Onko joku saanut jo Finnairilta lentolippujen rahoja takaisin?
Pommittavat vain koko ajan, että ottaisin mieluummin lahjakortin. Onko niillä kassa tyhjä vai mitä.
Kommentit (101)
Voisiko olla, että maksavat päiväjärjestyksessä? Eli ne joilla lento esim tänään, saa rahat aikaisemmin kuin ne jotka peruneet lennot esim elokuulta?
Minulle sanottiin viime viikolla, että menee 3 kk.
Lennot maksoi 2500 euroa, olen kiitollinen että rahat ylipäänsä palautetaan joskus, eipä noilla niin kiirettä ole. Enemmän olisi harmittanut, jos rahoja ei saisi takaisin.
Sain viime viikolla takaisin rahat lennosta, joka olisi pitänyt olla huhtikuun alussa.
En ole saanut. Lennot olisivat olleet huhtikuun puolivälissä.
Ei ole saatu, lennot olivat huhtikuun alussa Thaikkulaan. Sitten ilmestyi meiliin kaksi voucheria, että saisi muka ostettua lennot lahjakortilla korotettuna 10%. Ei oltu tosiaan tilattu mitään hyvityskuponkia vaan jätetty hakemus rahojen takaisin maksusta. Sain säätämisen jälkeen vaadittua rahat takaisin, lupasivat perua voucherin ja palauttaa rahana. En pidätä hengitystäni.
Mistä ihmeen hakemuksesta te puhutte? Mulle tuli vaan ilmoitus, että lentosi on peruttu, ja rahat palautetaan. Tähän meni pari-kolme viikkoa.
En muista monesko viikko lähtee odottelua.
Tuli juuri viesti että kestää. Odotan siis edelleen
Kohta finski saa sen lainan niin maksunpalautukset jatkuu
Vierailija kirjoitti:
Piti hakea rahat takaisin
Kävitkö ihan paikan päällä?
Täällä sama tilanne.. Hakemus tehty 9 viikkoa sitten, silloin luki että käsittelyaika 4-8 vkoa mutta eipä näy rahoja. Lento piti olla huhtikuun puolessa välissä.
Jännä että hotels.com, booking ja pari autonvuokrausfirmaa palauttivat rahat samalla viikolla (hotels.com seuravaana päivänä) mutta finnairilla kestää ja kestää.
Sain heti, kun otin yhteyttä ebookersiin (en heti kriisin alettua, odotin muutaman vkon) - matka varattu sen kautta ja se taho hoiti myös palautuksen.
Juuri tuli viesti heinäkuun paluulentojen peruutuksesta. Ei Finnair lennä juuri mihkään Suomen lomakautena.
Pystyykö Norwegian nyt lentämään kesällä? Puheiden mukaan ei ole kalustoa, vaikka olisi halukkaita lähtjöitä.
Ei iloa vaikka rajoja avattaisiin, jos lentoja ei ole. Ainakaan suoria.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeen hakemuksesta te puhutte? Mulle tuli vaan ilmoitus, että lentosi on peruttu, ja rahat palautetaan. Tähän meni pari-kolme viikkoa.
Itse sain tekstarin peruuntuneista lennoista ja siinä oli linkki hakemukseen joka piti täyttää.
Ei maha tulla ollenkaan.