Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina kaikki suhteet kaatuvat seksuaalisuuteeni (olen aseksuaali)

Vierailija
22.04.2020 |

Olen akateeminen, kaunis ja urheilullinen nainen mutta aseksuaali. Tämä tuntuu olevan miehille punainen vaate.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi kuuluu parisuhteeseen. Parisuhde ilman seksiä on ystävyyssuhde.

Vierailija
2/23 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyisitkö pedofiilin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö etsiä sitten avoimesti aseksuaali kumppani? Kyllä muakin vituttaisi jos olisin ihastunut johonkuhun ja sitten saisin tietää että se onkin aseksuaali.

Vierailija
4/23 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0,3/5

Vierailija
5/23 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulle kelpaisi kaunis nainen joka on aseksuaali. En ole aseksuaali mutta en myöskään halujeni vietävissä.

M32

Vierailija
6/23 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan netin avulla löytäisit aseksuaalin miehen. Ei varmaan kannata tuhlata aikaa enää muunlaisiin miehiin (ei omaasi eikä niiden miesten).

Vierailija
7/23 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö etsiä sitten avoimesti aseksuaali kumppani? Kyllä muakin vituttaisi jos olisin ihastunut johonkuhun ja sitten saisin tietää että se onkin aseksuaali.

Minua vituttaisi jos ihmisen kiinnostus katoaisi kun ei voisikaan pitää minua eriteränninään.

Vierailija
8/23 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on alhainen libido. Siihen on lääkkeitä, ei siitä tarvitse tehdä elämäntapaa ja identiteettiä.

Vierailija
9/23 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua vituttaisi jos ihmisen kiinnostus katoaisi kun ei voisikaan pitää minua eriteränninään.

Jos näet seksin ja läheisyyden tuolla tavalla, ehkä kannattaisi käydä terapiassa keskustelemassa traumaattisista kokemuksistasi lapsuudessa ja nuoruudessa.

Vierailija
10/23 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on kaunis puhdas mieli, älä anna muiden loukata sinua. Arvostan aseksuaaleja ja lievän seksuaalivietin omaavia ihmisiä.

Vierailija
11/23 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeeko sinulla tuo jo deittipalvelun profiilissa tms? Eli tuotko asian alusta saakka esille? Silloinhan jäljelle jäisivät vain ihmiset joille tuo ei olisi ongelma. Seksi on monille tärkeä asia suhteessa, kyllä minäkin jättäisin leikin kesken jos mieheni paljastuisi homoseksualiksi tai aseksuaaliksi. Ei se ole henkilökohtainen loukkaus persoonaasi kohtaan, harva ihminen tahtoo seksittömän suhteen.

Vierailija
12/23 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi aseksuaali mies.

Vierailija
13/23 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin seurustella sinun kanssasi seksiä vastaan

Vierailija
14/23 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväksyisitkö pedofiilin?

Tämä oli vakavasti esitetty kysymys. Ilmeisesti et kun et edes vaivaudu vastaamaan. Kannaltasihan se olisi lähes sama kuin aseksuaali koska kumpikaan ei haluaisi seksiä toisiltaan. Hypoteettista siinä mielessä että monikaan ei uskaltaisi sitä avoimesti kertoa.

Vierailija
15/23 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska sun asenne seksiin on noin erilainen ja pidät sitä kuvottavana, niin miksi ihmeessä haluat kumppanin sellaisesta, joka nauttii seksistä ja "eriteränniksi" kuvailun sijasta pitää sitä tärkeänä läheisyyden osoittamisen tapana parisuhteessa?

Vierailija
16/23 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halujen perässä juoksevat naiset ne kuvottavia ovat. Rikkovat liittonsa ja joskus toistenkin liitot juoksemalla halujensa perässä

Vierailija
17/23 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ollut kirjoittamani kommentti.

Ap.

Vierailija
18/23 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aseksuaaleja on yksi prosentti molemmissa sukupuolissa, joten toivoa on. Itse yritin nettiesittelyssä antaa ymmärtää, että minulla alhainen libido (kun en kehdannut suoraan kirjoittaa), mutta se oli ajan haaskausta. Tapaamiset ajautuivat aina samaan tilanteeseen. Siispä kerroin asian ekassa viestissä, ja nyt olen löytänyt samanhenkisen ihmisen.

Vierailija
19/23 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan voisi olla suhteessa aseksuaalin kanssa. Seksi on useimmille kuitenkin erittäin tärkeä osa suhdetta.

Vierailija
20/23 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulle kelpaisi kaunis nainen joka on aseksuaali. En ole aseksuaali mutta en myöskään halujeni vietävissä.

M32

Soija taituu maistua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän