Tissit roikkuu navassa asti
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Minä laihdutin kymmeniä kiloja ja kaksi imetystä takana= järkyttävät riippurinnat! Ihan kamalat, nännit sojotti maata kohti, ja rinnat täysin tyhjät patalaput, ei mitään kudosta tai rasvaa. Pelkkää tyhjää, riippuvaa ihoa.
Sain julkisella rintojen kohotuksen ja itse maksoin silinkonit. AA kupin rinnoista pystyihin ja ryhdikkäisiin DD kupin rintoihin. Olen nyt tyytyväinen.
Mulla kesti kauan ennen kuin sain naurultani luettua tämän loppuun. Kuvauksesta täysi kymppi! Itselläni sama mutta pidän öisinkin urheiluliivejä, että voi kääntää kylkeä ihan rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti? Mulla on isot riipparit ja ei ne roiku lähelläkään napaa, matkaa on sinne yli 20 cm. Olen 170 cm eikä selkäni ole erityisen lyhyt tai jalatkaan ole erityisen lyhyet.
Niin että kun sun tissit ei yllä napaan, niin muillakaan ei voi.
Ole onnellinen, jos roikkuvissa rinnoissasi on vielä sen verran ryhtiä, etteivät napaan yletä, mutta kovin isot, tai ainakaan kovin roikkuvat ne eivät taida olla, jos matkaa napaan on yli 20 senttiä. Itse olen 180 senttinen ja aivan lauta, eikä ne pikkuruiset rintani roiku milliäkään ja silti minulla on rinnoistani napaan matkaa 20 senttiä, eikä milliäkään yli.
Ihan voit googlata hakusanalla shaggy tits, jos et muuten usko, että rinnat voi helposti roikkua jopa 10 senttiä navan alapuolellakin.
sitä seon kun tykkää syödä ja lihoa..
Miten joku_voi_olla_niin_yksinkertainen että ajattelee, että jos mun tissit on sellaiset siedettävät riipparit, EI voi olla olemassa ihan järkyttäviä riippareita jollain muullakaan???
Kerron nyt. Tissejä on ihan kaikenlaisia. Isoja, pieniä, ryhdikkäitä ja sitten ihan täysin järkyttäviä riippareita.
Tissejä on ihannkaikenlaisia.
Julkisella puolella leikataan vaan niitä järkyttäviä tapauksia. Uskokaa pois. Pitää olla ihan terveyshaitta.
Ensinnäkään imetys ei yleisesti ottaen pilaa rintoja mitenkään. Se on se siinä raskauden ja imetyksen aikana tapahtunut ikääntyminen, joka vaikuttaa enemmän.
Minulla isoille riippuville parhaiten sopii freya deco merkkiset. Niissä on tarpeeksi tilaa ”eteenpäin” että se löysä rintakudos mahtuu. Kannattaa kokeilla. Ja lumingerien laskurilla valitset koon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m25 kirjoitti:
Jostain syystä kovasti kiihottaa vanhemmat naiset joilla riippuvat tissit...
Mun ei roiku paljon, mutta puolestaan kiinnostaa ajatus 25 v miehestä..n46
Ap, kuten huomaat rintasi ovat saaneet aikaan eroottista jännitettä ketjussa. Ne voi olla hyvinkin seksikkäät.
Isotissisenä sanon, että näillä on muutama mies pyydystetty :)
Haluaisin leipoa sinun riippareitasi. Minua nimenomaan kiihottavat riippurinnat. Ole ylpeä nistä!
Niin mullakin roikkuu. Roikkukoot. Jos joku mies joskus erehtyy moittimaan, tukehdutan sen näillä.
Pyydä miestä pitelemään niitä suorassa. Palkkaa tissinkantaja.
Vierailija kirjoitti:
m25 kirjoitti:
Kiva kuulla!
Vierailija kirjoitti:
Pyydä miestä pitelemään niitä suorassa. Palkkaa tissinkantaja.
Hei Tissinkantaja
Hyödytön et ole sinäkään
Hei turvan antaja
Sulla on paljon kannettavaa
sanat: maitovekotin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m25 kirjoitti:
Ap, kuten huomaat rintasi ovat saaneet aikaan eroottista jännitettä ketjussa. Ne voi olla hyvinkin seksikkäät.
Eroottinen jännite ketjussa on yhtä todellista kuin parikymppisten naisten märät pikkuhousut setämiehen kertoessa roikkuvista vitjapalleistaan.
Nainen ei ole oikea nainen ilman roikkuvia lolloja. Niiden alle voi hautautua ja leipoa hulluna. Miehen unelma!
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei ole oikea nainen ilman roikkuvia lolloja. Niiden alle voi hautautua ja leipoa hulluna. Miehen unelma!
Ei niitä voi mies leipoa (mitä tarkoittanee) jos nainen haluaa pitää yksin kivaa niiden kanssa tai on aseksuaali. Isot rinnat eivät ole merkki jakohalukkuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti? Mulla on isot riipparit ja ei ne roiku lähelläkään napaa, matkaa on sinne yli 20 cm. Olen 170 cm eikä selkäni ole erityisen lyhyt tai jalatkaan ole erityisen lyhyet.
Kuinka pitkä sun rinta on? Meinaan jos ei roiku melkein navassa niin ne sojottaa suoraan eteenpäin😂
Samaa siunailin kun katsoin itseäni peilistä että mitä hemmettiä tässä nyt on tapahtunut. Ei nämä ikinä ole kiinteät olleet vaan ihan aina on se kuuluisa lyijykynä alla pysynyt, mutta nyt jotenkin ihan hetkessä on venähtäneet ja lörpähtäneet lopullisesti. Ei tarvitse paljoa enää, niin voi pestessä paistata olan yli..
Ja siis napakoita urheiluliivejä olen käyttänyt jo viitisen vuotta, maailman mukavimmat kaikenmaailman kaaritukihärveleiden jälkeen kun oikeasti mikään, siis mikään, "virallinen" liivimalli ei näille ole ollut ikinä sopiva. Ei millään ympärysmitalla tai kuppikoolla vaan aina nämä on velttouttaan olleet karkaamassa kupeistaan heti jos yhtään kumartuu tai nostaa käsiään. Tätä ongelmaa ei urheiluliiveissä ole vaan rinnat on illalla just siinä kohdassa mihin ne aamulla laittoi.
Kiva vaan, ettei nuo urheiluliivit oikein mätsää kesävaatteiden kanssa ja ilman liivejä ei voi edes harkita olevansa kuin korkeintaan kotona..
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkään imetys ei yleisesti ottaen pilaa rintoja mitenkään. Se on se siinä raskauden ja imetyksen aikana tapahtunut ikääntyminen, joka vaikuttaa enemmän.
Minulla isoille riippuville parhaiten sopii freya deco merkkiset. Niissä on tarpeeksi tilaa ”eteenpäin” että se löysä rintakudos mahtuu. Kannattaa kokeilla. Ja lumingerien laskurilla valitset koon.
Ei kai se 3kk imetys nyt 20 vuotiaalla noi järkytävästi voi vaikuttaa että ihan ikääntyy ihminen supervauhtia. Eiköhän ne ole enemmän ne 15cm mittaiset raskausarvet jotka saa ne riippumaan.
Ajattele positiivisemmin, että napa on siirtynyt rintojen väliin..
Just tänään saunassa katsoin kunnolla rintojani ja mietin puheita niistä kuuluisista nahkapusseista ja "Ajokoiran korvista". En kyllä samaistu siihen että imetys pilaa rinnat, 2 lasta olen synnyttänyt, mutta tokihan heidät on tehty kun olin 24v ja 29v.
Siis joo, ei oo mitkään törrötissit ja velttouttakin löytyy, mutta vielä pari vuotta sitten ei pysynyt se lyijykynä rinnan alla..
N44