Helpoin tapa laihduttaa on alkaa kasvissyöjäksi, kasvissyöjät ovat laihoja.
Kommentit (25)
Höpsis. Mä ainakin käytän tosi paljon rasvaa kokkauksessa.
t. kasvissyöjä
Suklaata ja jätskiä, kakkuja munkkeja syömällä lihoo, olit sitten kasvissyöjä tai et.
Ajatteletko, että kasvissyöjät syövät vain porkkanoita, herneitä ja salaattia? He eivät käytä viljoja, öljyjä, pähkinöitä, siemeniä, palkokasveja ym?
Syön tosi runsaasti kaurapuuroa voisilmällä, kun haluan nostaa painoani.
Juu ei voi ei. Friteerataan kaikkia hiilaripitosia kasviksia rasvassa ja vedetään pastaa joka marinoidaan pestolla jne.
Kasvisruokaa on vaikea syödä niin paljon että lihoisi. Mutta kun ottaa esim suklaan siihen oheen niin helppo homma.
Itseasiassa kasvissyöjänä lihoo todella herkästi, kun ruokavalio on enimmäkseen hiilareita ja rasvaa. Saa tosi tarkkaan suunnitella ruokavalion jotta ei tulisi liikaa rasvaa, mutta olisi silti hyvää ja täyttävää ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos massaa haluat, niin vaihda voi reippaaseen sokerikuorrutukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos massaa haluat, niin vaihda voi reippaaseen sokerikuorrutukseen.
En oikein pidä makeasta, rasvalla on helppo huijata, kun vetää tarvittaessa oliiviöljyä shotteina jne.
Tajuan kyllä että pelkällä kaalilla ja herne-maissi-paprikalla paino pysyy kurissa, mutta elämä ei ehkä ole kovin nautinnollista.
En tiennyt, että sipsit, ranskalaiset, pizzat yms. ovat lihaa.
Olen itsekin kasvissyöjä, olen myös hoikka, mutta ihan samalla tavalla joudun painoani tarkkailemaan kuin sekasyöjätkin, tunnen myös monta sekasyöjää, jotka syövät minua paljon terveellisemmin, etenkin sipsit maistuvat minulle paremmin kuin hyvin.
Väitän että korrelaation takana on pikemminkin jos et niin hirveästi välitä ruuasta saadusta mielihyvästä ja makunautinnosta, on helppo olla sekä hoikka että kasvissyöjä. Jos taas ruuasta saatu nautinto on sinulle erityisen tärkeää, on helppo päätyä lihavaksi ja vaikeaa ryhtyä kasvissyöjäksi (jos kn sekasyöjän tottumukset).
Mun ruho ei ole vielä ymmärtänyt tätä. Olen siis reilusti ylipainoinen vaikka olen kasvissyöjä.
Ainakin se on tosi vaikeaa.