Saako koronaan ikuisen vastustuskyvyn, jos sen sairastaa?
Kun ilmeisesti aiempiin tunnettuihin koronaviruksen aiheuttamiin tauteihin ei saa vastustuskykyä. Aiheuttavat esim. perus flunssaa. Missä tutkimuksessa on todettu, että tähän uuteen koronaan saa pitkäaikaisen vastustuskyvyn, jos sen sairastaa?
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa ainakin varmasti silloin jos päätyy hautuumaalle.
Ei
Zinc
Kyllä
Pinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei tiedä vielä.
Tietää
Zinc
Ilmiannettu. Ole hyvä ja poistu täältä häirikkö.
Sammuta Matrix
.. ei se sammu
Zinc
WHO ei voi mistään tietää kauanko immuniteetti kestää.
Huomaatteko VALEET
Zinc
(jos on älyä, niin huomaa)
Mikä logiikka siinä olisi, että yritetään saada se tarttumaan lapsiin? Lapset tartuttavat sitten vanhempansa ja nykyään, kun lapsia tehdään myöhemmin kuin ennen, aika monella teinillä on yli 50-vuotiaat eli jo selvästi riskiryhmään kuuluvat vanhemmat. Teinikö elelisi sitten yksin kotona vanhempien ollessa sairaalassa viikkotolkulla?
Tee muut että saa mutta mulla on jo.
Vierailija kirjoitti:
Huomaatteko VALEET
Zinc
Sinulla taas ei ole mitään älyä.
Tautiin tulee ikuinen immuniteetti
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei tiedä vielä.
Tietää
Zinc
Sammuta Matrix
.. ei se sammu
Zinc
Voi perse... mistä me saatais sulle korona-tartunta?
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Ei tule
Nobody knows...what`s gonna happen tomorrow.... lyrics by Duran Duran
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Ei tule
Tulee
Zinc
Tuskin saa. Ainakaan kovin pitkää. Virushan mutatoituu jatkuvasti, joten viruksen versio 1.1 voikin olla tappava vaikka selvisit versiosta 1.0
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei tiedä vielä.
A.Järvinen sanoi ettei immuniteetti ole ikuinen, eikä ihan varmakaan mutta todennäköisimmin kestää "kuukausia" ja siksi syksyllä voi sairastua toisessa aallossa uudelleen. Toki ei ole "toivottavaa", mutta mahdollista. Nyt tämä sama ukko horisee nyt että ihmiset pitäisi saada sairastumaan..
Miksi meillä ei voi olla selkeää ja yhtä linjaa vaan jokainen "asiantuntija" julistaa vuorollaan omaa totuuttaan ja lopputulos on se, ettei kukaan enää noudata mitään ohjeistuksia eikä suosituksia kun hallituskin alkaa puhumaan ennen aikojaan rajoitusten purkamissuunnitelmista..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaatteko VALEET
Zinc
Sinulla taas ei ole mitään älyä.
Päinvastoin, sinulla ei ole
Zinc
Vierailija kirjoitti:
WHO:n mukaan luonnollinen immuniteetti kestää vain vuoden
Sen jälkeen rokote on uusittava vuoden välein
Ensimmäisestä parantumisesta ei ole vielä vuotta kulunut, joten kukaan ei tuota tiedä.
Itse olen koronan sairastanut. Olen sitä mieltä että minulla on nyt immuniteetti. Jos virus mutatoituu niin voin sairastua silloin uudelleen, mutta todenäköisesti sairastan sen lievempänä kuin ensimmäisellä kerralla.
Osa koronatesteistä on antanut virheellisen positiivisen tuloksen ja siksi on tullut tietoa että joku olisi sairastunut siihen uudelleen, vaikka on sen jo kertaalleen sairastanut.
Mitään täysin varmaa tietoa asiasta ei tällä hetkellä kenelläkään ole. Aika näyttää miten käy.
Pysykää kotona, pysykää terveinä.
Koko tauti on ollut ihmiskunnassa vasta reilut puoli vuotta. Missä todellisuudessa siitä tiedettäisiin jo kaikki?
Ap ja muut hysteerikot: meinaatteko teljetä pentunne kellariin seuraaviksi 10-20 vuodeksi?