Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epäterveen suhteen merkkejä

Vierailija
22.04.2020 |

"Epäterveen, epätasa-arvoisen ja väkivaltaisen parisuhteen varoitusmerkkejä voivat olla Naisten Linjan mielestä esimerkiksi tilanteet, joissa kumppani vaatii toista osapuolta muuttamaan käytöstään oman mustasukkaisuuden vuoksi, vaatii saada tutkia puhelinta, lukea viestejä tai tietää, kehen toinen osapuoli on yhteydessä, tutkii toisen osapuolen viestejä tai puhelinta ilman lupaa tai vaatii saada tietoa toisen osapuolen liikkeistä esimerkiksi puhelimen sijaintitietojen tai muun paikannusteknologian avulla."
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/4ac7d060-2fc8-466b-a138-932b65f09979

Aika monta kertaa olen tältä palstalta lukenut, kuinka "joskus on hyväksyttävää tutkia toisen puhelinta". Oli hyvä löytää jälleen vahvistusta sille, että ei ole. Ei koskaan.

Omat puhelimeni ovat sormenjälkitunnistimen takana, tietokoneissa on salasana. Puolison kännyssä on tietääkseni kasvotunnistus, tietokoneesta en tiedä.

Miten teillä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei ole näin mustavalkoista. Meillä mies juuri tunnusti omaa pahaa oloaan, koska oli pettänyt minua useiden naisten kanssa. Eihän tällaisen jälkeen ole luottamusta ja todellakin haluan nähdä keneltä miehelle tulee viestejä tai kuka soittaa.

Ketään ei voi kontrolloida ja kaiken voi tehdä salassa, mutta kyllä minun mielenkiintoni miehen viestintään kasvoi huomattavasti tämän tunnustuksen jälkeen.

Olet oikeassa. Tällaisissa tapauksissa luottamus saavutetaan takaisin ainoastaan ehdottomalla avoimuudella.

Vierailija
22/23 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju mutta jo tuolloin ketjuun ilmeistyi puhelinhullu joka on ehdoton ja mustavalkoinen puhelimen kanssa. Ahdistuu jo siitä jos toinen pyytää ojentamaan oman puhelimensa