Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Martinan kommentti sofiaan

Vierailija
23.04.2020 |

Martina laittoi juuri instassa, että millainen nainen nauttii hengailla toisen naisen kotona, jossa lasten ja naisen tuoksu, ja omaisuus.
Taisi martina lle kolahtaa kuitenkin omaisuus koviten.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Sofia Marskin kodissa?

Vierailija
2/61 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks hällä ollut jo uusi koti itselläänkin? Esitteli instassaan.

Kuka sitä vanhoja muistelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marttiina pelkää menettävänsä stefun rahot. 

Vierailija
4/61 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kieltämättä en ymmärrä minäkään näitä naisia tai miehiä, jotka toisen lämpimille hyökkää heti.

Vierailija
5/61 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin. Tuo tunne on aivan hirveä, kun saa tietää olevansa petetty.

Vierailija
6/61 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikös se Martina muuttanut jo omaan kotiin.

Vierailija
7/61 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kieltämättä en ymm

ärrä minäkään näitä naisia tai miehiä, jotka toisen lämpimille hyökkää heti.

Karma kosti, martina itse jätti Eskon tosta vaan ja hyppäsi suoraan stefu hangon talolle. Ei paljoa Eskon tunteet kiinnostanut

Vierailija
8/61 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salarakkaalle kopsahti omaan nilkkaan. Elämä on. Martina on myös itse petturi, petti Eskoa Lapissa ja siitä tämä romanssi Stefanin kanssa lähti.

Muistelisi omia tekosiaan.

Vierailija
9/61 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kieltämättä en ymmärrä minäkään näitä naisia tai miehiä, jotka toisen lämpimille hyökkää heti.

Sama.

Kertoo kyllä (toisesta) naisesta paljon, että haluaa hengailla miehen (nyt entisen) vaimon kodissa.

Minusta tuo kertoo kyllä enemmänkin sitä, että Sofia on vain rahojen perässä. Martinalla kuitenkin 10 vuoden historia, jossa lapset ja kaikki. Eiköhän heilläkin hyvät hetkensä ole ollut.

Jos ajattelee omalle kohdalle, niin tuntuisi aivan kuvottavalta, että tuollainen vosu menisi minun ja lasten kotiin lorvimaan ja vikittelemään miestä tuossa tilanteessa 🤮

Menisi jonnekin muualle kuhertelemaan.

Vierailija
10/61 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että kaikkien teidän irvailijoiden miehet saavat päihdeongelman, pettävät teitä ja kun olette lastenne kanssa rikki tekemässä muuttoa astelee jo tämä uusi nainen kotiinne... nainen joka roikkunut miehessänne vuosia, ehkä pahin juuri kenen kanssa petetään, ihminen joka aiheuttanut riitoja jatkuvasti.. siinä saatte vähän perspektiiviä missä mennään... ja sitten teille irvaillaan että sinäkin petit 10v sitten.. ihan sairasta...

Martina tienaa 100,000e vuodessa ja lapsi Stefun kanssa.. eiköhän kuitenkin syynä voi olla rakkaus, lapsi ja perhe jota ei halunnut rikkoa... nämä pahimmat Martina vihaajat eivät edes puhu Isabellasta vaan huutavat tätä Martina rahan takia, köyhyyteen.. ei Martina tule joutumaan köyhyyteen kuten ei varmasti myöskään ISABALLA THERMAN... 

Vierailija
11/61 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mara on kertonut pettäneensä jokaisessa suhteessaan. Suhde stefuun alkoi myös pettämisestä ja muutti itse samantien stefuun nurkkiin. Nyt itkee,kun sai itse nenilleen ja maistaa omaa lääkettään.

Vierailija
12/61 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama.

Kertoo kyllä (toisesta) naisesta paljon, että haluaa hengailla miehen (nyt entisen) vaimon kodissa.

Minusta tuo kertoo kyllä enemmänkin sitä, että Sofia on vain rahojen perässä. Martinalla kuitenkin 10 vuoden historia, jossa lapset ja kaikki. Eiköhän heilläkin hyvät hetkensä ole ollut.

Jos ajattelee omalle kohdalle, niin tuntuisi aivan kuvottavalta, että tuollainen vosu menisi minun ja lasten kotiin lorvimaan ja vikittelemään miestä tuossa tilanteessa 🤮

Miten niin kymmenen vuoden? Eikö se Isbe oo eskarissa, eli siis jotain about 6, ja Mara tuli heti suhteen alussa raskaaksi?

Vierailija
13/61 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÖÖÖ, eikös Mara itse hengaile pettävän ukkelin ja sen suvun tiluksilla parhaillaan. Missä itsekunnioitus, moraali, etiikka?

Vierailija
14/61 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mara on kertonut pettäneensä jokaisessa suhteessaan. Suhde stefuun alkoi myös pettämisestä ja muutti itse samantien stefuun nurkkiin. Nyt itkee,kun sai itse nenilleen ja maistaa omaa lääkettään.

Eikös sillä Stefanillakin ollut tyttöystävä silloin, kun 1-vuotiaan lapsen äiti ja Eskon vaimo Mara änki nurkkiinsa asumaan? Sohvi on sentään sinkku.

Vierailija
15/61 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

KarmaHyeenoille kirjoitti:

Toivon että kaikkien teidän irvailijoiden miehet saavat päihdeongelman, pettävät teitä ja kun olette lastenne kanssa rikki tekemässä muuttoa astelee jo tämä uusi nainen kotiinne... nainen joka roikkunut miehessänne vuosia, ehkä pahin juuri kenen kanssa petetään, ihminen joka aiheuttanut riitoja jatkuvasti.. siinä saatte vähän perspektiiviä missä mennään... ja sitten teille irvaillaan että sinäkin petit 10v sitten.. ihan sairasta...

Martina tienaa 100,000e vuodessa ja lapsi Stefun kanssa.. eiköhän kuitenkin syynä voi olla rakkaus, lapsi ja perhe jota ei halunnut rikkoa... nämä pahimmat Martina vihaajat eivät edes puhu Isabellasta vaan huutavat tätä Martina rahan takia, köyhyyteen.. ei Martina tule joutumaan köyhyyteen kuten ei varmasti myöskään ISABALLA THERMAN... 

Mara ei tarvitse sääliä yhtään. Sai juuri sitä mitä on tilannukin. On pettänyt myös Stefua, ei Martina ole mikään uhri vaikka kovasti yrittää sitä esittääkin.

Roikkunut miehessä vuosia, vaikka mies elänyt omaa elämäänsä koko ajan. Lapsiin on turha vedota, heidät on hoitaneet muut kuin Mara itse.

Vierailija
16/61 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama.

Miten niin kymmenen vuoden? Eikö se Isbe oo eskarissa, eli siis jotain about 6, ja Mara tuli heti suhteen alussa raskaaksi?

Totta 🤔 Tuon 10 vuotta otin siitä, kun Martina mielestäni itse siitä sanoi jossain, että olivat 9 tai 10 vuotta yhdessä.

Vierailija
17/61 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama.

Suhde alkoi vuodenvaihteessa 2010-2011 ja Isbe syntyi syyskuussa 2012. Siitä voit laskea.

Vierailija
18/61 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

KarmaHyeenoille kirjoitti:

Been there, done that.

Olin vaan onnellinen, kun juoppo mies löysi uuden uhrin.

Enkä ole pettäjä.

Vierailija
19/61 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös sillä Stefanillakin ollut tyttöystävä silloin, kun 1-vuotiaan lapsen äiti ja Eskon vaimo Mara änki nurkkiinsa asumaan? Sohvi on sentään sinkku.

Martina rikkoi itse lapsensa perheen ja toisen parisuhteen. Sofia on sinkku.

Ja uskon että Martina voi puolen vuoden päästä henkisesti paljon paremmin, kauheaa elämää pettävän alkoholisti miehen kanssa.

Vierailija
20/61 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo todella törkeää käytöstä Sofialta ja Stefanilta. Miksi eivät kuhertele Sofian luona, jos hänellä kerta on oma kämppä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi