Mistä olet kateellinen?
Itse eniten siinä kun lahjattomammat menestyvät minulle tärkeässä asiassa niin paljon paremmin, suhteillaan ym.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna kun arvaan, sinulla ei ole hajuakaan siitä, miten ne menestyvät menestyvät.
Olen nähnyt tämän niin läheltä eikä kykyjäni kiistä hekään. Mutta sen tiesin että tästä alkaa pismotus. Mistä sinä olet?
4p
Nähnyt läheltä ei tarkoita mitään. Teidän alalla ei kukaan lahjakas menesty? Selvä. Olen kateellinen niille, joiden kimpussa ei ole katkerat ja muut hullut.
Vierailija kirjoitti:
Mä en kadehdi vaan huvitun ihmisten kateuksista. Välillä säälittää.
Olet näitä heikkoja, jotka eivät myönnä kadehtivansa. Pidät sädekehää pään päällä ja säälit kadehtijoita. Minä säälin sinua kun et voi myöntää olevasi jollekin kateellinen, kaikki kadehtivat, jopa sinä sorrut siihen aivan varmasti jossain vaiheessa elämää.
Muiden hyvistä vanhemmista, jotka tullessaan isovanhemmiksi, ovat myös hyviä isovanhempia.
Mikään ei satu sydämeen enempää, kuin tämä. Kaikkeen muuhun voin vaikka vain omalla asenteella vaikuttaa, mutta vanhempiani en voi muuttaa. Vaikka vuodet vierii ja muut haavat arpeutuu, tämä arpi ei ikinä umpeudu.
Terv. Eräs, joka salaa hieman itki matkalla leikkipuistosta kotiin, koska siellä oli ihana mummo lapsenlapsensa kanssa ja sitten minä, väsynyt ja yksinäinen äiti.
Vierailija kirjoitti:
Olen kateellinen fitness/terveys/liikunta-mimmeille jotka jaksaa vielä huolehtia ulkonäöstäänkin 24/7 ja olla aina tip-top. Olen itse laiska sohvaperuna, hyvä kun jaksan vaivautua suihkuun ja ajaa, edes joskus, karvoja pois. Pyörin pieruverkkareissa ja lempiurheilu on kanavasurffaus 🙄
Jos joskus innostut ottamaan heistä esimerkkiä, älä kuitenkaan pilaa elämääsi menemällä äärimmäisyyksiin, tasapaino ja keskitie on parasta tässäkin.
Jokainen meistä on kateellinen joskus jostain. Jos toisin väittää ei tunne omia ajatuksiaan. Se että hallitseeko se on eri asia tai antaako kateudelle valtaa.
On helppo olla ei kateellinen asioista jotka eivät kiinnosta.
4p
Vierailija kirjoitti:
Jokainen meistä on kateellinen joskus jostain. Jos toisin väittää ei tunne omia ajatuksiaan. Se että hallitseeko se on eri asia tai antaako kateudelle valtaa.
On helppo olla ei kateellinen asioista jotka eivät kiinnosta.
4p
Tunnen kateutta siitä että muut tuntee vielä kateutta.
Minä olen saavuttanut kateettomuuden.
En enää myöskään halua mitään.
Näyttelen muiden ihmisten seassa tavallista kansalaista ja esitän roolini hyvin.
En osaa olla kateellinen edes siitä että menetin entisen lapsi-ihmisen elämän ja saavutin valaistumisen.
Minulla on kuitenkin muistot kateuden tunteesta. Ihan mukava tunne siinä missä inhokin on.
Valitettavasti en enää tunne samoin, koska ymmärrän että tämä kaikki on harhaa.
Kateellinen olen monien suomenruotsalaisten erinomaisesta suomen taidosta. Itse suomenkielisenä en ole edes vaivautunut opettelemaan hyvää puhekieltä, vaan puhun jotain sekamurretta katkonaisin lausein ja muutenkin huolimattomasti, samalla kun nuo muut puhuvat kaunista, oikeaoppista ja ilmaisuvoimaista suomea vaivattomasti kuin äidinkieltään!