Brad Pitt saisi ottaa minut koska tahansa
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
On varmaan karismaattinen, mutta ei omaa tyyppiÀni/omaan silmÀÀn komea ja on muutenkin minulle vÀhÀn pÀtkÀ. Oma mies edelleen se paras.
HÀn on 180 cm, keskipitkÀ mies.
Oli vielÀ 10 vuotta sitten kuuma, nykyÀÀn todella rupsahtanut. Tosin jos itse olisin 50+ niin se ei haittaisi
In your dreams, baby.
t. PrÀt Pit
Samma hÀr.
Nyt oon vielÀ ihastunut kaiken lisÀksi sen remppataitoihin.
Vierailija kirjoitti:
Oli vielÀ 10 vuotta sitten kuuma, nykyÀÀn todella rupsahtanut. Tosin jos itse olisin 50+ niin se ei haittaisi
Katsoin hÀnen kuviaan vuodelta 2020, koska hÀmmÀstyin kommenttiasi. Nauroin melkein ÀÀneen. Jos tuo on rupsahtanut niin en tiedÀ, mitÀ suomalaiset miehet ovat. Brad on erittÀin charmantti, hieman jo parrastaan harmaantuva mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On varmaan karismaattinen, mutta ei omaa tyyppiÀni/omaan silmÀÀn komea ja on muutenkin minulle vÀhÀn pÀtkÀ. Oma mies edelleen se paras.
HÀn on 180 cm, keskipitkÀ mies.
No, suhteellista. Itse olisin korkkareissa hÀntÀ melkein pÀÀtÀ pidempi, joten pÀtkÀkategoriaan menee. Jotkut tykkÀÀ pitkistÀ miehistÀ ja jotkut miehet pitkistÀ naisista.
MinÀ en ottaisi vaikka saisin. Velliperseet ei kiinnosta elementtinÀ.
Kuivana kakkoseen and you love it đ
Onhan se kyllÀ kautta aikain komein mies.
Nuorimies. KyllÀ tuo vosuja kaataisi
Komentunut alkuvuosistaan. Oli silloin liian poikanen.
Eikös se ole vapaana nyt? Ei muuta kuin verkot vesille vaan! EihÀn sitÀ koskaan tiedÀ! Saihan yksi tusinajenkkinÀyttelijÀ-wannabekin ihka oikean prinssin, ettÀ ethÀn sinÀ sen huonompi ole! Aina kannattaa yrittÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Komentunut alkuvuosistaan. Oli silloin liian poikanen.
Just kakarana se oli suloinen. NykyÀÀn se on omalle poikamaisuuden tasolleen aika vanha.
Brad on niitÀ harvoja nÀyttelijöitÀ, jotka on oikeasti "kova kundi".