Ei olisi koskaan pitänyt tulla tälle palstalle.
Olisin säästynyt kaikelta mielipahalta ja mielenterveyden pahenemiselta jos olisin pysynyt pois täältä eikä se auta enää että poistuisi lopullisesti, liian paljon nähnyt mitä ihmiset kirjoittaa täällä ja ne jää päähäni elämään ikuisesti.
Kommentit (13)
Se on ihan hvyä tiedostaa kuin pösilöitä ihmisiä maa päällänsä kantaa.
Tämä on parasta mitä minulle on tapahtunut. Olen etenevästi sairas, ja viihdyn täällä loistavasti!
Vierailija kirjoitti:
Hei, tämä on kuin Kansanradio ( vieläkö menee radiossa), johon kaikki saa soittaa ja purkaa mieltään. Ei kannata ottaa tosissaan vaan ottaa kuin lukisi vappujulkaisua, huumorin kannalta.
Normi ihminen kyllä varmasti osaa suodattaa nämä jutut täällä mutta jos on valmiiksi mieli rikki niin näitä juttuja mitä täällä kirjoitetaan ei pitäisi lukea koska suodatus ei toimi vaan ne jää päähän pyörimään ja voimistumaan ja saamaan uusia piirteitä ja soppa on valmis.
Ei mua ole yllättänyt yhtään, tällaisiahan ihmiset on. Aina selän takana arvostelemassa ulkonäköä ja muiden tekemisiä.
Tämä on tosi asiallinen ja tämä on täyttä asiaa, näin kommentoi kaveri, joka katsoi palstailua vieressäni.
Pidän tästä ajoittain hyvinkin korkeälyisestä vuorovaikutuksesta. Olen selkeästi isojen asioiden äärellä.
Täällä korppikotkat käyvät ahnaasti kiinni uhrin heikkoihin kohtiin välittömästi, kun huomaavat ne. Säälimättömät, sadistiset, julmat "ihmiset". Hyi!
"Lasciate ogne speranza, voi ch'intrate"
Elämä on paljon ikävämpi kuin tämä paikka ja hullumpi.
Vierailija kirjoitti:
"Lasciate ogne speranza, voi ch'intrate"
Ab umbris infernis.
Kunhan et ota liian vakavasti. Itsekin olin hetken poissa kun tyrmistyin ihmisten kommentteja. Enää en ota niitä niin vakavasti. Parhaimmillaan täällä on tosi mielenkiintoisia keskusteluja, välillä saa nauraa ja muistella menneitä aikoja. Tämä on kiva seuralainen. Jos alkaa ketuttaa teen jotain muuta.
Eikö sulla mielikuvitus toimi kun luet näitä viestejä täällä, harmittomia ylipainoisia blondeja suurin osa :DDD
Hei, tämä on kuin Kansanradio ( vieläkö menee radiossa), johon kaikki saa soittaa ja purkaa mieltään. Ei kannata ottaa tosissaan vaan ottaa kuin lukisi vappujulkaisua, huumorin kannalta.