Korona säästää minulle selvää rahaa
Olen kunnalla töissä, "työvelvoite", päivystys pyörii, ei puhettakaan lomautuksista. Kaupoilla en ole käynyt yli kuukauteen, mitään muuta kuin ruokaa en ole ostanut. Pankkitili kiittää! Jos tästä hengissä selviän, niin alkaa armoton shoppailuvaihe!
Kommentit (4)
Tämä korona-aika on ollut selvää säästöä. Ei kulu rahaa bensaan, lounasruokapaikkoihin, elokuviin, konsertteihin, kahviloihin meikkeihin, heräteostoksiin ym. Käydään kerran viikossa kaupassa ja ostetaan suunnitellusti viikon ruuat. Voi kun voisi jatkaa näin puoli vuotta, jäisi iso summa säästöön.
Lapset eivät ulkoile, ui, käy elokuvissa, emme tee retkiä, ei tartte maksaa bussi tai junamatkoja. Saan töissä ylityötunteja niin paljon kun haluan.
Menot alas ja tulot ylösyhdistelmän ansiosta olen säästänyt n 600e neljän viikon aikana
Suomen 600 000 virkakyöstiä pitäisi lomauttaa...työt jääneet pois tai vehentyneet kaikilla muilla aloilla paitsi hoitoaloilla.. No kyllä ne lomautukset tulee sinnekkin viimeistään 2 v päästä, tämä maa ajetaan nyt todella syvälle suohon.
Meillä menee ruokaan enemmän kuin aiemmin, vaikka miehen työpaikkalounas ja omat halvemmat työpaikkaeväät ovat vaihtuneet kotona syömiseen. Kun ennen riitti noin 800€/kk ruokiin, niin nyt menee 1000€/kk. Näköjään hemmotellaan itseämme ruualla, kun moni muu kiva juttu on jäänyt pois.