Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Terveellinen, hyvä kotiruoka"= rasvaista makkarakastiketta ja perunoita tai makaronilaatikko ketsupilla hunnutettuna

Vierailija
23.04.2020 |

Ja sitten ihmetellään miten verenpaine nousee, kolesteroli nousee eikä housut mene kiinni vaikka syödään kunnon kotiruokaa eikä istuta mäkkärissä.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ootte kaikki ihan tyhmiä ja perseestä kun syötte erilaista ruokaa kuin mä. Mun ruokavalio on paras ja oikee, sairastukaa ja kuolkaa te vaan omiin mössöihinne luuserit, mäpäs elänkin ikuisesti terveenä kun pukki! Mut en teille salaisuuksiani kerro hahhahhaa idioottit!

Vierailija
62/67 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenna tarkoitus tehdä makaronilaatikkoa, tosin ilman lihaa ja laitan sekaan punajuurta. Ketsuppina olen nyt kokeillut Heinzin vähäsuolaista ja -sokerista versiota. Ei häviä maussa normille, Makaronit tummina.

Minä taas olen siirtynyt makaronittomaan "makaronilaatikkoon", jossa makaroni korvataan raejuustolla. Helkkarin hyvää ja paljon terveellisempää. 

Laitathan riittävästi voita, raejuustohan on rasvatonta.

No ei minun ostamani raejuusto. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te ootte kaikki ihan tyhmiä ja perseestä kun syötte erilaista ruokaa kuin mä. Mun ruokavalio on paras ja oikee, sairastukaa ja kuolkaa te vaan omiin mössöihinne luuserit, mäpäs elänkin ikuisesti terveenä kun pukki! Mut en teille salaisuuksiani kerro hahhahhaa idioottit!

Rauhotu hyvä ihminen. Ota aamulla yhteyttä terveykeskukseen, pääset sairaalaan.

Vierailija
64/67 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuullut että joku olisi väittänyt että makaroonilaatikko ja makkarakastike olisivat mitään terveellistä ruokaa, vaan ne ovat tavallista kotiruokaa, se ei ole synonyymi terveellisen kanssa. Tavallista kotiruokaa on käytännössä kaikki ruoka jota syödään ja tehdään kotona joka ei ole pikaruokalasta tai muusta ravintolasta haettua tai kaupasta valmiina ostettua einestä. Tosin kotiruokaa voi tehdä niin että siinä on osa einestä tai puolivalmistetta.

Vierailija
65/67 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon sitä 80-luvun kotiruokaa! Meillä kotiruoka on esim. tex mex salaattia.  

Jolloin oltiin hoikkia. Tärkeintä on jättää välipalat pois ja aktiivinen elämäntapa.

Tärkeintä on annoskoko. Olen 60-luvun lapsi, söin ajan normaalia kotiruokaa mutta ihan liikaa, ja olin lihava jo lapsena, niitä harvoja lihavia muksuja. Ei meillä välipaloja popsittu saati yhtenään naposteltu, koulumatkat kävelin ja illalla peuhasin pihalla siinä kuin muutkin kakarat, mutta söin liikaa. En tiedä miksi mutta minulle on aina tavallinen ruoka maistunut todella hyvin, ei ole tarvinnut maanitella syömään lautasta tyhjäksi.

Vierailija
66/67 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä syödään tällä viikolla varmaan ensimmäistä kertaa tälle vuodelle spagettia (täysjyvä), koska paketti on menossa vanhaksi. Todellisuudessahan se säilyisi vielä pitkään, mutta tulipa hyvä syy käyttää se. Spagetin kiehautan vähäsuolaisessa vedessä. Puolisolle on sen kanssa oliiviöljyssä pinnalta paistettuja broilerin fileitä ja itselleni pannulla pyöräytettyjä beanit-suikaleita. Lisäksi kesäkurpitsaa, paprikaa, sipulia pilkottuna ja omassa annoksessani myös vähän jalapenoa. Tomaattipureeta, tippa punaviinietikkaa, sen jälkeen paistokset vuokiin ja tomaattimurskaa ja suolaa sekaan. Uunissa parikymmentä minuuttia. Sinä aikana teen vihersalaatin ja höyrytän parsakaalia ja ruusukaaleja.

Useimmiten syömme lisukkeena perunoita, arkiruokiin kuuluu myös paljon kiusauksia (perunasipulisekoitus, puolisolle lihaa tai kalaa ja nesteeksi kermaa, minulle soijasuikaleita, beaniteja tai papuja ja nesteeksi kaurakermaa, molempiin vuokiin reilusti kasviksia), jonkin verran makaronilaatikoita (puolisolle jauhelihaa, kasviksia ja munamaito, minulle soijarouhetta tai beaniteja, kasviksi ja kaurakermaa). Runsaasti tummanvihreitä vihanneksia kuten parsakaalia, pinaattia ja ruusukaalia, ja lähes aina tummista salaateista (pehtoorin salaatti) tehty vihersalaatti.

Ei muuta, mutta siis vain pinnalta paistettua broileria? :D Kai sentään kyspäksi paistat?

Vierailija
67/67 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä syödään tällä viikolla varmaan ensimmäistä kertaa tälle vuodelle spagettia (täysjyvä), koska paketti on menossa vanhaksi. Todellisuudessahan se säilyisi vielä pitkään, mutta tulipa hyvä syy käyttää se. Spagetin kiehautan vähäsuolaisessa vedessä. Puolisolle on sen kanssa oliiviöljyssä pinnalta paistettuja broilerin fileitä ja itselleni pannulla pyöräytettyjä beanit-suikaleita. Lisäksi kesäkurpitsaa, paprikaa, sipulia pilkottuna ja omassa annoksessani myös vähän jalapenoa. Tomaattipureeta, tippa punaviinietikkaa, sen jälkeen paistokset vuokiin ja tomaattimurskaa ja suolaa sekaan. Uunissa parikymmentä minuuttia. Sinä aikana teen vihersalaatin ja höyrytän parsakaalia ja ruusukaaleja.

Useimmiten syömme lisukkeena perunoita, arkiruokiin kuuluu myös paljon kiusauksia (perunasipulisekoitus, puolisolle lihaa tai kalaa ja nesteeksi kermaa, minulle soijasuikaleita, beaniteja tai papuja ja nesteeksi kaurakermaa, molempiin vuokiin reilusti kasviksia), jonkin verran makaronilaatikoita (puolisolle jauhelihaa, kasviksia ja munamaito, minulle soijarouhetta tai beaniteja, kasviksi ja kaurakermaa). Runsaasti tummanvihreitä vihanneksia kuten parsakaalia, pinaattia ja ruusukaalia, ja lähes aina tummista salaateista (pehtoorin salaatti) tehty vihersalaatti.

Ei muuta, mutta siis vain pinnalta paistettua broileria? :D Kai sentään kyspäksi paistat?

"...paistokset vuokiin ja tomaattimurskaa ja suolaa sekaan. Uunissa parikymmentä minuuttia."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi