Martinan kommentti sofiaan
Martina laittoi juuri instassa, että millainen nainen nauttii hengailla toisen naisen kotona, jossa lasten ja naisen tuoksu, ja omaisuus.
Taisi martina lle kolahtaa kuitenkin omaisuus koviten.
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
No onhan tuo todella törkeää käytöstä Sofialta ja Stefanilta. Miksi eivät kuhertele Sofian luona, jos hänellä kerta on oma kämppä?
No kun ei ole enää. Kun oli jollain tapaa eksän järkkäämä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi eivät kuhertele Sofian luona, jos hänellä kerta on oma kämppä?
No kun ei taida olla oma kämppä vaan Nikon siskon kämppä? Kunnon trashia.
Toivottavasti stefu osaa hoitaa raha asiansa niin ettei joudu maksamaan martinalle jätti elareita.
Vierailija kirjoitti:
Tämä nyt vaikuttaa vähän ihmeelliseltä että miksi lakimiehet ja kaikki mukana selittämässä kuulusteluissa että miten viaton Sofia oli menossa naimisiin Nikon kanssa ja oli perustamassa perhettä ja on edelleen ja niin rakastuneita ja blaablaa.
Heti kun tuomio tuli Nikolle, niin Sofiasta on paparazzikuvia Stefanin seurassa.
Saiko Sofia mitään tuomiota, sakkoja tms?
Ei Niko mitään tuomiota ole saanut, oikeudenkäynti on kesken. Siksi eivät voi jutella keskenään edelleenkään.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti stefu osaa hoitaa raha asiansa niin ettei joudu maksamaan martinalle jätti elareita.
Ei Suomessa makseta elareita kuin lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan tuo todella törkeää käytöstä Sofialta ja Stefanilta. Miksi eivät kuhertele Sofian luona, jos hänellä kerta on oma kämppä?
No kun ei ole enää. Kun oli jollain tapaa eksän järkkäämä.
Onko se joutunut sieltä muka pihalle?
Martinaa ei kai sitten ole jätetty toisen takia tähän mennessä. Erikoista että nyt kyselee moraalin ja empatian perään eikä näe malkaa omassa silmässä.
Martinahan ehti jo julistaa, että on Hangossa, MEIDÄN landella seuraavat 6 viikkoa. Eskonkin kutsunut sinne. Voi luoja mikä soppa...
Vierailija kirjoitti:
Martinaa ei kai sitten ole jätetty toisen takia tähän mennessä. Erikoista että nyt kyselee moraalin ja empatian perään eikä näe malkaa omassa silmässä.
Alkaa salarakas ruostumaan, kun vaihdevuodet kolkuttelee ovella?
Vierailija kirjoitti:
Kandeis hankkia hyvä asianajaja.
Katkeran ja kostonhimoisen oloinen tämä Martina. Saattaa taas nyrkki heilahtaa Helsingin yössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuskin. Tuo tunne on aivan hirveä, kun saa tietää olevansa petetty.
Mara on kertonut pettäneensä jokaisessa suhteessaan. Suhde stefuun alkoi myös pettämisestä ja muutti itse samantien stefuun nurkkiin. Nyt itkee,kun sai itse nenilleen ja maistaa omaa lääkettään.
Eikös sillä Stefanillakin ollut tyttöystävä silloin, kun 1-vuotiaan lapsen äiti ja Eskon vaimo Mara änki nurkkiinsa asumaan? Sohvi on sentään sinkku.
Taisi Sohvilla olla poikaystävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mara on kertonut pettäneensä jokaisessa suhteessaan. Suhde stefuun alkoi myös pettämisestä ja muutti itse samantien stefuun nurkkiin. Nyt itkee,kun sai itse nenilleen ja maistaa omaa lääkettään.
Eikös sillä Stefanillakin ollut tyttöystävä silloin, kun 1-vuotiaan lapsen äiti ja Eskon vaimo Mara änki nurkkiinsa asumaan? Sohvi on sentään sinkku.
Oli. Touhut Levin vessassa, tuli julkisuuteen ja stefun tyttöystävä jätti Stefanin, vaikka Stefan ei olisi halunnut erota.
Siellä saattaa jollain kuoharipullo poksahtaa auki jo ennen vappua.
Tuskin ainakaan Stefun sukulaisilla.
Eikös Sofia ole Maran suojatteja? Maran kouluttama? Miss Helsinki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avomies ei oo enää avomies, kun asutaan eri osoitteissa.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Martina rikkoi itse lapsensa perheen ja toisen parisuhteen. Sofia on sinkku.
Ja uskon että Martina voi puolen vuoden päästä henkisesti paljon paremmin, kauheaa elämää pettävän alkoholisti miehen kanssa.
Kyllä se sinkku on ihan yhtä syyllinen. En ymmärrä näitä puolustajia joidenka mukaan sinkku ei ole vastuussa kun menee kolmanneksi. On vastuussa moraalisesti ja piste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Martina rikkoi itse lapsensa perheen ja toisen parisuhteen. Sofia on sinkku.
Ja uskon että Martina voi puolen vuoden päästä henkisesti paljon paremmin, kauheaa elämää pettävän alkoholisti miehen kanssa.Kyllä se sinkku on ihan yhtä syyllinen. En ymmärrä näitä puolustajia joidenka mukaan sinkku ei ole vastuussa kun menee kolmanneksi. On vastuussa moraalisesti ja piste.
Ja pettävä mies on viaton lapsi vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis
Kuka tässä avomiehestä on puhunutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis
Kuka tässä avomiehestä on puhunutkaan.
Nikosta ootte puhuneet.
Eikun siellä on nyt seuraavana MaisaTorppa varmaankin uhriutumassa, uusperheenäiti jostain taajama-alueelta, joka ei ole halunnut olla julkkis viimeiseen 2 vuoteen vai miten se oli. Salahäät pidettiin saman miehen kanssa helmikuussa, jonka piti olla vieraana Ralli-Matin ja Maisan häissä tammikuussa ja jonka lasta Maisa kävi vain hoitamassa öisin :D
Sai sentään unelmahäät 2020, mutta eri miehen kanssa ja ihan lennosta.