Olen komea mies ja ÄO 158 mutta en silti saa naista
Näytän aivan nuorelta David Beckhamilta ja sain nettitestissä korkeat älypisteet. Silti en kelpaa naisille, koska en ole huumeriippuvainen väkivaltarikollinen. :(
Kommentit (17)
Luit tuloksen väärin. Sait testistä 58 pistettä.
Ehkä oot vähän tylsä tyyppi? Et kovin mukava tai ainakaan et osaa ilmaista itseäsi oikein?
Jos näyttäisit nuorelta becksiltä, niin et olisi päivääkään yksin. Ja jos olisit puoliksikaan noin älykäs, et viettäisi päivääkään vauvapalstalla.
Ehkä luulet näyttäväsi nuorelta Davidilta!
Oot sekoittanut nyt luvut, se on joko sun pituus tai paino tuo 158.
Moni nainen aluksi kiinnostuu minusta komeuteni vuoksi, mutta koska olen luonteeltani tylsän ennalta-arvattava, enkä ollenkaan sellainen jännittävä yllätyskäänteitä oleva mies, niin naiset ei pelkästään menetä kiinnostusta, vaan yhtäkkiä tuntevat suurta kuvotusta ja aitoa inhoa.
Oleellisin kysymys kuuluu että mateletko naisten jaloissa? Se on nimittäin edellytys millekään :(
Jos naiset huomaavat sinun viihtyvän hyvin herraseurassa.
Vierailija kirjoitti:
Jos naiset huomaavat sinun viihtyvän hyvin herraseurassa.
Niin tai "huomaavat".
Oletkohan ärsyttävä jollakin tapaa? Mikä siinä on että ei ihmiset tajua varsinkaan ulkonäön kertovan mitään ihmisestä.. miksi edes kerroit tuosta äö testistä, se ei ole oleellinen myöskään. Mitä mahdat tehdä elämälläsi ylipäänsä? Ja minkälaista naisseuraa etsit?
Omasta mielestäsi luulet olevasi luojan lahja kaikille naisille, mutta et ole. Kirjoituksesta huomaa jo ihan tällä palstalla, että missä vika on.
Eikös siinä Mensan testissä ole joku yläraja mitä voi saada. Olikohan se jotain 140.
Ahaa se olikin nettitesti. Siitä saa ottaa sen 20-50 pistettä pois niin on totuudenmukainen. Se näyttää aina liikaa.
158 on erittäin harvinainen ÄO. Itse liityin Mensaan vuonna 2016, ja sain testistä tulokseksi 133, mikä sekin on jo koko väestön mittapuulla korkea. Minulla ei ole kuitenkaan tarvetta retostella testituloksellani netissä, enkä pelkän jäsenyyteni perusteella väitä olevani mitenkään parempi ihminen tai edes muita fiksumpi. Mieheni ei ole Mensan jäsen, mutta hän on monessa muussa asiassa minua pätevämpi. Itse en ymmärrä koneista tai autoista juuri mitään, mutta hänellä on sellaisista hyvinkin laaja tietämys. Lisäksi pidämme samankaltaisesta kirjallisuudesta, elokuvista ja jaamme paljon yhteisiä arvoja. Tärkeintä ehkä kuitenkin on, että hän on hauska, ymmärtäväinen, rehellinen ja maanläheinen.
Kehottaisin sinua reflektoimaan itseäsi. Oletko aidosti kiinnostunut siitä, mitä toinen ihminen ajattelee, tai mitä hän haluaisi sinulle kertoa, vai oletko keskusteluissa tyly päällepäsmäri, joka ei anna toisen puhua?
Oletko pinnallinen, ja etsit vain ulkonäöllisesti viehättäviä naisia? Osaatko ottaa toiset huomioon? Kehutko itseäsi joka käänteessä, vai annatko itsestäsi aidon ja rehellisen kuvan?
Onko sinulla jokin autismin kirjoon viittaava diagnoosi?
Tiedän, että tämä ketju on luultavasti trolli, enkä usko että tuollaisella ÄO:lla varustettu ihminen kyselisi mammapalstalta, mikä hänessä on vikana. Mutta jos ap nyt tosiaan kaipaa jotain selitystä sille, miksi ei kelpaa naisille, kannattaisi tosiaan mennä itseensä.
Vierailija kirjoitti:
Eikös siinä Mensan testissä ole joku yläraja mitä voi saada. Olikohan se jotain 140.
Nettitesteistä voi saada naurettavan korkeita tuloksia. Maksamalla saa tarkemman älyprofiilin tai voi tilata "virallisen" todistuksen, joten tottakai tulosten pitää olla kaikille korkeita. Ei kukaan halua maksaa saadakseen todistuksen siitä miten keskinkertainen on.
Oikea ÄO taitaa olla melko matala jos uskot nettitestejä.