Aurinkoisten kevätpäivien muistutus jälleen kerran; sali- ja juoksutrikoilla ei kannata ajaa polkupyörällä!
Polkupyörätrikoot on toki eri juttu.
En ehkä tässä selitä asiaa sen yksityiskohtaisemmin.
Kommentit (19)
Ihan hyvin voi ajaa pyörällä...
terv M32
Miksei voisi, samaa ne on kuin pyöräilytrikootkin. Sen sijaan karvat pitää ajaa pois jos pitää trikoita, koska muuten ne tulee niistä läpi.
Pyöräilytrikoissa takapuoli on pehmustettu, mikä estää läpinäkyvyyden.
Salitrikoot paljastavat pahimmillaan jopa peppukarvat.
Minä ajan, koska en tiedä miksi niin ei pitäisi tehdä.
Menen liikkumaan, ja tärkeintä on se, että vaatteet ovat mukavat. Ei minua kiinnosta, sattuuko joku näkemään pöksyni. Maailmassa on muutakin tuijotettavaa kuin (kieltämättä hyvä) takapuoleni.
Miksi ei? Siksi että alkkarit näkyy? No big deal. Olen pyöräillyt bikineissä kotiin rannaltakin. Ei minun ihan tavallisessa vähän pullukassa kropassa ole mitään ihmeellistä nähtävää. Mieluiten kulkisin 24/7 alasti jos se olisi yhteiskunnan ja ilmaston kannalta sopivaa.
Vierailija kirjoitti:
Maailmassa on muutakin tuijotettavaa kuin (kieltämättä hyvä) takapuoleni.
Kuva tai en usko.
Noin yleisesti olen käsittänyt, että mikään ei ole naisille niin kamalaa kuin alushousujen tai niiden rajojen näkyminen.
No kyllä minä ainakin ajan trikoot jalassa. Käytän boksenimallisia alushousuja, niin ei kyllä varmasti näy mikään persrööri tai pimpero. Voi tsiisus nyt sentään.
Sali- ja juoksutrikoita käytetään salilla ja juoksulenkeillä.
Ei mulla muuta.
Ai miksi ei siis kannata pitää trikoita jos pyöräilee? Saisiko tähän jonkun selityksen viä.
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla muuta.
Entä jos käyttää niitä muuallakin? Esim joogassa, mökillä tai pyörälenkillä? Mitä sitten tapahtuu?
Vierailija kirjoitti:
Menen liikkumaan, ja tärkeintä on se, että vaatteet ovat mukavat. Ei minua kiinnosta, sattuuko joku näkemään pöksyni. Maailmassa on muutakin tuijotettavaa kuin (kieltämättä hyvä) takapuoleni.
No just näin. Suosittelen kaikille muillekin valitsemaan ne mukavimmat urheiluvaatteet, jotka häiritsevät mahdollisimman vähän sitä itse urheilusuoritusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla muuta.
Entä jos käyttää niitä muuallakin? Esim joogassa, mökillä tai pyörälenkillä? Mitä sitten tapahtuu?
Maailma räjähtää! KAIKKI KUOLEE!
Burkha on parempi pyöräilyasuste.
Mä kävin äsken fillaroimassa ja ihan treenitrikoot jalassa.Mun pitää ainakin katsoo tielle ja eikä toisten peppuja kun pyöräillen :)
Salitrikoot 365/24/7, koska muoti!