Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina kaikki suhteet kaatuvat seksuaalisuuteeni (olen aseksuaali)

Vierailija
22.04.2020 |

Olen akateeminen, kaunis ja urheilullinen nainen mutta aseksuaali. Tämä tuntuu olevan miehille punainen vaate.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja ap mitä mieltä olet lapsien teosta? Jos se ei käy, niin suurimmat osat miehet eivät harkitse mitään vakavaa. Ja koira ei korvaa lasta kuitenkaan.

Vierailija
22/23 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim facebookissa on aseksuaalien sinkkuryhmiä. Sinne vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aseksuaali mies ja en ole koskaan ollut suhteessa. kuitenkin olen erittäin uskovainen tämä yhdistelmä takaa sen etten edes vaivaudu hakemaan suomesta vaimoa vaan ulkomailta.

miten uskonto tähän liittyy? koen vahvaa velvollisuutta jatkaa sukua mutta vain avioliitossa naisen kanssa johon minulla on vahva luottamus ja romanttinen suhde.

noh miten käytännössä eroan muista miehistä. kun muut katsoo lenkkipolulla naisen takamusta minä katselen muualle koska koen sen tarpeettomaksi ja loukkaavaksi naista kohtaan.

muutaman kerran on käynyt niin että baari illan jälkeen kaverit haluaa mennä katsomaan toples tanssijoita minä menen kotiin nukkumaan. lopulta olen eristäytynyt koska koen miesten seuraavan ensisijaisesti omaa haarojen väliä kuin järkeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi