Onko joku saanut jo Finnairilta lentolippujen rahoja takaisin?
Pommittavat vain koko ajan, että ottaisin mieluummin lahjakortin. Onko niillä kassa tyhjä vai mitä.
Kommentit (101)
Minä ainakin sain rahat takaisin.
Täällä odotellaan rahoja, ois ji kiva saada.
Oon odottanut 7 viikkoa. Kun peruimme lennot, luvattiin vielä kuukaudessa rahoja takaisin. Vielä ei ole näkynyt. Nyt Finnairin asiakaspalvelija sanoi, että menee vielä viikko. Mietin, hyötyykö yhtiö siitä että se istuu rahojen päällä mahdollisimman kauan. Toivon kovasti, että maksavat ensi viikolla.
Ei ole näkynyt. Monesti yrittivät kyllä lahjakorttia tarjotella ottamaan rahojen sijasta.
Kai olet sen hakemuksen tehnyt Finnairille?
Ei minulle ole lahjakorttia tarjottu kertaakaan. Täytin lomakkeen huhtikuun puolessa välissä ja silloin oli tieto, että noin 8 viikkoa kestää rahojen palautuminen.
Vierailija kirjoitti:
Kai olet sen hakemuksen tehnyt Finnairille?
Ei minulle ole lahjakorttia tarjottu kertaakaan. Täytin lomakkeen huhtikuun puolessa välissä ja silloin oli tieto, että noin 8 viikkoa kestää rahojen palautuminen.
Olen tehnyt hakemuksen.
No millä me maksaisi, kun rahaa ei kassassa ole? Konkurssin tullen sillä lahjakortilla voi myös pyyhkiä mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Lahjakorttihan on parempi, saa 10% ylimääräistä rahaa.
Muahhhaahhhaa!
Eipä ole näkynyt. Tuli meili että kyllä korvataan ja tämän viestin jälkeen tulee varsinainen viesti asian hoitamiseksi. Mitään ei ole kuulunut sen jälkeen. Lento oli Meno-paluu maaliskuussa Eurooppalaisetn kaupunkiin.
Vierailija kirjoitti:
Luuletko ettei lentojen hinnat nouse paljon yli tuon 10%? Mua ei ainakaan huvita maksaa alkuperäisen 200 eur lisäksi vielä toiset 200, että pääsen kohteeseen 😂
Vierailija kirjoitti:
Oon odottanut 7 viikkoa. Kun peruimme lennot, luvattiin vielä kuukaudessa rahoja takaisin. Vielä ei ole näkynyt. Nyt Finnairin asiakaspalvelija sanoi, että menee vielä viikko. Mietin, hyötyykö yhtiö siitä että se istuu rahojen päällä mahdollisimman kauan. Toivon kovasti, että maksavat ensi viikolla.
Toivottavasti näin, itsekin odottanut tuon 7 viikkoa.
9 viikkoa nyt odotellut. Ei näy. Ei tosin lahjakorttejakaan turkytetä.
Sain rahat back Lontoon lennoista tällä viikolla, mutta kauan kesti. Lahjakorttia en hyväksynyt.
On kansallinen velvollisuus olla vaatimatta rahoja takaisin ja tukea sinivalkoisia siipiä!