Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt keskustelua kiitos! Mistä nainen löytää miehen?

Vierailija
24.04.2020 |

Täällä on kymmeniä keskusteluita jossa ihmetellään mistä sinkku vois löytää miestä itselleen. Mikä mättää?

Itse ja monet muut 25-30 vuotiaita naisia eivät ole tyyliin koskaan edes puhunut miehen kanssa eikä nähnyt. Työpaikoilla on paljon naisia eikä miehiä tuu tavattua.

Pitääkö täällä kassajonossa ruveta iskee miehiä? Tulisi aika halpa olo.

Kommentit (96)

Vierailija
1/96 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat on aina löytyneet ravintolasta. Ol' school.

Vierailija
2/96 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ainakin kotona. M40v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/96 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko lähestyä ujoja kiltti miehiä kassa jonossa? Tunnistat heidät ostosten perusteella. He eivät itse uskalla naisia lähestyä, joten tämä on ainoa mahdollisuus.

Vierailija
4/96 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 34v tavismiehenä en ole vielä kertaakaan päätynyt oikean elämän kautta treffeille.

Mulle ainut realistinen vaihtoehto tuntuisi olevan nettideittailu. Tilit löytyy suomi24/okcupid/happypancake ja kännykässä tinder. Niiden avulla olen tutustunut naisiin vaihtelevalla menestyksellä..

Olen toki käynyt vapaa-ajalla esim jossain työväenopiston kieli ja urheilukursseilla, mutta onhan se todella epätodennäköistä siellä päästä tutustumaan juuri oman tyyppiseen naiseen.

Joten itse toivoisin, että kaikki sinkkunaiset tekisivät tilit yllä oleviin sivustoille/appeihin, koska ei mulla ainakaan riitä rohkeus tehdä tikusta asiaa jossain kaupassa tai urheilun aikana esim uinti/lenkkeily/sali.

Vierailija
5/96 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen täällä oli listattu paikkoja vaan sekin topa vissiin katosi

Vierailija
6/96 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko lähestyä ujoja kiltti miehiä kassa jonossa? Tunnistat heidät ostosten perusteella. He eivät itse uskalla naisia lähestyä, joten tämä on ainoa mahdollisuus.

Tulkaa nettitreffeille kuten muutkin

Vierailija
7/96 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvatenkin etsit jännää. Kiltti Mies - vaikka on menestyvä - ei kiinnosta naisia. Ei saa Kiltti Mies tuntea naisen rinnan pehmeyttä. Ei herää Kiltti Mies Hästensin sängystään kauniin nukkuvan naisen viereltä. Se on Kiltin MIehen kirous.

Mikä siinä tshekkiläisessä on vikana? Senhän piti sopia gulttikselle

Vierailija
8/96 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjastot, kassajonot, kahvilat. Parhaita paikkoja.

Vierailija
9/96 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä tuntuu olevan jonkinlainen urbaani legenda.

Kuka täällä on koskaan saanut todistaa tutustumisyritystä näissä paikoissa? Miten edes teet sen?

Vierailija
10/96 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatenkin etsit jännää. Kiltti Mies - vaikka on menestyvä - ei kiinnosta naisia. Ei saa Kiltti Mies tuntea naisen rinnan pehmeyttä. Ei herää Kiltti Mies Hästensin sängystään kauniin nukkuvan naisen viereltä. Se on Kiltin MIehen kirous.

Vierailija
11/96 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pliis keskustelu asiallisena!! Ei nyt mitään kiltti pahis diiba daaba.

Ylipäätään miten nykyään ihmiset löytää toisinsa kun kaikki kököttävät kotona?

10 vuotta sitten oli hauskempaa kun oli yökerho kulttuuria ja paljon menoja, niin ihan joka viikoloppu tuli tavattua kivoja ihmisiä.

Entäs nyt?? Jos ei halu netin kautta? Syy siihen on etten halu että joku tuttu bongaa mua sieltä, en avaudu tästä tämän enempää. Turvallisuussyistä.

Vierailija
12/96 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka täällä on koskaan saanut todistaa tutustumisyritystä näissä paikoissa? Miten edes teet sen?

No itse en ymmärrä kuinka kukaan saa tutustumisyrityksiä jossain Tinderissä. Miten nyt ihmisiin yleensä tutustutaan? Ilman ennakkoluuloja, avaamalla suu ja tokaisemalla jotain nasevaa. Mikä ihmeen fiksaatio kaikilla on nykyisin hoitaa kontaktit virtuaalisesti?

Vierailija
13/96 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
14/96 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotoaan

Vierailija
15/96 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse 34v tavismiehenä en ole vielä kertaakaan päätynyt oikean elämän kautta treffeille.

Mulle ainut realistinen vaihtoehto tuntuisi olevan nettideittailu. Tilit löytyy suomi24/okcupid/happypancake ja kännykässä tinder. Niiden avulla olen tutustunut naisiin vaihtelevalla menestyksellä..

Olen toki käynyt vapaa-ajalla esim jossain työväenopiston kieli ja urheilukursseilla, mutta onhan se todella epätodennäköistä siellä päästä tutustumaan juuri oman tyyppiseen naiseen.

Joten itse toivoisin, että kaikki sinkkunaiset tekisivät tilit yllä oleviin sivustoille/appeihin, koska ei mulla ainakaan riitä rohkeus tehdä tikusta asiaa jossain kaupassa tai urheilun aikana esim uinti/lenkkeily/sali.

Minulle olisit iso turn off. En haluaisi sarjadeittailijaa.

Vierailija
16/96 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itse en ymmärrä kuinka kukaan saa tutustumisyrityksiä jossain Tinderissä. Miten nyt ihmisiin yleensä tutustutaan? Ilman ennakkoluuloja, avaamalla suu ja tokaisemalla jotain nasevaa. Mikä ihmeen fiksaatio kaikilla on nykyisin hoitaa kontaktit virtuaalisesti?

Ai että miten? Lähetät toiselle pari viestiä ja kysyt treffeille? Kävin itse parhaimmillaan 33 krt vuodessa..

Vierailija
17/96 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10 vuotta sitten oli hauskempaa kun oli yökerho kulttuuria ja paljon menoja, niin ihan joka viikoloppu tuli tavattua kivoja ihmisiä.

Entäs nyt?? Jos ei halu netin kautta? Syy siihen on etten halu että joku tuttu bongaa mua sieltä, en avaudu tästä tämän enempää. Turvallisuussyistä.

Lavatanssit, kamppailulajit, seinäkiipeily..

Vierailija
18/96 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt joskus, miksi helvetissä netissä on loppujen lopuksi hyvin pieni osa sinkkunaisista, vaikka seuran hakeminen sitä kautta on niin yleistä nykyään. En ole itsekään koskaan löytänyt naisseuraa elävästä elämästä.

M31

Vierailija
19/96 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettideittailua karttavat tekevät asiasta turhan vaikean. Jos työn takia ei halua olla esillä nettiprofiililla, niin pidät vaan kuvattoman profiilin ja lähetät kuvan kiinnostavalle miehelle, kun sellaisen kanssa juttuun pääset. Jotkut miehet ovat tietysti niin tyhmiä, etteivät ymmärrä, ettei kaikki voi työnsä puolesta olla heti näytillä.

Vierailija
20/96 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että miten? Lähetät toiselle pari viestiä ja kysyt treffeille? Kävin itse parhaimmillaan 33 krt vuodessa..

Ja tuota ei sitten mitenkään, missään olosuhteissa, voi tehdä ns. livenä?