Miten päästä idiootista iilimadosta eroon?
Se tuppautui jotenkin mun seuraan ja sanoo mua parhaaksi ystäväkseen yms. ja en viitsi sanoa sille, että suoraan sanottuna vihaan häntä.
Sillä on niin h*lvetin paskat jutut, ja ei sekään vielä niin paha, mutta kun se on niin ilkeäluontoinen ja tylyttää koko ajan muita ja yrittää saada mut mukaansa. Sen takia olen joutunut vaikeuksiin ja minut laitettiin koko kiusaamisjutun syypääksi.
Ja ne sen paskat jutut on niin aivottomia vitsejä joissa ei ole mitään järkeä tai pointtia, esim. vääntelee sanoja tai esim. jos sanoo että alan syömään leipää, niin se sanoo että ”ei sitä saa syödä” tai esim. sanon että kello on kolme, ”ei ole” ja sanon että no onhan se, niin toistaa ”no ei ole!” Siis niin ärsyttävät jutut että tekee välillå mieli lähteä junan alle ettei tarttis kuunnella.
Kirjoitan tämän nyt senkin takia tänne jos jostain Jumalan ihmeestä se sattuisi näkemään tämän ja tajuais vetäytyä tyrkyttämästä seuraansa.
Kommentit (25)
En tiennyt että iilimadot osaavat puhua.
Huutista demitier jutulle. Nyt on historian lehtien havinaa kuultavissa.
Vierailija kirjoitti:
Huutista demitier jutulle. Nyt on historian lehtien havinaa kuultavissa.
Joo tämä kuulostaa niin lapselliselta kuin olla ja voi, tiedän kyllä. Mutta ongelma on todellinen minulle. Ap
Oisko vinkkejä miten päästä siitä eroon? Ap
Kerran hankkiuduin eroon iilimatonaisesta seuraavasti. Söin koko viikon hernekeittoa, johon oli vielä lisätty paljon sipulia. Vatsahan menee aivan sekaisin ja haju kauhea. Sitten vaan päästelin jatkuvasti naisen seurassa ja se riitti. Tapahtui opiskeluvuosina ja oon kyllä naureskellut, miten pölvästi olin nuorena.
Kuulostaa narskulta varsinkin kun kerrot miten se operoi koska juurikin narskut tekee tuota että yrittää saada toiset tekemään jotta niitä syytettäisiin ja tämä käskyttäjä säästyisi siitä täysin. Älä kiusaa muita äläkä me sen juttuihin mukaan eikä kannattaisi olla edes tekemisissä sen kanssa mutta se voikin sitten olla vaikeaa koska mua yritti saada tekemään ja mä sanoin ei ja sen jälkeen aloitti tekemään mulle ja laittanut toisetkin tekemään mulle eikä lopeta vieläkään kun mä oon sille pakkomielle
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa narskulta varsinkin kun kerrot miten se operoi koska juurikin narskut tekee tuota että yrittää saada toiset tekemään jotta niitä syytettäisiin ja tämä käskyttäjä säästyisi siitä täysin. Älä kiusaa muita äläkä me sen juttuihin mukaan eikä kannattaisi olla edes tekemisissä sen kanssa mutta se voikin sitten olla vaikeaa koska mua yritti saada tekemään ja mä sanoin ei ja sen jälkeen aloitti tekemään mulle ja laittanut toisetkin tekemään mulle eikä lopeta vieläkään kun mä oon sille pakkomielle
No en jotenkin usko että on narskukaan. Se on vain jotenkin tosi yksinkertainen, ja samaan aikaan ilkeyteen taipuvainen. Yrittää varmaan olla jotenkin kovis tms. Olen myös ajatellut että luuleeko hän että minä tykkään siitä että muita kiusataan ja tekee sitä siksi? En todellakaan tykkää. Ap
Asutko sä sen kans? Onko joku muu velvoite olla sen kans? Jos ei, nii sitte vaan pistät sille rajat. Et vastaa puhelimeen etkä päästä sun kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Kerran hankkiuduin eroon iilimatonaisesta seuraavasti. Söin koko viikon hernekeittoa, johon oli vielä lisätty paljon sipulia. Vatsahan menee aivan sekaisin ja haju kauhea. Sitten vaan päästelin jatkuvasti naisen seurassa ja se riitti. Tapahtui opiskeluvuosina ja oon kyllä naureskellut, miten pölvästi olin nuorena.
Toivottavasti et oo mun exä.
Vierailija kirjoitti:
Asutko sä sen kans? Onko joku muu velvoite olla sen kans? Jos ei, nii sitte vaan pistät sille rajat. Et vastaa puhelimeen etkä päästä sun kotiin.
Asun. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti et oo mun exä.
Tapahtumat sijoittuvat vuoteen 2001 ja Helsinkiin.
No mitä jos avaisit suusi ja sanoisit, että et tykkää hänen jutuistaan etkä halua olla hänen seurassaan?
Vierailija kirjoitti:
No mitä jos avaisit suusi ja sanoisit, että et tykkää hänen jutuistaan etkä halua olla hänen seurassaan?
Ei ole pokkaa. Ap
Ja kun en haluaisi pahoittaa hänenkään mieltä. Se tuntuisi niin julmalta sanoa päin näköä noin. Ap
No sitte on vaikee auttaa, jos asut sen kans.
Sano sille että halua nuolla pllua 69.
Vierailija kirjoitti:
Ootko 12-vuotias?
No en oo. Yhteisössä asuessa tämä meno on tällasta.
Onko hän oikeasti lapsi tai lapsen tasolla? Keksi itsellesi muuta tekemistä omassa rauhassa tai ulkona.
Se on oikeasti kokonaisvaltaisesti tyhmin ja idiootein ihminen ketä olen oikeasti tavannut. Ap