Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä olet kateellinen?

Vierailija
24.04.2020 |

Itse eniten siinä kun lahjattomammat menestyvät minulle tärkeässä asiassa niin paljon paremmin, suhteillaan ym.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kun arvaan, sinulla ei ole hajuakaan siitä, miten ne menestyvät menestyvät.

Vierailija
2/28 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten seksielämästä (ja läheisyyydestä)

T. M27 ja viidesti seksiä harrastanut 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisuudesta minäkin.

Vierailija
4/28 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna kun arvaan, sinulla ei ole hajuakaan siitä, miten ne menestyvät menestyvät.

Olen nähnyt tämän niin läheltä eikä kykyjäni kiistä hekään. Mutta sen tiesin että tästä alkaa pismotus. Mistä sinä olet?

4p

Vierailija
5/28 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvästä terveydestä. Oma terveys reistailee ja kroppa kipuilee. Tänään on huono päivä.

Vierailija
6/28 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kuin lippu aasiaan. Et uskalla, minä tiedän, mutta jos uskallat, sinä kiität.

Vierailija
7/28 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mistään. Mikä minä olen omasta näkökulmasta antamaan toisesta sellaisen todistuksen että tämä olisi lahjattomampi kuin minä. En mitenkään.

Muutenhan olisin jumala tai kaikkitietävä.

Ei muista voi koskaan tietää sellaista.

Jos hän menestyy, niin hän menestyy koska..

Tiedämme sen itsekin.

Vierailija
8/28 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ei ehkä olisi pitänyt vastata tähän ollenkaan, koska multa puuttuu kateusgeeni.

Vierailija
9/28 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen ihmisiä jotka ei selkeästi tunne kateutta tai kilpaile. En saa heistä mitään yliotetta suorituksillani tai saavutuksillani. Minä taas muutun vihreäksi kaikesta mitä sanovat tehneensä.

Vierailija
10/28 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamalaa, en ole tänään vielä harrastanut kertaakaan.

N55

Vierailija
11/28 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen siitä, jos on (lapsi)perhe, riittävästi varakkuutta, hyvät perhesuhteet ja hyvät ihmissuhteet muutenkin.

Ja keskiluokkaisesta elämästä, jossa joku tekee työtä, jossa viihtyy ja on varaa matkustella.

Vierailija
12/28 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kadehdi vaan huvitun ihmisten kateuksista. Välillä säälittää.

Vierailija
13/28 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasapainoisesta lapsuudesta ja hyvistä, aidoista ihmissuhteista.

Vierailija
14/28 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen fitness/terveys/liikunta-mimmeille jotka jaksaa vielä huolehtia ulkonäöstäänkin 24/7 ja olla aina tip-top. Olen itse laiska sohvaperuna, hyvä kun jaksan vaivautua suihkuun ja ajaa, edes joskus, karvoja pois. Pyörin pieruverkkareissa ja lempiurheilu on kanavasurffaus 🙄

Vierailija
15/28 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahasta rehellisesti. Vain kylmä valuutta tuo turvaa ja hyvää oloa, koska sillä voi ostaa kaiken mitä tarvitsee.

Vierailija
16/28 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen ihmiselle joka perii paljon rahaa ja näin ollen tietenkin elämä helpottuu. Olen kateellinen lottovoittajille jotka voittavat miljoonia. Olen kateellinen sellaisille jotka saavat suhteillaan hyvät työpaikat, vaikka eivät niitä ansaitsisi ja joku pätevämpi olisi jonossa. Myönnän avoimesti olevani kateellinen, koska tiedostan asian ja hyväksyn tämän itsessäni, se ei rassaa minua. Kateutta pidetään huonona merkkinä, olen eri mieltä, koska kaikki kadehtivat jotain.....jos joku väittää muuta valehtelee. Mielestäni on vahvuuden merkki kun myöntää että on kateellinen. Kateus on myös voimavara, se voi saada itsensä parempiin suorituksiin ja olla buustaavana voimana tavoitellessa jotain parempaa. On myös toki hyvä olla kiitollinen siitä mitä itsellä on, minulla on hyvä terveys, toisaalta jollain jolla miljoonat tilillä voi olla huono terveys. Kateutta on aina, ei sitä maan päältä pois saada niin kauan kun ihmiset täällä vaeltaa.

Vierailija
17/28 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen kädentaitoista ja lauluäänestä - kaikille kenellä nämä itseltäni täysin puuttuvat ominaisuudet on. Pitkistä suorista sääristä olen myös kateellinen, tai en tiedä onko se kateutta, haluaisin vain vaihtaa omat lyhyet pihtikinttuni sellaisiin.

Vierailija
18/28 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonon Äidin saamasta satatonnisesta.

Vierailija
19/28 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden rahasta kun on varaa ostaa kaikkea.

Vierailija
20/28 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kateellinen ihmiselle joka perii paljon rahaa ja näin ollen tietenkin elämä helpottuu. Olen kateellinen lottovoittajille jotka voittavat miljoonia. Olen kateellinen sellaisille jotka saavat suhteillaan hyvät työpaikat, vaikka eivät niitä ansaitsisi ja joku pätevämpi olisi jonossa. Myönnän avoimesti olevani kateellinen, koska tiedostan asian ja hyväksyn tämän itsessäni, se ei rassaa minua. Kateutta pidetään huonona merkkinä, olen eri mieltä, koska kaikki kadehtivat jotain.....jos joku väittää muuta valehtelee. Mielestäni on vahvuuden merkki kun myöntää että on kateellinen. Kateus on myös voimavara, se voi saada itsensä parempiin suorituksiin ja olla buustaavana voimana tavoitellessa jotain parempaa. On myös toki hyvä olla kiitollinen siitä mitä itsellä on, minulla on hyvä terveys, toisaalta jollain jolla miljoonat tilillä voi olla huono terveys. Kateutta on aina, ei sitä maan päältä pois saada niin kauan kun ihmiset täällä vaeltaa.

Ei kaikki ole kateellisia. Olet sikäli väärässä.

Kuten esim. se mainitsemasi lottovoittaja

Zinc

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi