Ostin tokmannilta kuusi fazerin suklaa levyä 10€ hups vaan kaikki meni neljässä tunnissa
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon syönyt 2 fazeria putkeen tyyliin vartissa (toinen oli dumble ja toinen tais olla suolainen kinuski tms) eikä tullut mitenkään huono olo. Voisin varmaan syödä kolmannenkin, mutten tahdo. Pystyn myös syömään megapussin sipsiä ja litran jäätelöä peräkkäin.
-normaalipainoinen/hoikahko, toistaiseksi.
Dumble???
Fazer dumbledore-suklaa ;)
En koskaan muista miten Dumle kirjoitetaan.
Pitää keksiä joku älä ole dumb-muistisääntö
No ei paha, itse join vkl 30 pulloa kaljaa.
Minä kävin tokmannilla ja ostin 5 makulevyä kympillä, ne tosin on kaikki vielä avaamatta tallessa.
Viime viikolla söin kerran sokerihimoissani yhden Fazerin levyn kerralla ja ai kamala kun tuli huono olo. Joskus nuorempana se meni helposti, mutta nyt varmaan olen tullut vanhaksi.
Normimeininkiä. Ostin tarjouksesta vierasvaraksi 2 Jaffakeksipakettia ja söin molemmat yksin samana iltana. Meillä ei vierasvara säily :D
Minäkin aina lankean näihin tarjouksiin. Viimeksi joku aika sitten ostin Lidlistä 5× 200 g suklaalevyjä hintaan 7 €. En pysty syömään kovin paljon kerralla, mutta kun napsii rivin silloin ja toisen tällöin niin eivät ne koskaan kaappiin jää vanhenemaan.
Vierailija kirjoitti:
Just joo, jotenkin en nyt usko tuohon. 3 levyäkin olis jo aika paljon. 1/5
Paatuneena suklaansyöjänä joka tarvittaessa selvittelee muutaman 200gr:levyn päivässä esim. Jouluna, tuntuu vaikealta uskoa, että tuota määrää saisi kiskottua vatsaansa noin lyhyessä ajassa, yksi päiväkin tekisi tiukkaa. Saan nälkäisenä menemään 200g n. Kymmeneen minuuttiin ja ehkä vielä puoli levyä seuraavasta, mutta sitten alkaa tulla huono olo. Ja vielä olisi 4,5 levyä ahdettava lyhyen ajan sisällä, yäk,en pystyisi.
Voiko olla totta?
Minulla on ollut pahimmillaan ylipainoa jopa 60 kiloa mutta en ole koskaan eläissäni syönyt kokonaista suklaalevyä kerralla! Se on ihan älytön määrä.
Vierailija kirjoitti:
Voiko olla totta?
Minulla on ollut pahimmillaan ylipainoa jopa 60 kiloa mutta en ole koskaan eläissäni syönyt kokonaista suklaalevyä kerralla! Se on ihan älytön määrä.
Mä syön jatkuvasti kokonaisen fazerin yhdellä istumalla helposti.
Puolitoista levyä menee myös, mutta sitten tulee stoppi. Parin tunnin päästä pystyisin jatkamaan. Tekis mieli ostaa Fazerilta niiden kaikki suklaalevyt-paketti, ja testata kauanko kestää syödä ne kaikki.
Ja oon normaalipainon alarajalla.
Mä ostin saman setin jouluksi ja tunsin moraalista krapulaa kun vedin ne kahdessa viikossa. Ei olis tarvinnu näköjään. :D
Pitäisi kestää vuoden. Syömishäiriö.
Alkuviikosta ostin se Lidlin tarjouslevysetin 5 levyä. Kohta kaikki syöty. Uskottava se on, että levyjä ei voi ostaa, patukoita vaan. Joku ihme pakko syödä aina se pakkaus kerrallaan. Niinku muka ois sama syökö 200 g levyn vai pätkiksen.
Joulukuussa verkkiksestä iso muovilaatikollinen konvehteja muka jouluksi. Ei todellakaan riittäny lähellekään joulua.
Ja hups vaan kun ei siippaasi enää kiinnosta....
Kaksi suklaalevyä saan alas päivässä poikkeustilanteessa, normaalisti yhden. En ikinä kuutta, tulis oksennus.
t. Pläski
Syö vielä kostoksi paketti lihiksiä.
Mene ostamaan lisää. Kyllä kotivara pitää olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi porukka kyselee että mitä painat?
Pitäisi kysyä kuinka iso maha sulla oikein on. Siinä on pitkälle toista kiloa tavaraa, minä olen 130kg mutta en pysty määrällisesti syömään tuollaista määrää mitään vaikka henkeni olisi siitä riippuvainen.
Minä syön joka päivä suklaata, jopa puolitoista levyäkin vuorokaudessa, mutta en missään nimessä pystyisi montaa levyä syömäään edes vuorokaudessa.
Kai sä tajuat, että sun ei tarttis tehdä muita muutoksia kuin jättää päivittäinen suklaa pois, niin laihtuisit kymmenen kiloa tuosta vaan?
Olen eri kuin jolle vastasit, mutta itse syön silloin tällöin ruuan sijasta suklaata, kun ei aina ehdi kokata. 100 g on aika normaali ruuankorvikeannos. Jossain kohtaa tein ryhtiliikkeen ja lopetin suklaan syömisen. Kuukauden päästä paino oli noussut reilun kilon.
Ahneella on paskainen loppu, sanoi jo velivainaa aikoinaan, ja jatkoi: perse pystyssa maantien ojassa. Että silleen. Minunei nykyään tarvitsisi syödä kuin muutama rivi suklaata tai pieni patukka, niin viimeistään seuraavana päivänä viettäisin monet ajat varpusparvea lennattäen vessanpytyllä.
Mahasi on kuin Mikko Kivisellä?