Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt lääkärit ymt. ihmettelevät, miksi ihmiset peruvat ja siirtävät lääkäriaikoja ja tutkimuksia?

Vierailija
24.04.2020 |

Ristiriitaista hölötystä viranomaisilta noudattaa ohjeita olla vähintään viiden metrin päässä toisista ihmisistä miltei joka paikassa ulkopuolella kotona, jossa se nyt on mahdotontakin, ja kuka meistä haluaa riskeerata mahdollisen Koronan tarttumisen itseensä jossakin terveydenhuollon palvelussa, kun riski saada tartunta on juurikin suuri saada esim. röntgenkuvauksen yhteydessä tai lääkärin vastaanotolla?!?

Sitten kun ihmisellä on jo ihan riittävästi sairauksia ja oireita, joita ei tähänkään mennessä ole haluttukaan tehokkaasti tutkiman, mistä oireet johtuvat, niin ei paljon huvita kuitenkaan koronaankaan kuolla, jos sen voi välttää ja siirtää esim. röntgenaikansa eteenpäin, koska "persaukinen" ihminen suorastaan kidutetaan hitaudella kohti kuolemaansa huonolla saatavuudella lähetteineen esim. erikoislääkärille muutoinkin.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 2 krt käynyt lääkärissä tällä viikolla.

Yksityisessä terveysasemalla ei ollut tyyliin ketään. Varmasti on tyhjäkäyntiä ja paljon..

Vierailija
42/46 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain Koronan lääkäristä. :( En tule tästä selviämään hengissä. :(

Missä päin Suomea?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään lääkärissä. Oli eräs vaiva johon halusin selvyyden. Sain ajan samalle päivälle. Ajanvarauksessa sanoi että nyt on mahdollisuus valita mihin aikaan tulee, ja minä päivänä.

Jos koronatilanne tästä johonkinpäin muuttuu niin pahempaan päin. Että jos aikoo käydä lääkärissä, niin vielä voi käydä suhteellisen turvallisesti. Ainakin suuressa osassa maata.

Rontgeniin sain ajan ja myös menen.

Tällä terveyskeskuksessa flunssapotilaat meni eri ovesta sisään ja terveet ensiavun ovesta, kuten minä. Kukaan ei yskinyt.

Vierailija
44/46 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä sain Koronan lääkäristä. :( En tule tästä selviämään hengissä. :(

Missä päin Suomea?

Jos pitäisi veikata, niin Porvoossa.

Vierailija
45/46 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti ihmiset miettivät, kannattaako ottaa koronariski vai siirtää lääkärissäkäynti myöhemmäksi. On paljon sairauksia, jotka eivät ole nk akuutteja. Jos sulla on selkää särkenyt jo vuoden, niin ei sillä asialla enää ole mitään kiirettä. Mutta jos sulla on alkanut selkää särkeä äkillisesti ihan äskettäin, sitten tilanne on toinen. 

Vierailija
46/46 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse siirsin kuukauden päässä olevan ajan kuukautta aikaisemmaksi. Kävin ja sain tulokset jo. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi