Rumat Lidlin lenkkarit
En huolisi ko.kenkiä edes ilmaisiksi. Todella rumat lenkkarit, hyi.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienot ja jopa uljaat kengät jotka on erinomaiset jalassa, suosittelen lämpimästi jos jalkasi on sinulle tärkeät.
Saisko ihan rehellisen vastauksen siihen miten pitkään mitkään lidlin, tokmannin yms 15€ kengät kestää käyttöä?
Mä ostin viimekesänä tokmannin lenkkarit työkengiksi, mulla on pitkät työpäivät jossa ei istuskella ja lattiana toimii kivilattia niin pehmeät kengät on hyvät. Kengät kesti 3 kuukautta ja pohja oli kulunu ihan sileäksi ja ne repsotti jo pahasti.
Kenkien merkki oli muistaakseni david, hyvät jalassa ja kevyet mutta laatu aivan onneton
Mä ostin myös Tokmannin lenkkarit työkengiksi pari vuotta sitten. Maksoivat 20 euroa tarjouksessa ja ovat vieläkin ehjät. Työskentelen kaupassa ja tähän työhön ovat ihan passelit. En viitsisi työkengistä enempää maksaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienot ja jopa uljaat kengät jotka on erinomaiset jalassa, suosittelen lämpimästi jos jalkasi on sinulle tärkeät.
Saisko ihan rehellisen vastauksen siihen miten pitkään mitkään lidlin, tokmannin yms 15€ kengät kestää käyttöä?
Lidlin talvisaappaat oli mulla käytössä viisi talvea. Tai siis ovat ne vieläkin "käytössä", mutta tänä talvena ei sattumoisin niille ollut tarvetta. Toki kun itsellä talvisaappaiden tarve on laatua koirankusetus niin mulla kestää, ei välttämättä kenelläkään talvisamoojalla toimisi yhtä lailla. Mun käyttöön hintalaatusuhde on just hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lidlin talvisaappaat oli mulla käytössä viisi talvea. Tai siis ovat ne vieläkin "käytössä", mutta tänä talvena ei sattumoisin niille ollut tarvetta. Toki kun itsellä talvisaappaiden tarve on laatua koirankusetus niin mulla kestää, ei välttämättä kenelläkään talvisamoojalla toimisi yhtä lailla. Mun käyttöön hintalaatusuhde on just hyvä.
Ikävä kyllä "hyvien" (lue kalliiden) kenkienkin taso on laskenut. Kävin sovittamassa kahdessa liikkeessä. Ei yksiäkään hyviä, jotka ei purista pohjasta tai sivuilta. (ihan kuin suomalaisten lestiä ei enää muka osattaisi tehdä, eikä edes kengän pohjia, kysehän on wain siitä, että olemme helvetissä)
Alkaa olla sama niiden satasten kenkien sijaan panostaa niihin kakskymppiä, jos laatu on samaa .. ;(
Zinc
Toinen puoli toria täynnä ostajia.