Ostin tokmannilta kuusi fazerin suklaa levyä 10€ hups vaan kaikki meni neljässä tunnissa
Kommentit (59)
Ai siellä on taas se 6/€10... Pitäsköhän käydä hakemassa, oon haaveillu suklaasta pari viikkoa. mutta...
Oletko ajatellut mitä teet itsellesi ahmimalla? Tutustu OA:n (overeaters anonymous) sivuihin jos tuntuu että olet valmis käsittelemään asiaa
200 gramman levyissä on n. 1100 kcal eli kuudessa 6600 kcal. Rasvaa tulee kilo lisää. Toivottavasti entistä ei ole kamalasti. No vatsa kyllä menee aivan sekaisin, joten et voi syödä seuraavaan kolmeen päivään ja tasoittuu. Sinulla on ahmimishäiriö.
Symppaan. Minulla myös ahmimishäiriö. Yksin kauppaan meneminen ja sieltä yksin kotiin tuleminen on välillä melkein mahdotonta. Ruoan ostaminen hävettää, mutta ei voi olla ostamatta (ja syömättä). Ja kaikki on syötävä, vaikka olisi paha olo. Tämä on aika hirveä sairaus.
Vierailija kirjoitti:
200 gramman levyissä on n. 1100 kcal eli kuudessa 6600 kcal. Rasvaa tulee kilo lisää. Toivottavasti entistä ei ole kamalasti. No vatsa kyllä menee aivan sekaisin, joten et voi syödä seuraavaan kolmeen päivään ja tasoittuu. Sinulla on ahmimishäiriö.
Peruskulutus on päivässä keskimäärin n. 2000kcal/pv ja kiloon läskiä vaaditaan n. 9000kcal, eli rasvaa tulisi AP.n tapauksessa puoli kiloa lisää jos ei syönyt muuta päivän aikana.
Miksi porukka kyselee että mitä painat?
Pitäisi kysyä kuinka iso maha sulla oikein on. Siinä on pitkälle toista kiloa tavaraa, minä olen 130kg mutta en pysty määrällisesti syömään tuollaista määrää mitään vaikka henkeni olisi siitä riippuvainen.
Minä syön joka päivä suklaata, jopa puolitoista levyäkin vuorokaudessa, mutta en missään nimessä pystyisi montaa levyä syömäään edes vuorokaudessa.
Mä oon syönyt 2 fazeria putkeen tyyliin vartissa (toinen oli dumble ja toinen tais olla suolainen kinuski tms) eikä tullut mitenkään huono olo. Voisin varmaan syödä kolmannenkin, mutten tahdo. Pystyn myös syömään megapussin sipsiä ja litran jäätelöä peräkkäin.
-normaalipainoinen/hoikahko, toistaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Nyt jos sulle tulisi korona-tartunta, niin ei ehka saata köydä hyvin.
Ei yleensä ylipainoisille käy.
BED eli ahmintahäiriö
Bulimia = ahmimishäiriö eli se kun ahmii ja oksentaa
Vierailija kirjoitti:
Mä oon syönyt 2 fazeria putkeen tyyliin vartissa (toinen oli dumble ja toinen tais olla suolainen kinuski tms) eikä tullut mitenkään huono olo. Voisin varmaan syödä kolmannenkin, mutten tahdo. Pystyn myös syömään megapussin sipsiä ja litran jäätelöä peräkkäin.
kyllä kai tuohon pystyy kuka tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Ja pystyn syömään 800g turkkilaista jogurttia putkeen. Mulla on varmaan ahmimishäiriö.
mahtaa janottaa siinä vetäessä. montako litraa nestettä joit tuon neljän tunnin aikana?
light kokista pari litraa ja kalorit on kuitattu pois.
t. voimistunika
toimii mäccärillä kans
En tiedä mitä tuohon sanoisi. Minä en pysty vetämään edes puolta levyä suklaata. Sen sijaan irtokarkkeja tms makeista menisi helposti kilo kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Dumble???
Te jotka ihmettelette, ettei ole mahdollista, niin eihän niitä ole syöty kerralla vaan vähitellen usean tunnin aikana.
Ne siirtyi sixpackiksi vatsan seutuville.
Kiitos, ap. Nythän tuo tänään vetämäni 150 gramman riisisuklaalevy ei tunnukaan enää kovin pahalta mätöltä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi porukka kyselee että mitä painat?
Pitäisi kysyä kuinka iso maha sulla oikein on. Siinä on pitkälle toista kiloa tavaraa, minä olen 130kg mutta en pysty määrällisesti syömään tuollaista määrää mitään vaikka henkeni olisi siitä riippuvainen.
Minä syön joka päivä suklaata, jopa puolitoista levyäkin vuorokaudessa, mutta en missään nimessä pystyisi montaa levyä syömäään edes vuorokaudessa.
Kai sä tajuat, että sun ei tarttis tehdä muita muutoksia kuin jättää päivittäinen suklaa pois, niin laihtuisit kymmenen kiloa tuosta vaan?
Kakkapuhetta.