Mitä tilasit viimeksi netistä?
Kommentit (78)
Vitamiineja ja korealaisen hoitoveden kasvoille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matsmartilta ruokaa ja hygieniatarvikkeita. Onneksi maltoin odottaa, että Fairyn konetiskitabletit tulee taas tarjoukseen, koska tänään oli se päivä! :D
En ymmärrä miksi kukaan tilaa matsmartilta. Eihän siinä säästä mitään rahaa, että sieltä tilaa, kun samat tarjoukset on yleisemmin kaupoissa kaikesta tavarasta, eikä ne ole vanhentunutta kuraa. Ja eikä tarvitse maksaa lähetyskuluja.
Olen monta kertaa yrittänyt katsoa mitä sieltä muka saisi halvemmalla, mutta oikeastaan mitään tarpeellista ei saa.
Onneksi sun ei tarvitsekaan ymmärtää muiden tekemisiä.. :D Lähetyskuluja ei tarvi välttämättä aina maksaa. Ja mulle tulee hyvä mieli siittä, että tiedän tuolta ostamisen olevan edes vähän vastuullisempaa. Oli se mun kukkarolle sit vähän edullisempaa tai ei.
Gantin mekon ja essence coktail lasit.
Olen tehnyt neljä tilausta viime viikolla, joista yksi on tullut:
apteekki
alko
outdoor store
espresso
Kuminippeleitä tatuointikoneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Kotimainen pellavapaita. Sikakallis, mutta mulla on saman firman pari muutakin mallia ja tiedän että a) sopivat mun vartalolle ja b) tulee käytetyksi eikä kaapin täytteeksi.
Mikä firma? Pellavavaattet haussa.
Ilmaisen shampoonäytteen varmaan vuonna 2006 tai 2007. Muistaakseni ainoa kerta, kun olen tilannut netin kautta jotain.
Siitä on sen verran aikaa, ettäenole varma, olisiko uusin tilaus ollut kirja vai ulkoiluhousut. Nyt olisi taas kirjan vuoro. Niin ja kai niitä naamamaskejakin pitäisi hankkia. Löytyisiköhän mistään mustia, että olisin oikein roiston näköinen?
Vierailija kirjoitti:
Lehtitilauksen. Eka varmaan kymneneen vuoteen.
Jee! Oispa ihana jos ruvettais taas lukemaan lehtiä. :)
Kuivamuonaa velaksi.