Miksi miehet kehuu naista aina "tiukaksi"
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Ei mun p*llua ole kyllä kukaan kehunut tiukaksi tai miksikään muuksikaan, eli ei kaikki miehet kerro tuollaisia juttuja tai ainakaan kaikille naisille.
Yksikään sellainen mies jonka kanssa olen ollut intiimisti tekemisissä, ei ole koskaan kommentoinut mitenkään, ei p*llua eikä vartaloa muutenkaan.
Juuri näin. Aivan totta tuo kaikki mitä kerroit. Itsellänikin aivan samanmoisia kokemuksia naisista joiden kanssa ollut. Ei tuosta asiasta mitään mainintaa tahi mainitsemisen arvoista kommenttia ole ikinä korviini tullut. Aikuisia fiksuja ihmisiä vain normaalista mukavasta seksuaalisesta kanssakäymisestä nauttineet kanssani. Hyvää seksiä.
ihminen on ihminen kirjoitti:
niin. niin varmasti (kaikkiteLippalakkijampat nukkumatinsylissähaaveillen) vaan. senhän vaan tietää jokainen joka vähäkään on harrastanut.
askarrellut. harrastanut yhtään käsitöitä että.
siihen ainoaan hyvää lopputulokseen, tahi tuotokseen (seksuaalisen kanssakäymisen) tässä askarteluharrastuksessa päästää kun. jokaikainen OSAA KÄYTTÄÄ sitä käsissään, tahi käsillään olevaa työkalua (sen ulkonäöstä, väristä tahi koosta riippumatta!) ainostaan ja yksin OSAAVASTI.
ei sen pidä olla mitään 'rakettitiedettä' kun ainoastaan se on.
vain seksiä.
Kuka tää ikioman kielioppinsa kehittänyt oikein on ja miks se on täällä palstalla?
mä en oo tota ikinä keltää mun naiselta kuullu. en kyllä tajuu mitä tekemistä sillä on minkään naisen kanssa rakastelun ja seksin kanssa? ei mitään. mikäli mun omiin kokemuksiin tulee.
paras tunne rakastelussa ja seksissä tulee ihan jostain muualta. niin miehellä ja niin naisellakin se ihmisen kaikista eroottisin stimuloivin ja kiihoiittavin paikka ihmisen vartalossa löytyy: aivoista.
kannattaa ite vaikka 'kokeilla' sitä.. osaa ..myös. eikö?