viettää teillä niin paljon aikaa?

Selvästi on tytön kotioloissa jotakin huonoa. Ap ei kuitenkaan sille voi yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/334 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavoin alusvaatteet ovat ympäri kämppää? Onko niitä pojan huoneessa ja ehkä kylppärissä, kun on suihkun jälkeen unohtunut? Vaiko teidän makkarissa, olohuoneessa, parvekkeella, keittiössä?

Minulla yksi suuri pelonaihe on se, että yökyläillessä unohtuu tosiaan käytetyt pikkuhousut esim sinne kylppäriin. Ei ei kuulosta normaalilta, että vieras jättää noita asusteita ympäriinsä.

Pojan huoneessa pitkin poikin. Alusvaatteita, päällysvaatteita. Rintsikat levällään pedatun sängyn päällä jne.

Ap.

Onko pojan huone avoimella paikalla? Ketä ne vaatteet haittaavat? Kysyn tätä, jotta voit valita taistelunaiheesi oikein. Monella teini-ikäisellä on omassa huoneessakin niitä vaatteita myttyinä ja kasoina, pitkin ja poikin.

Ovi on auki ja kun kaikki kävelee ohi niin näkyyhän ne.

Ehkä te voitte elää sen kanssa että näette joskus naisen rintaliivit sängyllä jossa kyseinen nainen nukkuu. Kuulostaa että kuviossa on oikeitakin ongelmia, keskittykää niihin.

Vierailija
44/334 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttö on aina uhri.

Tyttö saa olla ihan keskenään kotonaan uhri, mutta ap:n luona juhlimiseen on tultava loppu.

Vierailija
45/334 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät kunnon palaverin nuorten kanssa. Annat säännöt ja perustelet syyt. Ole nyt edes itse jämäkkä aikuinen ja vaadi heitä käyttäytymään niinkuin sinä omassa kodissasi haluat. Ei ole tervettä, jos tyttö puoliksi jo asuu teillä ja käyttäytyy selvästi epäkunnioittavasti. Annat selvät rajat ja ehdot. Sanot, että olet katsellut touhua nyt riittävästi ja tämä ei enää käy. Voit jutella pojallesi ensin ja kertoa mitä aiot tehdä. Ymmärrän, ettei ole helpoin tehtävä. Sitten kun asuvat omillaan, voivat elää miten tykkäävät, mutta teillä tuollainen itsekäs käytös ja siivottomuus ei käy. Piste.

Vierailija
46/334 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin 17-vuotiaana vielä ihan teini. En käyttäytynyt noin, mutta kukin kasvatuksensa ja luonteensa mukaan. Voi siis olla kyseessä ihan teini-iän idioottimaisuus. Kuulostaa myös siltä että kotona ei ole kasvatettu, ja nyt teiniys ja kasvattamattomuus yhdistyvät sietämättömäksi yhdistelmäksi. Ei sitä ole omassa kodissa pakko kestää, heitä tyttö ulos ja sano että teille ei ole asiaa ennen kuin oppii käyttäytymään.

Vierailija
47/334 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulle selvinnyt, mitä ihanaa poikasi näkee tytössä?

Tyttö vaikuttaa vastenmieliseltä otukselta ainakin sen perusteella, mitä olet kertonut.

Vierailija
48/334 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä automaatio on että alaikäinen ylipäätään teillä asuu. Ei asuisi kyllä meillä.

Vierailija
49/334 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se on 17, ihan keskellä murrosikää vielä. Sellaista se on.

Monella näyttää murrosikä kestävän kauan, kun moni on tuollainen kiukuttelija vielä yli kolmekymppisenäkin.

Ja perus räväccä av-mamma vielä kuuskymppisenäkin.

Vierailija
50/334 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöhän on loistavaa pomoainesta! Antakaa säästönne hänelle niin hän perustaa siivousfirman. Pääsette sinne töihin. 

Vierailija
51/334 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvät säännöt vaikka kirjoitettuna ylös ja jos ei kelpaa niin ei tarvi tulla käymään enää eikä varsinkaan asumaan.

Vierailija
52/334 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni teistä meni naimisiin 17-vuotis kultansa kanssa. Joten ap ei tarvitse peltä että on tuleva miniä.

Juttelet pojan kanssa ja sitten käyt säännöt läpi molempien kanssa. Kannatta puhua myös ehkäisystä, niin tyttöä tuskin enää näkyy.

Vierailija
53/334 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yökyläilyn määrä on liiallinen, en itsekään tuollaista jaksaisi edes nätisti käyttäytyvältä vieraalta. Kerrot pojallesi, että liika on liikaa ja max yksi yökyläily viikossa. Jos et uskalla suoraan sanoa niin käytä koronakriisiä hyväksesi ja kerrot että nyt alkaa kahden viikon täyseristys vain oman perheen kesken.

Silloin kun teinit on teillä, vastuutat heille esim. ruuan valmistamisen. Ja itse tietenkin pesevät vaatteensa ym. Viikkosiivoukseen myös mukaan. Älä ylläpidä heille hotellitason palveluja.

Vierailija
54/334 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy lapseltasi uuvuttaako mimmin seura häntä? Ehdota viikkoa ilman ketään vieraita, vain oma perhe, rentoa yhdessäolemista ja retkiä, elokuvia, hyvää ruokaa. Viikon aikana poika joko tajuaa että elämä ilman tuuliviiriä on rentoa tai sitten hän tajuaa olevansa niin puutteessa, että viettää seuraavan viikon erittäin intensiivisesti villikkonsa seurassa.

Vierailija
55/334 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en antaisi huonosti käyttäytyvän tytön asua (puoliksi) meillä. Yökyläilyt pannaan.

Vierailija
56/334 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep, tollasia on aikuisissakin mutta kiva se on vielä iän piikkiin laittaa tollanen käytös. Entinen kaveri oli tollanen vieläpä 30vuotiaana 😬 ei tollasta jaksa pitkään.

Vierailija
57/334 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en antaisi huonosti käyttäytyvän tytön asua (puoliksi) meillä. Yökyläilyt pannaan.

Mitä sitten vaikka pantaisiin, 17-vuotiaan pariskunnan oma asia, ei kuulu ”anopille”

Vierailija
58/334 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmasti hyvä sängyssä, kun poikasi jaksaa häntä.

Vierailija
59/334 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä paneminen tähän liittyy? Vai onko siinö ongelman ydin?

Vierailija
60/334 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljen tyttöystävä meillä kans aika töykee eikä arvosta vanhempiamme. Ovat kyllä jo kolmekymppisiä että

varmaankin jälkeenjääneitä.