Mitä tilasit viimeksi netistä?
Kommentit (78)
Ennakkotilasin DVD:n (Frozen 2), toimitus on toukokuussa.
Yuno halityynyn. Toivottavasti parantaa insomniani.
Matsmartilta ruokaa ja hygieniatarvikkeita. Onneksi maltoin odottaa, että Fairyn konetiskitabletit tulee taas tarjoukseen, koska tänään oli se päivä! :D
Saksan Amazonista Fissler Original Pro-kattilan ja siihen höyrytysosan.
M 45
Liityn joukon jatkoksi yleisimpään vastaukseen, eli maskeja.
Vierailija kirjoitti:
Matsmartilta ruokaa ja hygieniatarvikkeita. Onneksi maltoin odottaa, että Fairyn konetiskitabletit tulee taas tarjoukseen, koska tänään oli se päivä! :D
En ymmärrä miksi kukaan tilaa matsmartilta. Eihän siinä säästä mitään rahaa, että sieltä tilaa, kun samat tarjoukset on yleisemmin kaupoissa kaikesta tavarasta, eikä ne ole vanhentunutta kuraa. Ja eikä tarvitse maksaa lähetyskuluja.
Olen monta kertaa yrittänyt katsoa mitä sieltä muka saisi halvemmalla, mutta oikeastaan mitään tarpeellista ei saa.
Pojan tietokoneeseen jonkin osan, kissanruokaa, karkkia.
Alkon tilauspalvelusta kymmenen pulloa single malt-viskiä. Huomenna pitäisi olla tuossa lähi-Alkossa.
Hilfigerin tennarit, aluslakanan ja keittiösaippuaa sekä suihkusaippuaa. Saippuapaketti tuli jo, muita odottelen vielä.
4 Even & oddin t-paitaa, 2 hiuspantaa ja Desigualin urheilukassin.
Tuftausneulan, kirjontakehyksen ja kangasta
Reebokin juoksukengät, pitäis huomenna saapua postiin 👍🏻
Kotimainen pellavapaita. Sikakallis, mutta mulla on saman firman pari muutakin mallia ja tiedän että a) sopivat mun vartalolle ja b) tulee käytetyksi eikä kaapin täytteeksi.
Säilykkeitä yms. kuivatavaraa.