Millaiset vaatteet puet pitkälle lennolle?
En ole kovin innostunut tästä collegekokopukutrendistä, ja vielä vähemmän yöppäreissä lentokoneeseen - trendistä, mutta haluaisin silti tietenkin matkustaa mukavasti. Vaatteiden tulisi kuitenkin olla ihan ns sivistyneet ja siistit päivävaatteet. Jotain iholle pehmeää muttei ainakaan hiostavaa, siis mitä?
Mitä sinä puet päälle pitkälle lennolle?
Kommentit (32)
Yleensä olen pitemmillä lennoilla alasti. Ei vaatteet purista eikä hankaa.
En tiedä mitään mukavampaa kuin pehmeät collegehousut ja huppari, jonka hupun voi vetäistä päähän kun käy nukkumaan. Lämpimät sukat käsimatkatavaroihin, että voi tarvittaessa ottaa jottei jalkoja palele. Viheliäiset rintaliivit kannattaa jättää matkalaukkuun, yms. epämukavat vaatteet.
Terv.Vahingosta viisastunut matkailija
Mahdollisimman mukavat ja siistit vaatteet. Sellaiset, joissa on helppoa olla, eivät rypisty, eivätkä purista mistään.
Kurahousut, sadetakin, kahluusaappaat, kalastajalakin.
Kai sä itse tiedät mitä vaatekaapissasi on, ja mikä on mukavaa?
Kumipuku. Voit piereskellä rauhassa ilman että haittaa muita.
Kaksi sukulaisnaista laittoi farkut lennolle Intiaan, vaikka varoitin. Oli kuulema tukala olo.🙉
Niin ja laskuvarjo tietty mukaan!
Jotain lötköä ja mukavaa mutta kuitenkin siistiä, viimeksi oli Cosin polvipituinen trikoomekko, leggarit ja tennarit.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ JA SEN MUUTA IDIOOTTI HÖPÖLÖÄ.kYSYMYKSIÄ?
Vierailija kirjoitti:
Mahdollisimman mukavat ja siistit vaatteet. Sellaiset, joissa on helppoa olla, eivät rypisty, eivätkä purista mistään.
Tietenkin. Miksiköhän tällaista edes kysytään. Ap voi ostaa jotkin siisstit neulehousutja -paidan. Loungewear.
Muumimekon, kuten kaikkialle muuallekin.
T: Av-mamma
Sellaiset että miespurserin alkaa tehä mieli minua.
M34
Leningin tai pitkän tunikan. Villasukat pitää olla myös. Siistit uudehkot vaatteet. Lentomatkustan harvoin ja haluan tehdä siitä juhlan itselleni.
Yleensä leggingsit ja mukavan mekon, päälle neuletakki. Kohteessa on sitten helppo käydä vaan vessassa lentokentällä nappaamassa leggingsit pois, niin on kesäasu valmiina. Samoin pukeudun myös muille lennoille, mutta jos en tarvitse kohteessa kevyempää vaatetusta, laitan paksumman pitkähihaisen mekon, jolloin en tarvitse neuletakkia.
Farkut oli 6 h lennoilla hiihtolomalla. Turhan kiristävät oli kyllä 😑