Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naapuri ei tervehdi ja selvästi välttelee minua?

Vierailija
24.04.2020 |

En ymmärrä. Hän on näyttänyt minulle nuivaa naamaa siitå lähtien, kun ensimmäisen kerran hänet näin. Olen pari kertaa kysynyt suoraankin, mutta hän vain tuhahtaa. Koetin hieroa tuttavuutta myös ja siihenkin hän vain tuhahti.

Mikä minussa on vikana ja miksi joku jättää tervehtimättä? Joskus hän näyttää selvästi odottelevan, että menen jossain käytävässä ohi ja teeskentelee syytå, jonka verukkeella jää kauemmas, jotta ei kohtaisi. Outoa, loukkaavaa ja naurattavaakin. :/

T. Meni taas päivä pilalle, kun hänet kohtasin

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kumminkin ottaisit ne silikonit, se voi olla yksinkertaisesti siitä kiinni. Ei se ota jos ei annakaan. 

Vierailija
22/35 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, seuraava!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidät kissaasi vapaana ja se käy paskalla naapurin rapulla?

Ei ole kissaa ja jos olisi, en pitäisi vapaana. Ei ole koiraakaan minulla ja naapuri ei asu ylä- tai alapuolella tai seinän takana (jolloin voisin epäillä, että kämpästäni kuuluisi elämisen ääniä, jotka häiritsisivät).

T. Ap

Vierailija
24/35 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas provo taas. 

Vierailija
25/35 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta naapurustostani voin kertoa useampia tapauksia, jossa naapuri ei tervehdi. Yksi on sellainen mörkö, ettei tervehdi, mulkoilee vain, vaikuttaa vihamieliseltä, mutta puhuu, kun on asiaa. Toinen (nainen) ei tervehdi itseään nuorempia naisia, muita kyllä tervehtii ja vaihtaa muutaman sanankin, lisäksi tekee aiheettomia valituksia naapurin lapsiperheestä! Kärsii jonkinasteisesta mielenterveysongelmista. Yksi lakkasi tervehtimästä, kun taloyhtiötä koskevassa asiassa tuli melko pahat erimielisyydet. Yksi samaa sukupuolta oleva pariskunta ei tervehdi, koska olen työni puolesta ollut tekemisissä heidän jälkeläistensä kanssa. Itsellä on jonkinlainen lievä kasvosokeus. Jos näen jonkun ihmisen muualla kuin ympäristössä, jossa olen tottunut hänet näkemään normaalisti, en välttämättä tunnista. Sitten voi tulla niitä vihaisia mulkaisuja.

Vierailija
26/35 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kumminkin ottaisit ne silikonit, se voi olla yksinkertaisesti siitä kiinni. Ei se ota jos ei annakaan. 

Siitä naisesta ei tule minkäänlaisia lepakkoviboja, joten en usko. Meinasin siis, että en ole mikään joitain keski-ikäisiä tätejä ärsyttävä silikonihärpäkenainenkaan.

Vierailija
27/35 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hiljaa idiootti ekstrovertti.

Vierailija
28/35 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainenhan lapsuus näillä provoilijoilla on ollut? Jotenkin säälittää.

Vierailija
29/35 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole hiljaa idiootti ekstrovertti.

Ei tässäkään vielä kaikki: olen oikeasti introvertti ja ujo. Mutta olen oppinut käyttäytymistavat jo lapsena. Tervehtiminen tulee luonnostaan, melkeinpä "selkärangasta" ja jopa small talk, vaikka tokihan sellainen minua jännittää. Small talkin osalta en ole yleensä aloitteellinen, mutta vastaan jotain kivaa, jos joku alkaa jutella. Vaikka siis olen itse ujo ja introvertti.

T. Ap

Vierailija
30/35 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainenhan lapsuus näillä provoilijoilla on ollut? Jotenkin säälittää.

En provoile. Oikeasti. Puhuin tästä asiasta taannoin parhaalle kaverilleni ja hän ei jotenkin ymmärtänyt koko juttua lainkaan, kun kuulemma hänkään ei aina jaksa tervehtiä moniakaan naapureitaan ja kuulemma häntä ärsyttää monet ihmiset, niin ei haluakaan tervehtiä. Olin aidosti ihmeissäni ja koetin sanoa, että mulle ne arkisetkin kohtaamiset puolivieraiden ihmisten kanssa ovat tärkeitä. Hän siis ei ymmärtänyt, eikä moisesta välitä.

Kerro, mikä sai miettimään lapsuuttani ja mikä säälittää? Mulla on kevään viimeinen talvilomapäiväni tänään ja siksi kirjoittelen täällä tähän aikaan.

T. Ap

Vierailija
31/35 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä juuri päin vastainen naapuri. Aina terve ja heippa. Usein haluaa jutella jne vaikka itsellä olisi kädet täynnä ostoskasseja. Koittanut vähän olla että "vink,vink" kiire, lapset odottaa. Ei auta :D

Suurin piirtein 50-vuotias rouva ja hänen miehensä :D

Vierailija
32/35 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa käytöstä. Meillä on omituiset mökkinaapurit, jotka eivät tervehdi kirveelläkään, viisikymppinen pariskunta. Tänään minulla olisi ollut ihan asiaakin, ja huikkasin heille jotain, niin lähtivät kulman taakse pakoon. En edes tunne heitä, tai tiedä nimiään.

Vierailija
33/35 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huomaan, että joku naapuri ei tervehdi, alan kävellä hänen ohitseen kuin ilmaa. Onpa miellyttävä kohtaaminen, yhtä kylmäävää molemmille. Tervehdin muita iloisesti, mutta tietyt ihmiset jätän tervehtimättä.

Vierailija
34/35 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin epäuskottavaa, että on joltakin naapurilta kysynyt, miksi tämä ei tervehdi, ja että on kertonut olevansa varmasti suomalainen. Muutenkin epäuskottava ja kaukaa haettu tämä juttu. Käynyt kampaajalla naapurinsa takia. Miettii jotain naapuria noin paljon. Ei mene läpi.917

Vierailija
35/35 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naapureiden kanssa tarvitse olla kaveri. Riittää, kun tervehtii tavatessa.

Eikä siitä mitään salaliitto- tai muitakaan teorioita kannata alkaa rakentaa, vaikkei naapurit halua olla kanssasi tekemisissä. Samassa kerrostalossa asuminen ei edellytä ystävystymistä naapureiden kanssa.

Minun naapurini ei edes tervehdi takaisin ja teeskentelee kuin olisin ilmaa. Kyllähän tuollainen päivän laatua hieman heikentää. Mutta ilmeisesti se on ihan jees, ettei ole käytöstapoja. Vai onko se pelkkä moikkauskin jotain liiveihin uimista ja ahdistelua :D ehkä jonkun todellisuudesta vieraantuneen erakon mielestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi