Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkun ja yksinäisen insinöörismiehen elämä on tälläistä:

Vierailija
22.04.2020 |

Joka-aamuinen taistelu itsensä kanssa; toimistolle vai etäpäivä? Toimistolle meno tarkoittaa jotain järkevää syytä herätä ihmisten aikoihin. Jos ei ole mitään järkevää syytä, niin helposti kääntyy rytmit. Noh toimistopäivän jälkeen tulen kotiin. Työläppäri mukana, jatkan töitä illalla. Näitä en kehtaa laittaa tuntipankkiin, kun siellä on jo 100h. Viikonloppu koittaa. Olen lupautunut jatkamaan erään toisen ohjelmiston kehitystyötä. Tämän parissa menee perjantaista sunnuntaihin. Maanantaina sitten taas taistellaan, toimistolle vai etäpäivä.
Jotkut ihmettelevät elämäntyyliäni. Mutta kyllä sen toisenkin osapuolen tulisi olla about samoista asoista kiinnostunut. En ikäpäivänä voisi älykkäänä insinöörinä kelpuuttaa lähihoitajanaista, paitsi jos sillä olisi jotain muuta annettavaa, kuten ulkonäkö.
M34

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taistelua?

Vierailija
2/37 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista elämä on tässä säikeessä.

Zinc

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa.

Luoja varjele minua insinööörimieheltä.

Vierailija
4/37 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä löytäisit elämään muutakin mielekästä tekemistä samanhenkisen Kertun seurassa. Se vaan todennäköisesti ei tupsahda kainaloon, jollet välillä irrottaudu koneen äärestä.

Vierailija
5/37 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman aikaan kouluttamattomat jännä miehet painaa eri naista joka viikonloppu.

Roiskutan niitten jännämiesten päälle kurat uudenkarhealla bemarillani. 

AP

Vierailija
6/37 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pitäisi olla kiinnostunut samoista asioista eli mistä? Siitä että teet töitä nonstoppina? Vai niiden töiden sisällöstä vai mistä, ei auennut.

Ei kukaan nainen ole tuollaisista kiinnostunut, ihan oikeasti. Ei edes useampi mieskään.

On niin ankeeta että järki lähtee.

Lähihoitajakin juoksee pakoon.

Ja sulla tuskin varaa saada edes sitä kaunista lähihoitajaa.

Vierailija
7/37 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä teet vapaatkin töitä?! Eikö sulla ole kavereita, joiden kanssa menisit ihmisten ilmoille hengaamaan? Käytkö koskaan viihteellä? Terasseilla?

Tuolla tavalla et koskaan löydä naista.

Vierailija
8/37 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minä voin sun kanssa treffeille lähteä.

T. Nätti lähihoitaja

Vierailija
9/37 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä teet vapaatkin töitä?! Eikö sulla ole kavereita, joiden kanssa menisit ihmisten ilmoille hengaamaan? Käytkö koskaan viihteellä? Terasseilla?

Tuolla tavalla et koskaan löydä naista.

Ei ole. En juo alkoholia laisinkaan. Lenkillä yritän käydä 3-4 kertaa viikossa. 

ap

Vierailija
10/37 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja luulet että lähäri huolii sut?😂

Vierailija
11/37 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika alentava kommentti lähihoitaja työskentelevistä naisista... Eräs parhaimmista ystävistäni on lähihoitaja ja ihana ja empaattinen ihminen! Samaistun kyllä muuten täysin insinöörin viikonloppuun :'D Mutta kannattaa tosiaan vähän laajentaa maailmankuvaa... 

T. DI nainen 30

Vierailija
12/37 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, haetko siis NAISTA (seksuaalista ja emotionaalista kumppania) vai työkaveria jonka kanssa näprätä tietokonetta? Jäi vähän epäselväksi.

Vierailija
13/37 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun insinöörimies on kyllä vähän tollanen.. töitä on just niin pitkään kun jaksaa istua koneen ääressä, ja yleensä se jaksaa kun on hyvä flow päällä. On päätyö, sit kaikki sivuprojektit ja kavereitakin pitää auttaa ja niin ne päivät menee ja lomat myös.

Hyvä että tapasi mut jo nuorena, ennen opintoja ja työelämää ollessaan karismaattinen renttu. Ei se nyt ehtis ikinä mitään naista deittailla, ei ainakaan niin kauan että sais siitä tällaisen kotirouvan.

Mutta onnekas oon kyllä minäkin kun hänet tapasin. Ihana mies, vaikka tekeekin liikaa töitä.

Vierailija
14/37 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa.

Luoja varjele minua insinööörimieheltä.

Ei insinöörimies, vaan insinöörismies. 

t: maisterismies

Vierailija
15/37 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun insinöörimies on kyllä vähän tollanen.. töitä on just niin pitkään kun jaksaa istua koneen ääressä, ja yleensä se jaksaa kun on hyvä flow päällä. On päätyö, sit kaikki sivuprojektit ja kavereitakin pitää auttaa ja niin ne päivät menee ja lomat myös.

Hyvä että tapasi mut jo nuorena, ennen opintoja ja työelämää ollessaan karismaattinen renttu. Ei se nyt ehtis ikinä mitään naista deittailla, ei ainakaan niin kauan että sais siitä tällaisen kotirouvan.

Mutta onnekas oon kyllä minäkin kun hänet tapasin. Ihana mies, vaikka tekeekin liikaa töitä.

Helpostihan sitä jaksaa. Enkat on 1,5 vuorokautta, mutta joutui vähän virkeämpänä tarkastella mitä onkaan tehnyt. Tunteja ei kehtaa pankkiin merkata kaikkea. Mutta mitäs muutakaan tekemistä muka olisi? 

Tietokoneella istuisin joka tapauksessa. Miehiä on ikäluokassani 70k enemmän kuin naisia, joten aika toivotonhan tuo tilanne on. Baareissa yms taas naisseuraa saa vain 190cm pitkät miehet. 

ap

Vierailija
16/37 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap et kuulosta mukavalta ihmiseltä. Siksi olet yksin.

Vierailija
17/37 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin aamulla bussikuskinaiselta: Edestä vai takaa..

Vierailija
18/37 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M56... kirjoitti:

Kysyin aamulla bussikuskinaiselta: Edestä vai takaa..

Pyh mikä kysymys tuokin oli, takaa tietenkin! Bussi täytetään takaa päin!!

Vierailija
19/37 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap et kuulosta mukavalta ihmiseltä. Siksi olet yksin.

Jaaha, no mikäs itse sitten olet, tohtorisnainen?

Vierailija
20/37 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä sai taas lukea naisen miesvihafantasiaa. Oikein hyvää työtä ap. Et vain ole mies tai insinööri. Sinkku olet melko varmasti, ja katkea miehille sen johdosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme