Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska olet viimeksi kokenut olevasi väärässä ja miltä tunnustui tunnustaa se itsellesi?

Vierailija
24.04.2020 |

Itse olin pitkään sitä mieltä, että masennus ei ole sairaus. Vasta kun olin sairastanut viisi vuotta sitä, kykenin tunnustamaan asian itselleni. Siitä alkoi parantumisen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oleen aina vääärässä. Oikeassa oleminen tuntuu aika omituiselta ja mielenkiiintoiselta kun ei itsekkkään tiedä olevansa oikeasssa.

Vierailija
2/6 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun tajusin, että vaikka luulin koko ajan olleeni väärässä, olen aina ollut oikeassa ja tämä ei ole edes se vitsi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oleen aina vääärässä. Oikeassa oleminen tuntuu aika omituiselta ja mielenkiiintoiselta kun ei itsekkkään tiedä olevansa oikeasssa.

Useiiin se tulee sitten yllätyksenä itselekkin. Veikkaaamallakin voi voitttaa.

Vierailija
4/6 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika useastikin, mutta itselläni ei ole niin suuri ego että se kokisi kovan kolauksen siitä kun myönnän olevani väärässä. Turha jankuttaa olevansa oikeassa jos todisteiden valossa huomaa toisin.

Vierailija
5/6 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten luulin hetken olleeni väärässä, mutta sitten onneksi huomasin olleeni sittenkin koko ajan oikeassa.

Vierailija
6/6 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu kuin nykyaikana olisi tosi vaikee löytää ihmistä, joka kykenisi tunnustaa olevansa väärässä. Koko ajan kytätään vain sitä, miten muut on väärässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi